Harika kesinlikle artık deli olduğumu düşünüyorlar.Bir akıl hastanesine yatırılmadığım kalmıştı.
işte sarışında geiıyor,arkasından da hayali kadınım onun hayali olmadığına ne kadar emin olsam da sarışın doktorun arkasında yurumesi ve doktorun onu fark etmemesi onun hayali olduğunu kanıtlıyor.
- ilaçlarını almalısın tatlım
-aldım ve içtim!
-Neden bu kadar sert davranıyorsun ?
-arkanda yürüyen kadını göremeyecek kadar körsün ve onu görebildiğimi söylediğim için beni bu hastaneye kapattın şimdi benden mutlu ve sakin olmamı mı bekliyorsun?
-Bunun zor bir durum olduğunun farkındayım Asya şizofren olduğunu ve o kadının gerçek olmadığını kabul etmelisin boyle yaparak kendıne zarar veriyorsun.
-eğer çıkmazsan sana da zarar vermeye başlarım .
sesimin biraz olsun korkutucu çıktığını bilmek hoşuma gitti kendimi biraz satanist gibi hissetiğim gerçeğini saklayamayacağım :D Sarışınım bana sert ve anlamsız bir bakış attıktan sonra sessizde dışarı çıktı.
-HARIKA ŞİMDİ GERÇEKTEN DELİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYOR.
konuşan hayali(!)kadınımdı.
-zaten öyle düşünüyordu öyle olmasa beni buraya kapatmazdı haksız mıyım?
-pekala haklısın .ama daha önemli bir rgörevimiz var
-yapmamak gibi bir şansım var mı?
-sanırım yok
her ne kadar söyledikleri saçma gelse de bana bir şeyler göstermek istediğini biliyorum ve onun gerçek olduğunu hissediyorum.Şizofreninin bambaşka bir boyut olduğunu olduğunu ve benim şizofren olmadığımı da biliyorum ama bunları aileme yada psikoloğuma anlatmayacacağım çünkü bana verecekleri cevabı zaten biliyorum
-- o bir uzman asya hastalığın hakkında senden daha çok biliyor.---
-düşünmeyi bırakacak mısın küçüğüm ?
-düşünmüyorum .
-evet düşünüyorsun
- nerdeyiz?
-ne görüyorsun?
-eski ve yıkılmak üzere olan bir bina
-içeri gireceğiz.
-DELİRDİN Mİ SEN? ÜSTÜMÜZE YIKILABİLİR . ORAYA GİRMEYECEĞİM
-kim olduğumu oğrenmek istiyor musun?
-zaten biliyorum hayali kadınım.
-bilmiyorsun asya. Adımı biliyorsun ama hatırlamıyorsun nereli olduğumu kim olduğumu yada neden beni sadece senin görebildiğini özellikle şizofren olmadığını biliyorsun ama bunları zamanla öğreneceksin tıpkı benim öğrendiğim gibi.
-anlattıkların içeri girmemi sağlamayacak!HEY SANA DİYORUM BENİ DUYDUNMU?
bina kapısına doğru gitti ve son cümlelerimi duymadı bile onu takip ettim bina içerisinde ilerledikçe cilt tonu koyulaşıyordu ve neredeyse benim renk tonumda diyebileceğim bir hal aldı.
- buradan ilerisine gidemem asya tek başına gitmek zorundasın
-saçmalıyorsun içeride bir şey yok.Beni oraya boşuna gönderiyorsun seni hiç dinlememeliydim geri dönüyorum.
-HAYIR ASYA İÇERİ GİR VE ÖĞREN SADECE İÇERİ GİRMEN GEREK!!! SONRASINDA BENİ KURTARMIŞ OLACAKSIN HER ŞEY NOMALE DÖNECEK BİR DAHA YANINA GELMEYECEĞİM VE BENİ GÖRMEYECEKSİN LÜTFEN
-içeride bu kadar önemli ne olabilir ? gerçekten bir daha gelmeyeceğine inanmıyorum. seni yeteri kadar dinledim geri donuyorum
-HAYIR ASYA YAPMA
-BANA BAĞIRMAYI KESS!!
-ASYA !
yaklaşık 29 dakikadır arkama bakmadan koşuyorum. hayali kadınım yaklaşık 2 km uzağımda kaldı artık yavaşlayabilirim.şimdi nerede olduğuma bir bakayım derken kafamı kaldırdığım gibi iri omuzlara sahıp bir polisin yumruğunu yemem bir oldu yere düşerken suratıma inen yumruğun acısı ve kafamı yere sert bir şekilde vurmamla her yer karardı.
-------------------------------
BİR SONRAKİ BÖLÜM DE ASYA HAYALİ KADININ KİM OLDUĞUNU BULACAK AMA ASYA GERÇEĞİ ÖĞRENDİĞİN DE HAYALİ KADIN GİTMİŞ OLACAK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK ŞİZOFREN
Mystery / ThrillerRuhu geçmiş ve gelecek arasinda sıkışıp kalan gizemli bir kadin... Bir hiç uğruna akıl hastanesine yatirilan genç bir kız.. gizemli kadin Asya 'yı delirtmeye mi yoksa yardim etmeye mi calışıyor ?