Kris
Zabočili jsme doleva po 10 minutách a zastavili, "Jsme tady parto!" vykřikl Sebastian. Já se z lekla, že jsem málem sletěla z kola. Andy a já jsme zaběhly za velký dub u lomu, aby jsme se převlékly a kluci na nás čekali. Po chvíli jsme vyšly a žduchly Kevina z lomu, který se díval na výhled a povídal si se Sebastianem a Brickem. Prostě si o to přímo říkal, stál tam...přímo před námi, jako nějaká kořist a my jsme samozřejmě neodolaly... Na oplátku nás chtěl zhodit Brick, ale tomu se to nepovedlo a zhodil jenom Andy a také on sám sletěl do vody, chlapečku tohle je karma. I když já bych měla být ta která měla spadnout. Potom jsem se s klukama rozběhla a skočili jsme, "Pozor" zaznělo od nás čtyř. A najednou bylo velké šplouchnutí. Po velké čachtačce jsme vylezli zpátky na lom a Andy se začala opalovat, já a Jack jsme rozebírali přírodu, jak je tady nádherná a neponičená. Kluci si povídali o klučičích věcech kterým bych prý nerozuměla, takže mě zlehka vyhnali a Jack šel za mnou, abych tam nebyla sama. Když jsem dohovořila s Jackem otočila jsem se na Andy a zahlédla Bricka jak jí upjatě pozoruje s tím jeho croassantem . Zašla jsem za kámen na kterém kluci seděli a vzala jsem si z tašky mikinu, položila jsem jí na Andy a uslyšela ode mě "Takhle to bude lepši". Usmála jsem se a sedla si vedle Sebastiana a Kevina, když jsem kráčela, cítila jsem za zády ten pohled od Andy co říká "Co to zase sakra děláš?", ale viděla jsem ji jak se na mě usmála. Vstala a sedla si k nám.
po patnácti minutách...
Sebastian s Jasonem si něco šuškali na kraji lomu, v tu chvíli jsem vstala a zeptala se jich o čem si povídají. Kluci vyskočili a zděšeně vykřikli "PANE BOŽE JSI NORMÁLNÍ?!?". Abych řekla pravdu nemám moc ráda, když po mě někdo ječí jen tak... Táta říká že to mám po své matce. A ta mu vždy řekne že jinak jsem celá on. Prostě jaký otec taková dcera. Zhluboka jsem se nadechla a omluvila se jim za to že jsou poserové, když na ně dívka promluví. Kluci mi neodpověděli na otázku "Tak o čem jste to mluvili vy ňoumové?" zeptala jsem se po druhé a pořád nic. Po chvíli jsem uslyšela jen nějaké výmluvy od Jasona, řekla jsem si že on mi toho asi moc neřekne a touhle cestou to nepůjde. Zpřímeně jsem se podívala Sebastianvi do očí, až jsem trošičku zrudla na tvářích a on se mi to chystal vyklopit. Zavedl mě a Jasona k ostatním a vyšlo z něj "Parto slyšeli jste o té kanalizaci?", "Myslíš tu o které nám povídali rodiče?" vykřikla Andy. Jason kývl hlavou a Sebastian mluvil dál "Dostal jsem nápad s Jasonem že by jsme se tam vydali na průzkum jako naši rodiče, bude to určitě zajímavé a dobrodružné". V tu chvíli jsem se hned ozvala já a vykřikla " Deláš si srandu?!? Říkali nám ať v žádném případě tam nelezeme! Je to nebezpečné!!", ostatní se také ozvali. Brick jenom s celou hrůzou zakopl o kámen a vykřikl "Jsi spadl z višně?!?", Kevin mu pomohl vstanout. Sebastian se ke mě nahl a řekl "Ty se někám bojíš Tozierová? Já tomu moc nevěřím, musí to být jen hystorky pro malý mrňata", v nadání Jason prohlásil že to bude v pohodě. Za nedlouho na to s nejistotou ostatní kývli až na mě. Andy se mě snažila přesvedčit, ale ze mě jenom vyšlo "vážně se chcete hnojit v těch sračkách?", jsem docela slušná takže to pár lidí zaskočilo.'Ehmm jo jasně slušná a zaskočilo...jasný'. Ke konci jsem na to kývla, v hlavě mi pořád procházelo co když se jim něco stane. To bych samozřejmě nepřežila a nechtěla jsem vypadat jako náš podělánek Brick. Oblékli jsme se, domluvili se na sobotu ve tři hodiny odpoledne a vyjeli společně na kolech. A u marketu jsme se rozloučili...Doufám že se vám tahle kapitolka bude líbit. mě osobně přijde zajímavá.docela jsem se do ní zažrala tak je docela delší. Budu se snažit každý den vydat jednu až dvě kapitoly. A omlouvám se že opožděně, ale šťastný nový rok. :)
Ještě jednou bych chtěla poděkovat za spolupráci s AnDyCz_ANDrea.
ČTEŠ
Pennywise and his secret story [Pozastaveno]
FanfictionTenhle příběh se odehrává v městě zvaném Darry. Parta dětí která pokračuje ve stopách svých rodičů odhalila, že monstrum zvané Pennywise je zpět? Co se stane když najdou monstrum? Vzniknou zde rozpory? Či vznikne láska? Spolupráce s AnDyCz_ANDrea <3