'Kris'
Viděla jsem před sebou nervózní Andy, která se mnou kymácela a ječela až vstávám. Po chvilce jsem ji okřikla, ať mi neřve do uší a ona si uvědomila že jsem vzhůru. Slezla ze mě a pokřikovala " Dělej nemáme čas! Nestihneme to!", já se jen na ni nechápavě dívala a ospale povykla "O co ti jde, je ráno ty blbko!". Andy jen vykulila oči a ukazovala jako blbec na digitální budík vedle mé postele.
Já se s ospalými oči podívala a budík psal 14:45 hodin. Na chvíli jsem se sekla a dívala jsem se stejným ospalým obličejem na budík. Promnula jsem si oči abych se ujistila jestli vidím dobře a potom jsem začala vyšilovat, jak můj brácha když mu rupne struna na kytaře (btw. mám o rok staršího brachu jménem Aaron). "Kurva! To nestihneme máme tam být za necelých 15 minut!!" vyjekla jsem a vběhla do koupelny. "Andy vezmi z mojí skříně kraťasy, nějaké tílko, mikinu a fusky!!Dones mi to do koupelny!" vyřvávala jsem z koupelny na celý dům." Pak vezmi batoh z komody a ze šuplíků dvě baterky, náhradní baterie, kompas, mapku po našich rodičích, menší lékárničku, láhev a nalij do ni vodu z kuchyně a pak to všechno dej do našich batohů!!" pořád jsem po ní pokřikovala. "~Jasně, jasně. Všechno bude milostivá Tozierová" ozvala se z kuchyně její ironická odpověď. "Sklapni a dělej ty lůzře" okřikla jsem ji pobaveně a ironicky. Po dvou minutách jsem vyběhla za Andy do kuchyně, hodila po mě batoh, který namířina do mého obličeje, že málem jsem sebou praštila o zem. A chtěly jsme se rozběhnout ke kolům, než nás zastavila máma "A třeba že by jsi se s námi rozloučila slečinko?". Jak jsem se s nimi rozloučila, tak jsme vyběhly jako psi na kost. Nasedly jsme na kola a jely jako o závod...
Po deseti minutách...
"Sakra máme zpoždění!" vyřvávala jsem cestou. "To budou kecy zas od těch blbců. ~Holky vy dvě jste úplně nemožné,chodíte jen pozdě. Bla, bla, bla..." zasmála se po imitaci našich lůzrů. Celou cestu jsme se řechtaly jako dva blázni. Za chvíli jsem v dálce viděla kluky a ti tam stáli jako tvrdé y. Když jsme dojeli k nim, zastavily jsme a kdo se nade mě nepovyšoval? No přece náš milý vůdce party "Tozierová, to jsem mohl čekat." podíval se na mě s tím jeho usměvavým úšklebkem a podrbal mě na hlavě. Já trošku zrudla a byla naštvaná. Vždy si mě dobírá. Andy si stoupla vedle mě a řekla "Kris, červe-", "T-ticho!" zaječela jsem... Ozvalo se "Vy dvě vyjíždíme" zavolali Jack a Jason. "~Jojo už jdeme" ozvaly jsme se s Andy. Já a Sebastian jsme jeli jako 'vůdci' vepředu a Andy, Jason a Jack. Kevin a Brick jeli spolu vzadu. Když jsme skoro byli u kanálu, stala se ta nejhorší věc. A ano byla to Bowersova parta. Přesněji Trevor Bowers a jeho dva poskoci Nick a Sally. "A copak, copak? Lůzři vyrazili do sraček? Měli by jste tam zůstat navždy, tam kam patříte!" řekl Trevor. " Jo tam patříte!" ozvali se ti jeho blbečci. Jako by nemohli dělat nic jiného než ho opakovat, jako nějací papoušci. Vážně je nenávidím. Slezla jsem z kola a šla k němu blíže, podívala se mu do očí a znechuceně řekla "Vyliž si prdel Trevore!". Otočila jsem se že půjdu zpět za partou, ale on mě chytl za ruku, přitáhl mě zády k sobě a chytil mě za tvář. Moji tvář vzdvyhl vzhůru a naklonil se k ni, bylo to dost nechutné, vidět ten jeho zasraný ksicht. Chtěl mi pravděpodobně něco říct, nebo mi plivnout přímo do tváře. Ale v tu chvíli vyletěl Sebastian, přitáhl si mě k sobě na hruď a vykřikl "Nesahej na ni ty prasáku a běž do prdele!". Hned na to jsem zrudla a i vyzrálé rajče by mi závidělo moji barvu. Bowers se podíval na mě s přimhouřenýma očima a pak na Sebastiana který ho zabíjel pohledem. V tu dobu se Trevor vzpamatoval a nejistě zařval "P-pro tentokrát vám dáme pokoj, ale příště si mě nepřej potkat Tozierova!", otočil se a jeho poskoci zase zopakovali jeho poslední větu. Vážně mě s tímhle serou... Podívala jsem se na Andy která stála strašně blízko u Jasona. A ta i Jason celí s rozzářeným úsměvem od ucha k uchu, ukazovali na Sebastiana jak mě pevně drží. V téhle chvilce jsem se vzpamatovala a podívala se na něj, byl do čista vytočený a já ještě více zrudla. A říkala jsem si 'On se vytočil kvůli Trevorovi že si mě k sobě přitiskl a naklonil ke mě hlavu?...to je kravina..., kvůli tohohle by to Sebastian neudělal. Vím jaký je a jak se ke mě chová'.Pořád jsem byla sice červená, méně a k tomu docela skleslá. Asi po minutce jsem se zadívala do jeho hrudi, ať nevidí jak se červenám a zakoktala "M-můžeš mě prosím už pustit?. Sebastian se hned vzpamatoval a odtrhl mě od sebe. Myslím že se taky trochu červenal, ale to se mi jen asi zdálo. Nemá důvod... Rozběhla jsem se k Andy a úplně šťastně ke mě mluvila, ať jí kluci neslyší "On se pro tebe rozběhl a bránil tě před tím blbečkem. Kris to musí něco znamenat!". 'Andy je má nejlepší kamarádka, takže ví že mám slabost pro Sebastiana.' Já mlčky hleděla do země, Andy se na mě podívala a úsměv jí také zmizel z tváře, "Kris co se děje? Co ten skleslý obličej?.." starostlivě se ptala. Já se na ni otočila a všechno ji vyklopila. Zatím v tuhle chvíli se opodál bavili kluci, Jason a Jack skočili na Sebastiana a dali mu ruce kolem krku "~No Urisi to bychom od tebe nečekali, ty se rozjíždíš" dotěrně ho škádlili. "Sklapněte blbečci" Seřval je,nasadil naštvaný obličej a praštil je po hlavě. Andy mi říkala že se prý červenal, ale já tomu nevěřila a zpravovala jsem ji vlasy. Po tom jejich pošťuchování jsem s Andy k nim přišla a chtěla jsem říct že vyrazíme, ale přerušil mě Brick "Vážně si myslíte že by Sebastian bránil Kris kvůli ¨žárlivosti¨, to jste tak blbí že si myslíte že by měl milovat Kris?"a kousl si do jeho donutu Já se jen zarazila, dívala se seklým úsměvem a říkala jsem si 'Co to ten kretén řekl?!?'. Kluci se na něj podívali, potom na Sebastiana a z něj vyšlo "Jo myslíte si takovou kravinu?" a zasmál se nejistě. Jack a Jason se podívali na mě, já myslela že se ze mě stane vodopád slz. Kluci seřvali Bricka a ten si šel pro další várku dobrůtky. Sebastian se podíval na mě a nasadil obličej ala 'co jí je? heh'. Já se vzpamatovala, vycítila že se na mě Sebastian dívá a podívala jsem se zase na něj. Z lekla jsem se a šla za Kevinem ke kolům, kde jsem si s ním povídala o cestě. Andy a kluci mu začali nadávat že tohle před holkou říkat nemůže, i když ho třeba nemá ráda tak se jí to může dotknout. Jak dohovřili, rozešli se ke kolům a rozjeli jsme se...Doufám že se vám kapitolka bude líbit :D. Je o hodně delší než ostatní, ale já se do toho zažrala xd. U vidíme se u další kapitolky, hezký den či noc xd.
ČTEŠ
Pennywise and his secret story [Pozastaveno]
FanfictionTenhle příběh se odehrává v městě zvaném Darry. Parta dětí která pokračuje ve stopách svých rodičů odhalila, že monstrum zvané Pennywise je zpět? Co se stane když najdou monstrum? Vzniknou zde rozpory? Či vznikne láska? Spolupráce s AnDyCz_ANDrea <3