Kapitola 5.

118 6 3
                                    

'Kris'

"Jsme tady parto" ozval se Jason a zastavili jsme. Postavila jsem před všechny, nasadila svůj falešný úsměv a přistoupila jsem k kanalizaci. Porozhlídla jsem vnitřek, jak to ze začátku asi vypadá. Otočila jsem k nim a oznámila že to není tak moc strašné. S Andy jsme se a sebe podívaly a zachechtaly se "No to chci vidět co ty malé holčičky budou říkat". Vytáhla jsem mapku z batohu a podívali kde jsou slepé uličky a vchody do nějaké velké kejvky, pravděpodobně plné sraček a nějaké zajímavé věci. "Kris odkud máš vlastně tuhle mapku? To jsi to někdy už prošla?" zeptal se Jack, "No...abych řekla pravdu vzala jsem ji tátovi z půdy..." nervózně jsem odpověděla. Kevin si potom všiml že pod mým prstem je ta obrovitánská kejvka a na ní bylo něco napsané. Zvedla jsem prst a podívala se, "Nebezpečné, nikdy sem nechoďte!" přečetla Andy s úšklebkem nejistoty. "Rozdělíme se do dvojic a bude jedna trojice" poručil Sebastian. Kevin šel s Brickem, Andy s Jasonem a Jack si přitáhl Sebastiana. "Tozierová zbyla jsi jako poslední, kam chceš jít?" pořvával na mě ten blbec Brick s plnou hubou. "Já nejsem ksakru slepá a nejprve polkni než začneš mluvit a prskat okolo sebe!" zaječela jsem na něj otráveně. Chtěla jsem jít s Andy, ale než jsem stihla udělat krok tak mě Jack přitáhl k sobě a hodil přes rameno. "Mám tě!" usmál se a kráčel si to k Sebastianovi. "Pust mě sakra, já mám nohy ty kreténe!" okřikla jsem ho, jak mě konečně položil šli jsme k těm sračkám. "Bože to tu smrdí" stěžoval si Brick a dál jedl croassant. Všichni jsme se na něj nechápavě podívali a Jason ho okřikl "Bože brácha přestaň si stěžovat a nežer furt!!". On se zarazil a nacpal si celý croassant do pusy. Vážně mě z něj natahuje a doufám že nebude jíst v těch sračkách, jinak ho vážně vykopnu a zůstane doma. Zhluboka jsem se nadechla 'Což byl blbý nápad, bylo mi blbě a na blití'  a vykřikla "Tak jde se do těch sraček!" otočila jsem se, zatahala ty dva za ruku a rozsvítili si baterku. Asi po pěti minutách jsme se tratili Andy, Jason, Kevin a Brick nikde. "To si děláš prdel?! Kde to kurva jsme!!!" zařvala jsem z plných plic, že mě mohli slyšet i doma. Podívala jsem se na ty dva a oni se bezedně dívali do těch sraček v kterých stojí a okolo. Já si pomalu dala ruku na čelo a přemýšlela 'Co teď budeme kurva dělat?' . Jack začal panikařit a já byla docela mimo kvůli Andy. Sebastian ke mě přišel a utěšil mě "Neboj jsou v pořádku, určitě je najdeme" objal mě a já se trochu zklidnila. Jak mě pustil šla jsem za Jackem a flákla mu "Vzpamatuj se, najdeme cestu! Jen musíme dojít k té kejvce a pak se zorientujeme!" zařvala jsem. On se vzpamatoval a podíval se na mě jako na blázna "Myslíš kde je bylo napsané 'nebezpečí, ZÁKAZ vstupu'?!? Ty jsi se pomátla?" vybuchl a začal se mnou třepat. "Máš snad lepší nápad ty kreténe? Musíme je nějak najít! Zorientovat se a vyjít ven!" začala jsem mu to naštvaně vysvětlovat. On se naštval a začal tam nadával o sto šest. Sebastian nevěděl co s tím debilem sakra dělat a najednou mě Jack flákl. Já spadla na nějaký vysoký šutr a vstala jsem. Oprášila si zadek, zpravila si vlasy a dala jsem mu pěstí. Což sletěl, šla jsem k němu blíže, klelka si k němu a chytila ho za mikinu. "Poslouchej mě chlapečku! Ty mě mlátit nebudeš rozumíš! Takže se kurva pochlap, seber se a hledej s námi cestu do té zasrané kejvky!" nasrala jsem se a znovu ho uhodila. On se vzpamatoval a koukal na mě jak vyvoraná myš, jak vstal tak Sebastian mu taky jednu vrazil, ale do břicha. Otočili se a šli za mnou. Já a kluci jsme zařvali nahlas ať nás všichni slyší "Parto musíte se dostat nějakým způsobem do té kejvky! Tam se sejdeme a zorientujeme aby jsme našli východ! Hlavně zachovejte klid a dávejte si pozor!" skončili jsme a oni se ozvali na zpátek. Sebastian ještě zařval "Andy připrav si lékárničku pro Kris". "Cože?!? Jí se něco stalo! Pane bože! Kris jsi v pohodě?!?" vystrašeně začala vyšilovat Andy. "Neboj, jen jí tady někdo jménem Jack praštil!" ozval se Sebastian. Ještě tam něco řval Jason a pak jsme na sebe zařvali "Uvidíme se tam...lůzři" a pobaveně jsme se všichni začali smát. Vyšli jsme a hledali dál...

'Andy'

Ještě než jsme vešli do těch srajd jsem měla strach že se něco stane. Kris se ozvala s něčím jako "Tak jde se do těch sraček!" a všichni jsme vybuchli smíchem. Nojo to by nebyla celá Tozierová kdyby tohle neřekla.
Po 5 minutách...
Chtela jsem navázat rozhovor s Jasonem, ale on mě předběhl "Tak Andy co na to říkáš? Brodíme se tady v takovém hnoji a ti dva jsou jak po rozchodu." zasmál se a já trošku zrudla 'Když se směje je dost roztomilý'. "N-no...není to tu moc příjemný abych řekla pravdu... a-a je mi Kris líto, trochu jí to vzalo..." sklesle jsem odpověděla. "Myslím že to bude v pohodě, znáš přeci Sebastiana. Takovéhle věci dokáže podělat, ale pak se pokouší je zpravit a hlavně když jde o Kris" pousmál se a pohladil mě po vlasech. Pousmála jsem se taky a chtěla jsem se zeptat na něco Kris "Kris za jak...dlouho..." vykulila jsem oči a vystrašeně se sekla. "A do prdele, my jsme je ztratili! Ani Kevin s Brickem tu nejsou! Do prdele máma mě zabije! vykřikl Jason, potom si všiml mě a uklidňoval mě. Najednou jsme uslyšeli křik "Tosi děláš prdel?!? Kde to kurva jsme!!!", podle hlasu jsme poznali vzteklou a vystresovanou Kris. Já se nemohla ovládnout a začala jsem se chichotat s Jasonem. Chvíli jsme přemýšleli a uslyšeli ránu. Já jen zvedla vyděšeně hlavu a Jason mě zase uklidňoval. Asi po dvou minutách se ozvalo "Parto musíte se dostat nějakým způsobem do té kejvky! Tam se sejdeme a zorientujeme aby jsme našli východ! Hlavně zachovejte klid a dávejte si pozor!" byli to Kris, Jason a Sebastian. Ozvali jsme se jim s jasným a chichotavým dobře a Sebastian na mě začal řvát"Andy připrav si lékárničku pro Kris". Já zpanikařila a vyřvávala "Cože?!? Jí se něco stalo! Pane bože! Kris jsi v pohodě?!?". Jason mě ještě uklidnil se slovy "Neboj, vážné to nebude" a uslyšeli jsme"Neboj, jen jí tady někdo jménem Jack praštil!". Jason se začal smát jaký to je blbeček a já se na něj dívala jako na vola."Uvidíme se tam...lůzři" zařvali ironicky ti tři a všichni jsme se začali nahlas smát. Jak už bylo ticho já se zastavila a Jason se na mě otočil se slovy "To bude v pohodě dostaneme se odtud a Kris to tak vážné nemá", jen jsem se na něj podívala. A skočila mu po krku a začala mu brečet na hruď, on mě objal a utěšoval. Až jsem uslnula a on mě pevně vzal do náruče a nesl. Cítila jsem jak mi prohrabuje vlasy a spala dál....

Takže pro tuhle kapitolku to je vše. Doufám že se vám líbí a uvidíme se u další mlsné kapitolky. Zatím čau :D


Pennywise and his secret story [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat