Kapitola 3.

131 14 2
                                    

'Kris'

Co to, kde to jsem? Je tu tma a vidím... Od strejdy Billa bratra? Jak se jen jmenoval... G-Georgie?" Jo, myslím že to je Georgie.  Ale počkat něco vedle něho stojí, moc to nejde vidět je ve tmě ale vidím kus zrzavých vlasů... A nezahlídlo mě to náhodou?! Sakra měla bych se asi ukrýt... Zajdu za tenhle sud a podívám se ještě jednou. Vidím jen Georgieho a tu tmavou postavu... V tu chvíli jsem postřehla, že ta neznámá věc má také bílé zářivé oči a v nich malou tečku černoty. Teď jsem si to konečně uvědomila... Ono se to na mě dívá!! Měla bych co nejrychleji vypadnout. A né! Je pozdě jde to směrem ke mě!! CO BUDU DĚLAT?!?.... Cože? zase černota? (Otočila jsem se dozadu a spatřila jsem jasné světlo. Ve kterém letěly nějaké panenky...) "Asi přistoupím blíže." Podívala jsem se nahoru a v tu chvíli se má domněnka stala v noční můru. Nebyly to panenky ale dětská těla. "No to mě poser!" Na druhé straně temnoty jsem uslyšela dětský smích. Většinou ho slyším v hororech... Otočila jsem se a všechno zhaslo. "Si děláte ze mě prdel..." Najednou se přede mnou objevila ta tmavá postava se zářivýma očima. Byla vysoká vyšší jak Kaspbark. Udělala jsem jeden krok dozadu a tajemná postava mě chytla za ramena. V tu chvíli jsem zavřela oči a slyšela jsem že ta tajemná postava chce něco říct. Pořádně mě stiskla a začala se mnou házet ze strany na stranu. Při tom na mě ječela "Kris! Kris! Vstávej ksakru!" 

Najednou jsem otevřela oči a viděla před sebou...

Doufám že se vám kapitolka bude líbit, je poměrně kratší než ostatní. Ale to nevadí xd.



Pennywise and his secret story [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat