Czemu tak robisz?

8.4K 121 66
                                    

Znowu zaczęłam płakać. Jak to  przypominam jego córkę? O co tu chodzi?

-HAA ale cię nabrałem! Potrzebuje zabawki którą mogę sie pobawić skarbie xDDD wyglądałaś śmiesznie jak zrobiłaś takie duże oczy i zaczęłaś płakać

-Czemu taki jesteś? Czemu mnie tak traktujesz? Ja chce do domu rozumiesz, wypuść mnie!

Krzyknęłam na niego i wstałam

-Nie takim tonem suko, jesteś bardzo niegrzeczną dziewczynką ;) chodz zabawimy się

Złapał mnie mocno za ramię i zaprowadził mnie do drzwi. Było na nich napisane "Pokój zabaw", przestraszyłam się i znowu zaczęłam płakać.

Gdy otworzył drzwi myślałam że zemdleję. To był pokój tortur! Był tam duży metalowy stół i różne erotyczne zabawki i rzeczy do tortur. Były również zamieszczone na ścianie pasy, do przywiązywania ludzi i testowaniu tych różnych "zabawek"

-No wchodź malutka, nie bój sie, dzisiaj będzie łagodnie ale jak będziesz niegrzeczna będzie gorzej ;)

Wepchnął mnie do środka...

-Rozbieraj się :D

-Nie!

-Rozbieraj się bo inaczej się policzymy

Zdjęłam sukienkę i buty i zostałam w samej bieliźnie.

-Wszystko kochanie ;*

Dlaczego on mi to robi, dlaczego nie szanuje mojego dziewictwa, jest ono dla mnie najważniejszą rzeczą w życiu

-Aaale...ja jestem dziewicą

-Jebie mnie to
Rozbieraj się do końca i mnie nie wkurwiaj

Zdjęłam stanik a potem majtki a on przyglądał mi się przez chwilę

-Wskakuj na stół deseczko

Nie miałam dużych piersi, ale gdy nazwał mnie deseczką troche mnie to zabolało...ale nie to teraz mnie obchodziło w tej chwlii.
Siadłam na stół a on znowu zaczął mi się przyglądać

-Połóż sie i rozłoż nogi malutka

Zrobiłam to co mi kazał, nie chciałam mu się sprzeciwiać w tej chwilii, nie chciałam aby przeszedł do gorszych rzeczy...

-Grzeczna dziewczynka ;)

Zaczął się rozbierać, gdy to zrobił podszedł to mnie i wziął mały wibrator i zaczął mi nim jeździć po pochwie. Mimo tego że chciałam żeby przestał, było to dla mnie przyjemne.

-Jak ty w ogóle masz na imie?

-Liberty

Odpowiedziałam na każde pytanie jakie mi zadał, było mi tak miło że nie wiedziałam co mówię. W końcu włożył mi wibrator do pochwy a ja lekko sie zwinęłam z bólu.

-Masz ciasną tą cipke wiesz xD

Troche się zawstydziłam w negatywnym znaczeniu.
Chyba mu się znudziło ta zabawa zabawkami i włożył mi swojego penisa. Kolejny raz zaczęłam płakać, zdałam sobie sprawę że właśnie straciłam dziewictwo z mężczyzną którego nie znam.

-Szybko doszłaś do orgazmu kochanie xD

-Przestań prosze

Wtedy zaczął jeszcze bardziej uderzać we mnie co sprawiało bardzo duży ból. W końcu  spuścił mi się na twarz.

-Obrzydlictwo

-Co powiedziałaś?

-Nnnic...nic :/

-Wstań i sie ubierz

-Daj mi husteczki, chce się wytrzeć...

-Nie nie nie kochana, zlizuj to

-Prosze nie

-Sprzeciwiasz mi się?

-Tak!

Znowu krzyknęłam a zaraz utopiłam się we własnych łzach.

-Ubieraj sie kurwo

Szybko się ubrałam i podeszłam do drzwi. Rafał chwycił mnie za włosy i wróciliśmy do piwnicy w której aktualnie "mieszkałam"

Zmęczona tym wszystkim, zasnęłam na łóżku.

Nie myśl, że mi uciekniesz.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz