NOT : MELİSA TARLACI, BAHAR TUNÇ'UN TEK YUMURTA İKİZİDİR. AMA MELİSA DOĞDUĞU İLK GÜN BABASI TARAFINDAN YETİMHANEYE VERİLMİŞTİR. YILLAR SONRA İKİZ KARDEŞİ BAHAR'IN ÖLÜMÜNÜN ARDINDAN MELİSA VE OĞUZ BİRBİRLERİ İLE KARŞILAŞIR. VE OĞUZ, MELİSA'YA SIRILSIKLAM AŞIK OLUR.
**MELİSA
Arabam ile kızların yanına gidecektim. Yolda yürürken öküzün biri arkadan arabama vurdu. Bende sinirlendim tabi. Öfkeyle arabadan indim.
MELİSA : Ya arkadaşım niye arkadan vuruyorsun?! Babanın tarlası mı burası?!
Arka arabadaki bana çarpan çocuk arabadan inip yanıma geldi. Yüzüme bakınca donup kaldı.
MELİSA : Ne bakıyorsun arkadaşım?
OĞUZ : Sen..
MELİSA : Ne sen?
OĞUZ : Bahar.. Ya.. Yaşıyorsun..
MELİSA : Ne Bahar'ı? Ne saçmalıyorsunuz?
OĞUZ : Bahar sen ölmedin mi?
MELİSA : Bahar kim?
OĞUZ : Bahar bana numara yapıp durma!
MELİSA : Ne numarası ya?! Niye numara yapayım?!
Kimliğimi çıkartıp eline verdim.
MELİSA : Al bu benim kimliğim! Adım da Bahar değil!
OĞUZ : Bu gerçek değil?
MELİSA : Ne gerçek değil ya?! Kendinize gelin!
Arabama doğru gidecektim ki kolumdan sıkıca tutup durdurdu öküz.
MELİSA : Laftan anlamıyorsunuz yani öyle mi?
OĞUZ : Gidemezsin Bahar! Benimle birlikte hastaneye geleceksin! Yürü!
Kolumdan çekiştirip beni arabasına bindirecek ti ki arkada trafik olduğunu gördüm. Adamın biri cama çıkıp bağırdı. Karısı doğum yapıyormuş. Ben koşarak arka arabaya gittim. Çünkü kadın doğum uzmanıydım. Arkamdan o öküz de geldi.
MELİSA : Hanımefendi şimdi derin bir nefes alın. Doğum burada gerçekleşmez. Hastaneye gitmemiz lazım.
GİZEM : Aaah! Çok acıyor! Geliyor bebek!
MELİSA : Hayır şimdi gelemez! Sıkın dişinizi! Hastaneye kadar sabredin. Şimdi hemen arabaya bineceğiz!
GİZEM : Ölüyorum galiba!
MELİSA : Hayır ölmüyorsun! Doktor olan benim, inan bana!
Kadını benim arabaya bindirdim. Kadın ile ben arka koltuğa geçtik. Kadının kocası arabayı kullanacaktı. Tam kalkıyorduk adam heyecandan arabayı kullanamayacağını söyledi.
MUSTAFA : Kullanmam ben!
MELİSA : Ne demek kullanmam?!
OĞUZ : Ben kullanırım sorun değil.
MELİSA : Hayır tabiki! Bu benim arabam ve sen gelmeyeceksin!
OĞUZ : Azıcık mantıklı düşün! Bak bende doktorum! Ve şu anda hastayı yetiştirmemiz lazım! Tamam mı?
MELİSA : İyi!
Öküz arabayı kullanıyordu. Yanlış yola saptı.
MELİSA : Yanlış yola saptın! Devlet hastanesi bu yolda değil!
OĞUZ : Devlet hastanesine gitmiyoruz zaten!
MELİSA : Nereye gidiyoruz peki?
Özel hastanenin önüne geldik. Hastanenin adı BAHAR TUNÇ hastanesiydi.
OĞUZ : Geldik.
MELİSA : Neden buraya getirdin? Ailenin özel hastanenin parasını karşılayacak durumu yoksa ne olacak?
OĞUZ : Merak etme. Öyle bir durum olursa hastane parayı öder. Ben bu hastaneye senin için geldim Bahar.
MELİSA : Çakıcam şimdi ağzının ortasına! Bahar değilim ben! Algılama problemin mi var?!
OĞUZ : Görücez..
Kadını hemen içeri götürdüm ve doğum yaptırdım. İki tane ikiz çocukları oldu. Biri kız, diğeri de erkekti.
GİZEM : Allah razı olsun doktor kızım.
MELİSA : Ne demek? Görevimiz..
GİZEM : Sizin adınız ne doktor hanım?
MELİSA : Adım Melisa.
GİZEM : Sizin adınız ne doktor bey?
OĞUZ : Oğuz.
Öküzün adı Oğuz'muş.
GİZEM : Çocuklarıma sizin adınızı vereceğim.
MELİSA : Ne diyeceğimi bilemiyorum. Çok mutlu oldum.
OĞUZ : Bende mutlu oldum.
MUSTAFA : İnşallah sizinde bizim gibi çocuklarınız olur ileride.
OĞUZ : İnşallah.
MELİSA : Ama ayrı ayrı.
OĞUZ : Aynen ayrı ayrı.
Kadının yanından ayrılınca tam gidecektim ki yine öküz doktor Oğuz kolumdan tuttu.
OĞUZ : Bahar hiç bir yere gitmiyorsun? Babanın yanına gidiyoruz!
Beni kolumdan sürükleyerek bir adamın odasına getirdi.
OĞUZ : Sinan bey size yalancı kızınızı getirdim!
Adam beni görünce şaşkınlıktan donup kaldı.
SİNAN : Bahar.. Kızım..
Bana sarılmaya geldiğinde kendimi geri çektim.
MELİSA : Yanlış anlaşılma var herhalde. Ben Bahar değilim. Benim adım Melisa!
SİNAN : Sen benim kızımsın. Benim Bahar'ımsın..
OĞUZ : Bahar inkar edip durdu Sinan bey. Ama ben ona şimdi göstereceğim.
Doktor Oğuz, adamın masasından çerçeveli bir resim alıp bana gösterdi.
OĞUZ : Bu sen değil misin? Hadi artık inkar etme!
Fotoğrafa baktığımda kendimi gördüm. Bu fotoğraftaki kişi ben değildim. Ama gerçekten benim aynımdı. Şimdi onların neden böyle davrandıklarını anlamıştım.. Bu nasıl olabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ŞARKISI
FanfictionMelisa Tarlacı, Bahar Tunç'un tek yumurta ikizidir. Ama Melisa doğduğu ilk gün babası tarafından yetimhaneye verilmiştir. Yıllar sonra ikiz kardeşi Bahar'ın ölümünün ardından Melisa ve Oğuz birbirleri ile karşılaşır. Ve Oğuz, Melisa'ya sırılsıklam a...