MELİSA : Resimdeki benim..
OĞUZ : Bak işte itiraf ettin!
MELİSA : Hayır öyle demek istemedim. Benim ikizim gibi.
SİNAN : Kızım senin adın ne?
MELİSA : Melisa demiştim.
SİNAN : Ailen neredeler?
MELİSA : Sizene.
SİNAN : Sadece merak ettim.
MELİSA : Ailem beni küçükken terk etmiş. Yetimhanede büyüdüm.
Sinan'ın aklına kızını bıraktığı gün gelir.
SİNAN : Hangi yetimhane?
MELİSA : Koşuyolu kız yetiştirme yurdu. Neden ki?
SİNAN : Sen benim kızımsın..
MELİSA : Ne?
SİNAN : Bak Melisa. Ben kızımı çok seviyordum. Canımdan çok.. Ama o şimdi toprakta. Ve ona çok benzeyen birini buldum. Seni kızım yerine koymak istiyorum. Nüfusuma almak istiyorum.
Kahkaha attım.
MELİSA : Şaka mı bu?
SİNAN : Ciddiyim.
OĞUZ : Zaten Melisa hanımda doktormuş.
SİNAN : Eğer nüfusuma alırsam bu hastanede çalışmaya başlarsın.
MELİSA : Tamam. Olur.
SİNAN : Çok sevindim. Sonunda kızımın yerini dolduracak birini buldum. Bana istersen baba da diyebilirsin.
MELİSA : O kadarını da almıyım Sinan bey.
2 GÜN SONRA
Sinan bey beni nüfusuna geçirmişti. Bundan sonra adım Melisa Tunç'tu.
Yeni soyadımı sevmiştim. Tuvalete girdiğimde iki hemşire benim hakkımda konuşuyorlardı.ÖZGÜN : Çok arayacağız Bahar hocayı.
GÜLTEN : Ben şimdiden özledim bile. Keşke ölmeseydi. Babasının yaptıklarını görseydi.
ÖZGÜN : Aynen ya! Sırf benziyor diye kızının yerine bir başkasını aldı. Bir de kız bu hastanede çalışmaya başladı.
GÜLTEN : Bende şaşırdım valla.
O sırada tuvaletten çıkıp yanlarına gittim.
MELİSA : Sizin dedikodu yapmaktan başka işiniz yok mu? Hadi herkes işinin başına!
Hemen yanından gittiler koşa koşa. Bende Oğuz'un yanına gittim.
OĞUZ : Naber Melisa?
MELİSA : İyi Oğuz. Sen nasılsın?
OĞUZ : İyiyim bende. Yeni ameliyattan çıktım.
MELİSA : Şey.. İpek ile aranız bozulmuş diye duydum. Bir sorun mu var?
OĞUZ : Sorun yok. İpek'in gereksiz kıskançlıklarını kaldıramadığım için ondan ayrıldım.
MELİSA : Senin adına sevindim. Çünkü İpek gibi biri seni haketmiyordu.
OĞUZ : İpek'i 2 gündür tanıyorsun sadece. Nasıl bu kadar net konuşuyorsun? İpek iyi bir kız.
MELİSA : Ben kötü demedim. Sadece seni haketmiyordu dedim. Çünkü sen daha iyilerine layıksın.
Oğuz ile birbirimize yavaşça yaklaştık. Dudaklarınızın birbirine değmesine 2 santim falan kalmıştı. Öpüşecektik ki o sırada yanımıza Esma'nın gelmesi ile geri çekildik.
NOT : ESMA, BAHAR'IN ÇOK YAKIN KANASI. MELİSA'YI VE İPEK'İ SEVMİYOR.
ESMA : Böldüm mü ben sizi? Çok pardon.
MELİSA : Evet böldün biraz.
OĞUZ : Yok ya. O kadar önemli değil. Bir şey mi oldu Esma?
ESMA : Bir şey olmadı. Sadece Melisa'yı bir yere götürmeye geldim.
MELİSA : Keşke 5 dakika sonra gelseydin tatlım.
ESMA : Tatlım benim ya! Ben her yere zamanında giderim. Nerede istemediğim bir şey olursa onu önlemek için giderim.
OĞUZ : Esma ayıp olmuyor mu biraz? Kız geleli 2 gün oldu.
ESMA : Bencede ayıp oluyor Oğuz. Melisa geleli daha 2 gün oldu ama Bahar'ın yerine geçti bile. Nüfusa bile alındı. Bide üstüne seni kafesledi.
OĞUZ : Beni kimsenin kafeskediği falan yok Esma.
ESMA : Tabi canım öyledir. Melisa sende yürü benimle geliyorsun!
Esma beni kolumdan sürükleyerek bir mezarlığa getirdi.
MELİSA : Neden geldik buraya?
ESMA : Bu toprakta yatan kişi benim arkadaşım Bahar. Senin onun yerine geçtiğin Bahar. Şimdi o kızın kemikleri sızlıyordur. Sen istersen onunla aynı soyadı taşı ama asla onun gibi olamayacaksın. Kimse seni onun yerine koymayacak!
MELİSA : Oğuz sevdi beni. Babam da sevdi. Siz sevmeseniz de olur.
ESMA : Hemen de baban mı oldu? Oğuz konusuna hiç girmeyelim bile. Oğuz seni Bahar'ın yerine koyduğu için seviyor.
MELİSA : Ben biliyorum Bahar kötü bir insanmış. Oğuz'da onunla sadece arkadaşımış. Ama bana aşık oldu! Sizde bunu kabul edin!
Esma'nın yanından sinirle gittim. Tekrar hastaneye Oğuz'un yanına gidip ona sarıldım.
OĞUZ : Ne oldu Melisa?
MELİSA : Bahar'ın mezarına götürdü beni. Çok kötü şeyler söyledi bana. Kendimi çok kötü hissettim Oğuz.
OĞUZ : Tamam sakin ol.. Herkes alışacak sana. Ama birazcık sabır..
MELİSA : Tamam.
Biz Oğuz ile konuşurken Özgün hemşire koşarak yanımıza geldi. Suratı korkudan bembeyaz kesilmişti.
ÖZGÜN : Ho.. Hocam
OĞUZ : Ne oldu Özgün hemşire?
ÖZGÜN : Ho.. Hortlamış! Hortlamış, burada!
MELİSA : Kim hortlamış? Kim burada?
O sırada arkamdan bir ses duydum. Bu ses benim sesime benziyordu.
BAHAR : Ben mi hortlamışım Özgün hemşire?
Arkamı döndüğümde Bahar denilen kızı gördüm. Sanki benim ayna yansımam gibi aynımdı. Ve yaşıyordu.
BAHAR : Hortlak görmüş gibi bakmayın. Beni gördüğünüze göre yaşıyorum demekki.
DİĞER HİKAYELERDE BAHAR'I HEP MASUM, ACI ÇEKEN BİR KIZ YAPIYORDUM. BU HİKAYEDE DE İYİ KARAKTER OLACAK TABİKİ AMA ACI ÇEKEN, ZAVALLI OLMAYACAK. KÖTÜLERDEN İNTİKAM ALAN BİR KARAKTER OLACAK. BU ARADA BAHAR'I ÇOK ISRAR ETTİNİZ DİYE GETİRDİM. NORMALDE OĞMEL YAPACAKTIM. ŞİMDİ YAPMAYACAĞIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ŞARKISI
FanfictionMelisa Tarlacı, Bahar Tunç'un tek yumurta ikizidir. Ama Melisa doğduğu ilk gün babası tarafından yetimhaneye verilmiştir. Yıllar sonra ikiz kardeşi Bahar'ın ölümünün ardından Melisa ve Oğuz birbirleri ile karşılaşır. Ve Oğuz, Melisa'ya sırılsıklam a...