OĞUZ : Bahar.. Sen gerçek misin?
BAHAR : Oğuz sizi anlıyorum. Şaşkınız ama şu şaşkınloğınızı bir kenara atıp sarılsak olmaz mı? O kadar zaman geçti. Özledim seni.
Oğuz yanıma gelip bana sarıldı. Saçlarımdan öptü.
OĞUZ : Bahar nasıl oldu bu?
BAHAR : Kefendeki kişi ben değildim. Kendime bu olaydan bir hafta önce benim aynım olan bir robot yaptırmıştım. Aslında bu planı uygularken de bana ateş eden kişi ile iş birliği yaptım. Çünkü onun bana attığı mermi kurusıkıydı. Ve ben içime kurşun geçirmez yelek gitmiştim. Sonra önlüğüme kan gelince de yalandan bayıldım. Sonra morga gittiğimde kendi yerime robotu koydum. Bende aslında uzaklarda falan değildim. Hastanenin karşısına yapılan binada oturuyordum.
MELİSA : Neden yaptın bunu?
BAHAR : Birini sevmek için onu kaybetmek gerekir. Onların da beni sevmesi için beni kaybetmelerini istedim. Planımda takır takır gitti. Sonra baktım yerime başkasını aldılar. Orada durun dedim. Ve geldim işte. Kimse Bahar Tunç olmaya çalışmasın.
OĞUZ : Bahar bu nasıl bir manyaklık? Şeytanın aklına gelmez! Ya resmen oynamışsın bizimle!
BAHAR : Özür dilerim. Gerçi ne kadar özür dilesem de affetmeyeceğinizi biliyorum. O yüzden şimdi bana kızın. Çünkü hakettim. Kızabilirsiniz..
Ben Oğuz'un Bahar'a kızmasını beklerken o sarıldı. Bahar'ın yanağından öptü.
BAHAR : Oğuz iyi misin?
OĞUZ : Sana kızgın olabilirim ama şu anda vaktimi kızmakla harcqmayacağım.
Bahar bana döndü.
BAHAR : Sende kimsin? Dur tahmin edeyim. Çakma Bahar Tunç'mu desem?
MELİSA : Ben senin yerine geçmek istemedim. Benim ailem bile yoktu. Baban ısrar edince onu kıramadım.
BAHAR : Öyle mi canım? Kıyamam sana. Neyse seninle baş başa hesaplaşacağız.
Sonra yanımıza Ali Asaf ve Eylül geldi.
ALİ : Bahar?
EYLÜL : Burada ne oluyor şu anda?
Bahar, Ali'nin yanına gidip ona sarıldı.
BAHAR : en çok seni özledim.
ALİ : Hiç değişmeyeceksin dimi Bahar?
BAHAR : Ben asla seni sevmekten vazgeçmeyeceğim.
EYLÜL : Ama biz evlendik Bahar! Bizi ayırmak için geç kaldın..
Bahar bunu duyunca çekip gitti. Oğuz'da peşinden gitti.
BAHAR
Ali evlenmişti. Halbuki onu ben çok seviyordum. Şimdi asla Ali ile olamayacaktım. Onların yanından gittiğimde Oğuz peşimden geldi.
OĞUZ : Bahar.. Ali için mi gidiyorsun?
BAHAR : Ben onların evlendiğini bilmiyordum.
OĞUZ : Bahar kusura bakma ama o zaman numara yapmayıp bizim yanımızda duracaktın. Hem bu hayatta sadece Aliyi görüyorsun belki ama seni seven başka insanlar da var.
BAHAR : Var dimi Oğuz. Ben sevilen biriyim.
OĞUZ : Öylesin.. Ama onların yanında Ali'yi sevdiğini o kadar çok belli ediyorsun ki komik duruma düşüyorsun.
BAHAR : Oğuz yanımda olduğun için teşekkürler ederim. Kötü günümde yanımda olan iyi bir arkadaşımın olması çok güzel bir duygu.
OĞUZ : Sana kızsam da yanındayım. Ama sadece arkadaşın olarak değil.
BAHAR : Ne olarak?
O sırada yanımıza Esma geldi.
ESMA : Melisa ya! Seni ne zaman görsem Oğuz'un yanında olmak zorunda mısın?
BAHAR : Ben Melisa değilim Esma.
ESMA : Tabi canım. Sen onu külahıma anlat. Bu seferki numaran da Bahar gibi olmak mı?
BAHAR : Ya Esma sakin ol. Melisa değilim ben. Melisa acilde. Ben Bahar'ım..
ESMA : Nasıl ya? Bahar sen ölmedin mi?
BAHAR : Ölmedim işte Esma. Bak yaşıyorum.
ESMA : Canım arkadaşım. Geri döneceğini biliyordum.
Esma bana sarıldı.
OĞUZ : Kızlar siz baş başa konuşun. Benim ufak bir işim çıktı
BAHAR : Tamam..
Oğuz yanımızdan gitti.
ESMA : Bu Melisa denen kıza uyuz oldum. Oğuz ile sevgili olmuşlar sanırım. Bugün öpüşeceklerdi sanırım.
BAHAR : Oğuz'dan banane! İstediği ile sevgili olsun. Benim gözüm Ali'den başkasını görmüyor.
ESMA : Senin gözün kör zaten.
BAHAR : Ne demek şimdi bu? Oğuz'un aşkı umrumda olmadığı için mi bunu dedin?
ESMA : Lan salak! Oğuz seni seviyor.
Senin arkandan o kadar ağladı ki. Aramızda en çok gözyaşı döken oydu.BAHAR : Çünkü yakın arkadaşız.
ESMA : Bahar lütfen aç artık gözünü! Oğuz, İpek ile de Melisa ile de seni unutmak için sevgili oldu.
BAHAR : Nasıl bu kadar emin konuşuyorsun Esma?
ESMA : Dün defterinde gördüm. Kalp çizmiş yanına da senin adını yazmıştı. Sadece ondan emin olmadım, hareketleri ile de çok belli ediyor. Oğuz sana aşık! Sende gözünü aç bundan sonra!
BAHAR : Ben Ali'ye aşığım ama.
ESMA : Ben senin Ali'ye aşık olduğunu düşünmüyorum.
BAHAR : Neyim peki?
ESMA : Seninki yıllarca gözünde büyüttüğün. Sanki hiç gerçekleşmeyecek bir rüyaya kapılıp gittiğin bir hayal. Sen bir hayale takılmış gidiyorsun Bahar. Ve bu senin ilk hayalin olduğu için de bunu gerçek sanmaya devam ediyorsun. Sen gerçek olmadığını kabul etmiyorsun çünkü hayaller büyülüdür. Bu yüzden Ali sana ne yaparsa yapsın sen onu sevmeye devam edeceksin. İsterse alnına ben Bahar'ı sevmiyorum yazsın. Sen yine de ondan vazgeçemezsin. Sen aslında Ali'ye değil, Oğuz'a aşıksın. Bunu kabullen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ŞARKISI
FanfictionMelisa Tarlacı, Bahar Tunç'un tek yumurta ikizidir. Ama Melisa doğduğu ilk gün babası tarafından yetimhaneye verilmiştir. Yıllar sonra ikiz kardeşi Bahar'ın ölümünün ardından Melisa ve Oğuz birbirleri ile karşılaşır. Ve Oğuz, Melisa'ya sırılsıklam a...