9

330 28 8
                                    

OĞUZ : Bahar..

MELİSA : Hayat işte böyle acımasızdır ikiz kardeşim. Sen Oğuz'a aşıksın. O bana.

BAHAR : Doktorluk yeminini etmemiş olsaydım. Seni kendi ellerimle öldürürdüm!

OĞUZ : Bahar git buradan! Sevgilimi üzmene izin vermiyorum.

BAHAR : Beni buraya sen çağırdın? Manyak mısınız siz?!

OĞUZ : Çağırmadık Bahar.

Mesajı alıp Oğuz'a gösterdim.

OĞUZ : Bu mesajı ben atmadım.

BAHAR : Kim attı peki?

MELİSA : Ben attım. Çünkü Bahar ile konuşmak istedim.

Melisa yanıma geldi.

MELİSA : Her ne kadar beni sevmesende sen benim ikizimsin. Hadi barışalım artık.

Melisa bana sarılacaktı. Onu ittim.

BAHAR : Ne saçmalıyorsun sen ya?! Oğuz yanında diye yapıyorsun bunları dimi?! Pis yalancı!

OĞUZ : Bahar defol dedim sana!

BAHAR : Sen hayatımda gördüğüm en saf insansın Oğuz! Gerçekten safsın! Bu kızın neler yaptığını bilmiyor musun sen?!

OĞUZ : Neler yapmış? Söyle hadi ne yapmış?! Senin bu kız dediğin kişi benim için diğer yarım. Ben ona aşığım.

BAHAR : Aşıksın öyle mi?

OĞUZ : Deliler gibi aşığım.

BAHAR : İyi size sevgilinle mutluluklar. Bir gün gerçekleri görmen dileğiyle.

Onların yanından ağlayarak gittim. Bana dediklerine çok üzülmüştüm. Oğuz nasıl bu kadar aptal olabilirdi ki? O kıza nasıl böyle inanmış olabilirdi? Ağlayarak eve gittim. Ve akan gözyaşlarımı sildim. Yatağıma uzanıp sadece uyudum.

OĞUZ

Melisa ile birlikte benim eve geçtik.

MELİSA : Bugün bizim sevgili olduğumuz ilk gece. Bunun tadını çıkarmamız lazım. Hiç bir şeyi düşünmeden gecemizi güzelce geçirmemiz lazım.

OĞUZ : Bugün çok havamda değilim Melisa. Başka bir zaman yapsak olmaz mı?

Melisa beni dudağından öptü.

MELİSA : Başka zaman olmaz sevgilim. Biz şimdi yatağa geçelim. O zaman senin keyfin yerine gelir.

OĞUZ : Melisa sadece uyumak istiyorum. Bugün benim için çok yorucuydu.

MELİSA : Uyumak yok Oğuz. Bugün bizim zafer gecemiz. Birlikte olacağız.

Melisa beni yatak odasına getirdi.

MELİSA : Şimdi yaşadığımız tüm kötü anıları unutalım ve anın tadını çıkaralım.

OĞUZ : Başlayalım o zaman.

Melisa'yı kendime çekip öpüşmeye başladık. Sonra onu yatağa yatırdım. Üzerine çıktım....

1 GÜN SONRA

BAHAR

Hastaneye geldiğimde acil hastalar gelmişti. Hemen ameliyata girdim. Ameliyat başarılı geçti. Sonra Oğuz yanıma geldi.

BAHAR : Ne var Oğuz?

OĞUZ : Koluma pansuman yapman lazım. Kestim yanlışlıkla.

BAHAR : Nasıl oldu bu? Dikiş atmam gerekiyor.

OĞUZ : Tamam düzgün at dikişi!

BAHAR : Tamam.

Oğuz'u koltuğa oturttum. Kolunu dikmeye başladım.

OĞUZ : Neden ellerin titriyor? Düzgün yap şunu!

BAHAR : Dikiyorum işte, söylenmesene!

OĞUZ : Düzgün dikemeyeceksen bırak!.

BAHAR : Dikiyorum işte Oğuz! Sen onu bunu bırak da nasıl geçti dün gece sevgilinle?

OĞUZ : Dün gece mi? Dün gece ben onu yapmakta hata ettim. Tutacaktım kendimi. Bedenimi de, kendimi de tutacaktım.

BAHAR : Hiç bir şey anlamıyorum. Dün gece ne oldu ki?

OĞUZ : Bahar ben sana sinirlendiğim için onunla...  Ben nasıl yaptım bunu ya?

BAHAR : Neyi?

OĞUZ : Ben senden özür dilerim. Ben çok kötü bir şey yaptım.

O sırada yanımıza Melisa geldi.

MELİSA : Sadece birlikte olduk dün gece. Ondan bahsediyor Oğuz.

BAHAR : Bi.. Birlikte mi oldunuz?

MELİSA : Evet ilk birlikte oluşumuzu gerçekleştirdik.

OĞUZ : Bahar ben..

BAHAR : Neyse ya! Beni ilgilendirmez sonuçta.

MELİSA : Bencede ikizim seni ilgilendirmez.

Onların yanından gitmiştim. Hastanenin dışına çıktığımda ağlamaya başladım. Melisa yanıma geldi.

MELİSA : Kıyamam sana. Ağlıyor musun? Ağlama.. Sana Oğuz'un gerginliği nasıl aldığımı anlatmamı ister misin?

BAHAR : Kes sesini!

MELİSA : Aslında ben sadece gaz verdim. Gerisi onun ustalığı..

BAHAR : Ya kes dedim!! Duymak istemiyorum!

MELİSA : Tamam sustum tatlım. Ama şunu kabul et. Artık Oğuz'un meleği benim. Ben kötülük de yapsam, bana kızamaz bile. Çünkü onu büyüledim. Dün gece büyüledim.

Melisa'ya tokat attım.

BAHAR : Sen Yılansın!! Zehirli engerek yılanı!!

AŞK ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin