Raemi menangis teresak-esak kerana kematian Ommanya.Apa yg dia fikirkan adalah untuk membalas dendam ats kematian Ommanya.
"Omma,kenapa Omma tinggalkan Raemi.Raemi dah tak ada sapa2 dah" bisik Raemi.
Selepai selesai upacara kematian Ommanya,dia pulang ke rumah.Tiada tempat mengadu walaupun hanya mempunyai harta yg banyak.
Sekarang dia tiada ahli keluarga...
Sudah 2 minggu dia tidak pergi ke sekolah.Setiap hari asyik terkenangkan Ommanya je.
Tiba-tiba...
Ting tong!!
"Naira!!!" jerit Raemi sambil menangis.
"Raemi,kenapa dgn kau ni.Dah 2 minggu tak pergi sekolah.Aku tahu Omma kau dah tak ada tapi kau tak boleh giveup nanti mcam mana masa depan kau" kata Naira sambil meluru masuk ke dalam rumah agam tu.
"Tak selagi aku jumpa org yg langgar Omma aku.Sebelum Omma aku mati,dia ada pesan yg ada org dtg nak balas dendam tapi aku tak thu siapa.Lagipun apa salah keluarga aku kat dia" jelas Raemi.
Xxxxxx:Kau kata keluarga kau tak salah.Kau tunggu je nanti!
"Aku mana tahu,maybe masalah lama kut.Dah tak yah fikir,esk kau kena mari sekolah takpe aku dtg teman kau" kata Naira.
"Okay,Boss" jawab Raemi.
Raemi pun memeluk Naira dan menemaninya keluar untuk pulang.
Xxxxxx:Tak boleh jadi ni.Aku kena culik dia malam ni juga.
Ting tong!
"Siapa pula ni dtg malam2 buta?" kata Raemi.
"Hai,ingt tak saya.ParkJihoon Budak Jeojang." kata Jihoon.
"Ye,ingt kau nak apa!" kata Raemi.
"Alah jgn lah marah.Tadi Naira ckp Omma awak dah tak ada.Tak ape saya ada untuk awak" kata Jihoon sambil wink.
Cair~~~
"Dah masuk lah." ajak Raemi.
Tiba2.....
YOU ARE READING
[[Dont Trust Him]] PJH√
Фанфик••Aku menyesal kenal dia,aku ingat dia baik tapi aku silap.Dia berubah sekelip mata disebabkan satu hal yang kecil•• ParkJihoon✨ SongRaemi✨ ••Diculik,didera,diseksa oleh lelaki bernama ParkJihoon•• Start:1/1/2018 End:-