BAB 10 🎀

253 16 0
                                    

Hari ni Jihoon tak ada kat rumah,entah kemana dia pergi.Mujur dia tak ada kalau tak mesti aku kena dera.

Aku tinggalkan anak aku dekat dalam bilik dan turun ke dapur untuk minum air.

Ting tong

"Siapa pulak yang mari ni?" gumam hati Raemi.

Dia membuka pintu dan terkejut.

"Ong...Ongseongwoo!" kata Raemi.

"Chagi lama tak jumpa,jom ikut Oppa.Kita lari dari sini." kata Seongwoo lalu menarik tanganku.

"Aku tak nak!Kau berambus dari rumah aku sekarang." jerit Raemi.

"Terpaksalah aku guna cara kasar!" kata Seongwoo lalu mengangkat aku lalu dimasukkan kedalam kereta miliknya.

Aku pengsan kerana ditumbuk oleh Seongwoo.

Dan aku tak tahu dia nak bawa aku pergi mana.

Jihoon POV

"Raemi!Perempuan sial kau kat mana hah" kata Jihoon.

Dia pun mencari Raemi disekitar rumahnya.

"Hish,perempuan murah.Mesti dia pergi keluar ni,dah lah anak tinggalkan cam tu je" kata Jihoon lalu mendukung anaknya itu.

Seongwoo POV

Aku mengangkat dia masuk kedalam bilik.

Akhirnya aku dapat apa yang aku nak selama ni.

Aku akan seksa dia lebih teruk dari Jihoon lagi.

Raemi POV

Aku membuka mata lalu terkejut melihat Seongwoo memegang pipiku.

"Kau nak apa hah,tak cukup lagi ke kau musnahkan hidup aku hah!Aku benci kau" jerit Raemi.

"Chagi jangan macam ni,tak apalah,apa kata kita main game nak" kata Seongwoo lalu mengoyakkan baju Raemi.

"Hiskk....hikss...Seongwoo please jangan buat aku macam ni" kata Raemi.

"Tak apa,Oppa buat slow slow nae" kata Seongwoo lalu mengucup bibir Raemi.

Dia cuba melawan tetapi apakan daya.

Dan malam itu jugalah badannya disentuh oleh orang bukan suaminya.

[[Dont Trust Him]] PJH√Where stories live. Discover now