BAB 8 🎀

315 21 1
                                    

1 tahun kemudian...

"Woii,sial.Aku benci kau Raemi,aku menyesal sbb percayakan kau rupanya kau tipu aku" jerit Jihoon lalu menarik rambut Raemi.

"Apa yg Oppa merepek ni,sakitlah.Nanti anak kita tgk nanti" kata Jihoon.

Jihoon terus menarik tangan Raemi dan membawanya ke halaman belakang rumah.
Dia mengikat Raemi dekat sebuah pokok dan memukul Raemi.Asal kejam sangat???

"Jihoon,kenapa ni.Apa dah jadi dgn awak.Saya tak buat salah pun.Tlong lepaskan saya" rayu Raemi namun Jihoon terus masuk ke dalam rumah.

Raemi menangis seorang diri....

Kenapa tiba2 dia berubah jadi cam dulu,apa yg aku dah buat kat dia.

Raemi pun tertidur.

Keesokkannya...

Jihoon keluar dan melihat Raemi yg sedang tidur.Dan dia pun terjaga.

"Jihoon,tlong lepaskan saya.Cuba awak cakap apa yg saya dah buat kat awak.Dulu awak jnji nk jaga saya" jerit Raemi.

"Dasar perempuan tak dak maruah,dan ada suami,dah ada anak dan sorang.Ada hati nak tidur dgn lelaki lain.Kau mmg nak kena dgn aku" kata Jihoon lalu membuang ikatan tali di badan Raemi dan membawanya masuk ke dalam rumah.

Uwek uwek uwek uwek...

Kyaa anak mereka menangis,Raemi cuba untuk mendekatinya tapi dihalang oleh Jihoon.

Jihoon terus melibaskan tali pinggangnya ke arah Raemi dan tidak mengendahkan tangisan anak mereka..

Sambungannnn..........
😂😂😕😒
Sorry lah kalau korang tak suka sbb cita nk makin lama makin merapu

[[Dont Trust Him]] PJH√Where stories live. Discover now