Seperti biasa Raemi sudah 2 minggu tidak bersekolah.Sampai sekarang dia tidak boleh keluar dari rumah tu.Setiap kali Jihoon balik pasti dia akan mendera Raemi.
"Kenapa dgn kau hah.Nak menangis bagai.Kau kena ingt ni balasan sbb Omma dan Appa kau bunuh keluarga aku.Mujur aku tk bunuh kau sbb kau milik aku." kata Jihoon lalu melibaskan tali pinggangnya ke arah Raemi.
Raemi menangis seorang diri...
Aku tak sangka yg dia jahat macam tu sekali.Bukan salah aku tapi salah Omma dan Appa aku..
"Hoii,sial.Aku nak kau lyn aku sekarang" kata Jihoon dan menampar pipi Raemi.
Pada malam itu jugalah dia diperkosa oleh Jihoon.
Pagi..
"Hiks,hiks,hiks" suara Raemi menangis mengejutkan Jihoon.
"Alah,kau ni kacau aku tidur lah.Dasar perempuan siall!!" kata Jihoon sambil memukul Raemi.
"Kenapa kau buat aku mcm ni.Ni bukan slah aku.Ni slah Omma dan Appa aku.Kau tahu tak betapa skitnya hati aku bila diperlakukan mcm ni.Habis hilang maruah aku.Nanti kalau aku mengandung bukanya kau nak tanggung kan" kata Raemi sambil menangis.
"Jinjja!!Kau mengandung ke hah??Kalau kau mengandung,aku mmg takkan tanggung and for you information,kalau aku tahu kau mengandung.Aku akan bunuh anak kau" kata Jihoon sambil menarik rambut Raemi.
Di dalam tab mandi
"Omma,Appa.Kenapa tipu Raemi,Raemi dah tak snggup dah hidup cam ni.Tiap hari Raemi kena dera" kata Raemi sambil menangis di dlam tab mandi.
Bersambung~
[[Yahh dah,update lambat haha.Author hrp korang terima ff author ni sbb susah nak buat cerita teruk cam ni haha😂😂]]
Huhu ParkJihoon jdi jahat!!
Author tak leh bayangkan cam ane.Anyway thanks siapa yg support cerita ni.
PARKJIHOON IS MY HUSBAND
AND
DONT TRUST HIM😝Bubye jumpa di hari yg lain
😘💕❄😊😝😂😍😆💞❌🎀😊😭💞😊❌💞😊😭😊💖🎀😭💞😉😯😕😅😆😍😒😒😒😒😒😒..
Author terlebih perasan...
Bubye jumpa di bab lain pulak
❤🌹😘😆
YOU ARE READING
[[Dont Trust Him]] PJH√
Fanfiction••Aku menyesal kenal dia,aku ingat dia baik tapi aku silap.Dia berubah sekelip mata disebabkan satu hal yang kecil•• ParkJihoon✨ SongRaemi✨ ••Diculik,didera,diseksa oleh lelaki bernama ParkJihoon•• Start:1/1/2018 End:-