"Hoi!!Kau kenapa hah?Muntah2 bagai!" kata Jihoon diruang tamu.
Raemi berlalu keluar dari tandas enth kenapa dia rasa tak berdaya dan asyik muntah2.
"Aku slah makan je" jawab Raemi dan masuk ke bliknya.
"Ish,cam ane kalau dia mengandung ehh,haha mesti best kalau dera dia masa tgh mengandung biar dia merana!" kata Jihoon dgn perasaan gembira untuk membalas dendam.
"Matilah aku,aku pregnant 2minggu.Mcm mane kalau Jihoon tahu msti dia bunuh anak aku.Maafkan Omma ye syg sbb kamu anak luar nikah" kata Raemi sambil mengusap perutnya.
Krek!
"Daebak!!Kau mengandung haha.Its okay aku takkn bunuh anak kau tu.Lagipun kau jaga lah,maybe masa kau pregnant tiap2 hari dera kau" kata Jihoon dan menarik rambut Raemi.
"Kenapa dgn kau ni,jgn lah buat aku cam ni.Aku merayu lepaskan aku,aku tak snggup dah.Aku tak buat salah dkat kau.Apa salah aku!!!Cakap sekrang!!" jerit Raemi.
Jihoon terdiam sekejap.
"Kau!!kau!kau!!,ish biar aku lah nak dera kau pun" kata Jihoon dan berlalu pergi.
Raemi menangis seorang diri.
"Ish,apa kau dah buat ni Jihoon.Ni semua sbb ego kau!Aku akan tetap dera dia sampai dia mati" kata Jihoon sambil menumbuk kerusi.
Author rasa kan cerita ni macam terlampau laju lakk!Baru je kenal sepatutnya author buat diorg berkwn rapat tapi tiba2 Jihoon culik Raemi dan seksa dia^
Sbb Omma dan Appa Raemi tamak harta.Sebenarnya cam ni....
Omma dan Appa Raemi rapat dgn Keluarga Jihoon.Tapi suatu hari diorg bergaduh disebabkan harta syarikat,Omma dan Appa Raemj bolot semua harta tu dan bunuh diorg supaya diorg tak pecahkan rahsia.
Apabila Jihoon dpat tahu hal itu,dia cuba mencari keluarga Raemi ttapi gagal dan suatu hari Raemi pindah ke sekolah di Busan.Dia dpt tahu dan berlakon baik.
Cam ane ahhahahaha***
YOU ARE READING
[[Dont Trust Him]] PJH√
Fanfiction••Aku menyesal kenal dia,aku ingat dia baik tapi aku silap.Dia berubah sekelip mata disebabkan satu hal yang kecil•• ParkJihoon✨ SongRaemi✨ ••Diculik,didera,diseksa oleh lelaki bernama ParkJihoon•• Start:1/1/2018 End:-