BAB 7 🎀

312 22 0
                                    

3 bulan kemudian...

"Jihoon,jgnlah buat saya cam ni.Saya tgh mengandung anak awak ni.Please jgn dera saya lagi,saya merayu" kata Raemi kepda Jihoon.

"Aku akan tetap dera kau.Biar kau mati je kat sini.Aku benci kau" kata Jihoon lalu memukul perut Raemi.

ARGHH!!!

Raemi mengerang kesakitan dan tiba2 darah keluar..

Jihoon terkejut lalu memegang Raemi yg telah pengsan.

"Apa yg aku buat ni??" kata Jihoon dan mengangkat Raemi ke katil.

Jihoon menyuruh doktor peribadinya dtg untuk memeriksa Raemi.

Selepas 10 minit

"Doktor,macam mana?" tanya Jihoon.

"Dia okay,mujur dia tidak mengalami banyak perdarahan kalau tak kandungan dia tak akan selamat.Saya nak tanya awak dera dia ke sbb saya tgk dekat badan dia penuh dgn kesan lebam" kata Doktor.

Jihoon hnya senyap.

"Dia tidak boleh buat bnyak kerja dan pastikan dia bnyak rehat" jelas doktor tu lagi.

"Okay" kata Jihoon dan masuk ke bilik Raemi.

Dia melihat Raemi dgn sayu

"Kesiannya kau,dahlah mengandung lepastu kena dera dgn aku lak.Betul kata kau sepatutnya aku tak patut dera kau.Aku minta maaf sbb buat kau mcm ni" kata Jihoon lalu menangis.

Tiba2....

Raemi memegang tangan Jihoon lalu meletakkan ke ats perut nya yg sudah membesar.

"Tak apa,saya maafkan awak.Saya thu ni semua salah Omma dan Appa saya.Saya benci diorg sbb diorg tipu saya dan untuk pengetahuan awak,saya anak angkat diorg je." jelas Raemi.

Jihoon memegang pipi Raemi dan meletakkan kepala diatas perut Raemi.

"Aku janji mulai hari ni,aku akan jaga kau.Dan kahwin dgn kau,kita akan hidup bahagia mulai hari ni" kata Jihoon.

"Terima kasih,Oppa" kata Raemi.

Mereka pun tertidur disitu...

Daebak!!!Mujur author buat jadi baik.Tak nak buat jadi jahat sbb boring sgt asyik dera je kan???

Thanks kepada yg vote dan sudi membaca cerita teruk cam ni;

😝😍😍😆😆😅😊💖😝🎀💖😕😊😕❌❌🌹😂😘🌹💖❄

[[Dont Trust Him]] PJH√Where stories live. Discover now