1. Cameron Dallas

24.7K 182 23
                                    

Brooke DeVille pov.

Insipir aerul american imediat cum ies din avion. Ah ce mult mi-am dorit ca in final sa plec din Anglia si sa vin in California. Batrana Londra nu a fost deloc amuzanta. Fara petreceri, fara barbati, fara sex. Iau un taxi si acesta ma duce direct la hotelul meu. Pana o sa imi gasesc o locuinta, voi sta la un hotel. Intru, ma cazez, si cand sa intru in camera mea, dau peste cineva.
-Oh.. iarta-ma spun, coborand sa imi iau telefonul de jos.
Simt o mana peste a mea. Un baiat de vreo 19 ani cu niste ochi ucigatori se holba la mine. Isi ia mana de pe a mea, iar amandoi ne ridicam.
-Scuze, mai spun eu odata.
-Nu este nimic,... spune el facand o scurta pauza.
-Brooke. Brooke DeVille.
-Cameron Dallas.
Huh, pot sa jur ca am mai auzit numele asta. Oh dar si ochii aia. I-am mai vazut undeva.
Cameron chicoteste.
Eu ma inrosesc.
-Am spus-o cu voce tare,nu?
Cameron incepe sa rada, astfel facandu-ma si pe mine sa chicotesc.
-Esti hilara, marturiseste el. Ce te aduce prin America? Esti din Londra, nu? Am observat accentul.
Eu dau din cap si ii spun:
-Ah, batrana Anglia nu imi mai putea oferi petrecerile de care eu aveam nevoie. Asa ca mi am luat lumea in cap si am spus de ce nu America.
-Oh, esti genul de fata care petrece,nu? Ar trebui sa vii la mine diseara.Dau un mega party. O sa vina multa lume. Si asa iti vei putea face prieteni.
-Sigur! Facem schimb de numere?
Cameron da din cap si isi scoate telefonul. Ii introduc pe al meu si el face la fel si imi spune ca imi da mesaj cu adresa.
-Stai.. daca tu ai casa, ce cauti intr un hotel? intreb eu.
-Oh, imi vizitam doar un prieten. E din Vegas. A venit in vacanta aici.
Eu dau din cap si asa face si el.
-Ok, ne vedem diseara.
-Asa sa fie.
Ii zambesc si apoi imi continui drumul spre camera mea.
Intru si imi deschid telefonul. Deschid internetul si tastez: Cameron Dallas.
In final mi am amintit cine este acest fat frumos. Faimosul Cameron Dallas. Si eu tocmai am fost invitata la petrecerea lui. Deja iubesc America.
***
Dupa ce Cam imi da adresa si ora, eu incep sa ma pregatesc. Imi fac un dus si apoi incep sa ma machiez.

Apoi, imi iau cea mai frumoasa rochie pe care o am, care lasa multe la vedere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi, imi iau cea mai frumoasa rochie pe care o am, care lasa multe la vedere.

La ora 8, ma urc in taxi si ma indrept spre casa lui Cameron

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La ora 8, ma urc in taxi si ma indrept spre casa lui Cameron.
Era o vila imensa, din care bubuia muzica.

Merg pe alee si intru in casa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Merg pe alee si intru in casa. Imediat il vad pe Cam si acesta se indreapta spre mine.
-Brooke!! Ma bucur ca ai ajuns! Spune el imbratisandu-ma.
Simt cum i se scoala fiindca ca pieptul lui face contact cu sanii mei si cu sfarcurile mele intarite.
-Haide, sa iti prezint cei mai buni prieteni ai mei.
Il urmez pana cand ajungem la o masa.
-Prieteni, ea este Brooke. Abia a ajuns in America si ne-am intalnit astazi. Faceti impresie buna!
Imediat, o blonda imi sare in brate si spune:
-Doamne ajuta, in final o fata! Am fost blocata cu cei mai idioti baieti din lume! O sa fim cele mai bune prietene! Zambeste blonda.
-Brooke, incantata.
-Oh, eu sunt Chantel. Incantata de  asemenea!!
Cameron continua:
-Okay, ei sunt Nash, Matt si Chad. Sper sa va intelegeti bine.
Toti trei imi zambesc si Chad, cred, imi spune sa ma asez.
-Oh, nu, eu intru direct pe ring. Mi se alatura cineva?
Toti dau din cap si ne intreptam toti 6 spre ring.
Eu si Chantel incepem sa ne miscam lasciv una langa alta si simt privirile baietilor pe noi. Totusi vad in ochii lui Cam o sclipire. Parca.. arata flamand. Sau mi se pare doar si sunt eu prea atrasa de el.
Ce?! Ba nu!!!
Oh ba da.. cred ca incep sa simt ceva pentru Cam...
Fiind captiva in gandurile mele, nu observ cand Nash mi-o fura pe Chantel si ca Matt si Chad au disparut. Se pare ca am ramas doar eu cu Cam. Incep sa dansez langa el pe ritmul piesei "Safari" de J Balvin. 
Vad cum se duce in spatele meu si se lipeste de mine. Ne miscam in sincron, iar mainile lui aterizeaza pe soldurile mele. Coboara si urca pana cand i le simt pe sani. Ii strange puternic fara rusine si eu gem. Se apropie de urechea mea, imi musca lobul urechii sezual, facandu-ma sa tremur si sa mi se ridice parul pe corp si imi spune:
-Ti-as da rochita asta jos in orice clipa, mârâie el.
Ma intorc spre el si il intreb:
- Si de ce nu o faci?
Imi zambeste cu subinteles si ma lipeste de perete.
Buzele lui sunt la milimetrii de ale mele si parfumul lui ma innebuneste. Isi intredeschide buzele si vrea sa spuna ceva dar nu il las si inchid distanta dintre noi. Buzele lui se framata sub ale mele si limba lui isi cauta loc in gura mea. Ii dau tot accesul de care are nevoie si limbile noastre incep sa se tachineze una pe alta. Nerupand sarutul urcam scarile si intram intr-una dintre camerele de la etaj.
Cameron imi arunca rochia de pe mine si ma tranteste pe pat. Isi da jos tricoul si se arunca peste mine. In timp ce buzele lui imi saruta gatul, mainile lui umbla frenetic pe corpul meu. Imi musca gatul senzual, facandu-ma sa gem, si coboara cu sarutarile pe sani. Imi linge si musca sfarcurile si apoi imi saruta abdomenul. Ajunge la chiloti si se uita la mine cerand permisiunea. Dau din cap si astept sa continuie. Ii da jos si apoi ridicandu-se putin imi admira corpul.
-Ai un corp beton, Brooke.
Ii zambesc si ii spun sa continue. Buzele lui imi ating zona fierbinte dar nu face nimic mai mult. Respira cald si stie ca me tachineaza. Il apuc de par si ii trantesc fata in zona mea feminina. El incepe sa linga si sa isi faca de cap cu pasarica mea. Incep sa gem din nou si sa ii spun numele:
-Ah, Cameron..
-Asa iubire geme-mi numele. Implora-ma.
-Te implor! Spun eu in al noualea cer.
Eram excitata la maxim si eram gata sa imi dau drumul.
Insa Cam se opreste si isi da pantalonii si chilotii. Avea penisul sculat. Cred si eu la cat de fierbinte a fost totul. Inainte sa il bage in vaginul meu, ma tachineaza cu el. Isi pune mana pe el si se freaca incet, gemand.
-Haide, Cam, ca mor aici, spun eu.
- A da? Pacat atunci.
Atunci ma ridic brusc si il trantesc pe pat. Eu sunt la conducere acum. Si o sa il tachinez asa cum a facut si el. Ma aplec si ii sarut buzele moi, abia atingandu-i penisul intarit. Incep sa il frec de sus in jos incet de tot, senzual.
-Brooke... geme el.
Isi lasa capul pe spate.
Ma apropii de barbatia lui si ii sarut ouale. Apoi ii ling membrul. In final, cand deja cedeaza i-l bag in gura si incep sa sug si sa ling pana isi da drumul in gura mea. Ma pun apoi deasupra lui si imi introduc vaginul in penisul lui. Fac miscari usoare si line. Amandoi respiram scadat.
Apoi Cameron se intoarce brusc si schimbam pozitiile. El e deasupra. Incepe sa faca miscari rapizi, iar eu imi pierd mintile. Incep sa tip necontrolat si sa ii strig numele. Patul incepuse sa scartaie si sa se miste cu putere. Camerom intra si iesea din mine iar eu muream. Ne am dat drumul amandoi si am cazut rupti de oboseala.
Cameron adoarme lange mine si imi tine corpul gol aproape de al lui.
Asta da partida.

Rupe-mi patul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum