A doua zi de dimineata, Cameron era inca lipit de mine. Il trezesc cu un scurt sarut.
-Hai sus, Cam!
-Mmmm, inca un minut, murmura el.
-Ce zici de o noua partida?
-Sunt sus! Spune el ridicandu-se brusc.
Eu chicotesc si ii spun ca dupa masa. El pune botul si se bosumfla.
Il sarut din nou si ne imbracam impreuna.
Sunt din nou in rochia mea violet de seara trecuta.
Coboram de mana si la parter dam de restul gastii. Mancam apoi impreuna si Cameron spune:
-Hei, ce ar fi daca Brooke ar locui cu noi?
-Daaaaa!!!! Razbucneste Chantel.
-Voi locuiti toti impreuna? intreb eu curioasa.
-Da, spune Chad. Parintii lui Cam au murit in urma cu trei ani si i au lasat toata averea lui. Cam e plin de bani si ne-a sugerat sa stam cu el ca sa nu se simta singur.
Ma uit la Cam care isi manca micul dejun in liniste.
-Imi pare rau, Cameron.
El zambeste si spune:
-Nu ai de ce. Dar accepti?
-Ugh.. nu stiu.
-Haidee, spune Matt, o sa fie distractiv!!
-Oh, okay atunci. Trebuie doar sa imi iau lucrurile de la hotel.
Cameron zambeste si mai tare si isi lipeste buzele de ale mele. Ne sarutam incet dar pasional in fata gastii.
-De cand? Intreaba toti socati.
-De aseara, raspunde Cam zambind. Brooke e iubita mea.
***
Dupa ce mi-am luat toate lucrurile de la hotel, Cam m-a condus spre una dintre camerele imense ale vilei sale.
-Uite, papusa. A mea este aici, exact langa. Daca ai nevoie de ceva sa imi spui.
Eu dau din cap si ii multumesc.
Cameron ma lasa singura, iar eu incep sa admir camera. Era cea mai frumoasa camera pe care am vazut-o. Negrul domina si se afla in deplina concordanta cu albul.Intru in baie si pornesc apa. Las cada sa se umple si cand e gata, intru in ea. Ma spal cu ajutorul sapunului cu aroma de vanilie si apoi incep sa ma relaxex. Ies si imi infasor corpul intr-un prosop. In camera mea, pe pat, ma astepta Cameron.
Ii zambesc si ii spun:
-Diseara. Promit.
-Ah, nu venisem pentru sex. Venisem sa te duc la cumparaturi. Am vazut ca ai doar 2 geamantane cu haine. Eu dau petreceri in fiecare saptamana. Iti trebuie multe haine!
La auzul vorbelor lui ii sar de fericire in brate, fara sa imi dau seama ca prosopul cazuse.
Cameron ma tinea strans la piept, sfarcurile mele fiind lipite de muschii lui fermi. Mainile lui erau pe fundul meu, masandu-l.
Deodata ma trezesc cu palma zdravana. Tip si apoi il musc de gat. Asa de tare, incat ii da si sangele. Il sarut scurt si ii spun sa astepte in masina.
***
Suntem de 3 ore in mall si mi-am cumparat o multime de rochii care lasa decolteul la vedere sau care sunt scurte. Mi-am luat si haine casual, pentru iesit in oras. Intram intr-un magazin cu lenjerie si eu imi aleg cateva modele. Intru sa le probez si cum nu era nimeni in cabina de proba, decat un barbat care isi astepta prietena, las cortina deschisa. Ii simt privirea pe corpul meu, asa ca imi dau hainele jos rapid si incep sa ma misc senzual goala in fata lui. Ma fac ca imi cade ceva si ma aplec, dandu-i ceva la care chiar sa se uite. Probez lenjeriile tot in fata lui si sa mai fastacesc de colo colo. Cand sunt gata, imi strang hainele si plec de acolo ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
***
Cand am ajuns acasa, era liniste deplina. Nu era nimeni.
-Unde-s toti? il intreb pe Cam.
Cameron da din umeri.
-Nu stiu, raspunde el. Dar asta inseamna ca avem toata casa pentru noi.
Eu chicotesc. Cameron vine si ma apuca de talie. Ma urca pe blatul din bucatarie si incepe sa ma sarute. Limbilie noastre se luptau una contra alteia. Mainile mele umblau prin parul lui, tragand usor de suvite. Cam se rupe din sarut si imi da jos tricoul. Imi strange ferm sanii. Gem usor. Ma da jos de pe blat si ma dezbraca de pantaloni. Raman in lenjerie. Ma intoarce cu spatele si imi da o palma puternica la fund. Eu tip.
-Cameron! Spun.
-Taci ca stiu ca iti place!
Imi mai da una si mai tare iar eu imi musc buza.
Isi da blugii jos si ramane si el doar in lenjerie.
Se apropie cu scula lui de fundul meu si incepe sa se frece de mine.
Amandoi incepem sa gemem. Deja simt cum incep sa imi explodeze ovarele. Imi da jos chilotii si imi musca buciile. Isi da jos si boxerii si apoi ma apleaca peste blat. Intra in mine cu putere.
-Ah, Cam! Tip eu.
Intra si iese din mine. Face cerculete in mine in timp ce imi strange sanii in mainile lui ferme. Camerom mareste viteza si incepe sa iasa si sa intre in mine mai rapid. Imi inchid ochii si incerc sa respir dar nu pot. Gemetele ies din gura mea gramada. Continuam ceva timp si apoi iese din mine. Ma apleaca din nou brusc peste blat si se pozitioneaza sub mine. Incepe sa imi linga zona sensibila. Lingea. Sugea. Musca. Ma innebunea. Orgasmul meu apare cat de curand si dupa ce ii sug si eu penisul lui, apare si al lui.
Cand am impresia ca totul s-a terminat, Cameron imi sopteste in ureche:
-Iubire, in camera mea diseara. Am multe surprize.
Imi musc buza involuntar. Abia astept sa vina seara.
CITEȘTI
Rupe-mi patul.
FanfictionBrooke si Cameron Dallas sunt doi nebuni dupa sex. Imediat cum se cunosc, nu pot sa nege atractia dintre ei. -atentie, scene +18 de la primul capitol-