Seara vine extrem de rapid. Cameron nu a iesit din camera lui de loc. Ma intreb ce pregateste.
Am vorbit cu Chantel la telefon. Mi-a spus ca o sa se intoarca pe la 10 pentru ca fusesera la niste prieteni comuni.
La 8:34 urc la etaj si bat la usa lui Cameron. El tipa de dupa usa:
-Intra!
Imping usa si in camera lui nu era nimeni. Cameron iese din baie si spune:
-Hai iubito, ti-am pregatit ceva.
Cada era plina cu apa. Cam isi da jos hainele si eu fac la fel. Ma indeamna sa intru si asa si fac.
Suntem amandoi goi in apa. Suna incintant.
Cameron se intinde ii pot observa penisul in apa. Ma asez deasupra lui si penisul lui intra in fundul meu. Incep sa fac miscari lente si Cameron geme. Respiram sacadat in acelasi timp. Ma intorc cu fata la el si vaginul meu era la capatul penisului lui. Il tachinez putin, dar Cameron era deja excitat.
-Ah, Brooke. Geme el.
Intru in el in el si amandoi expiram. Fac miscari cu penisul lui in mine. Fac cerculete. Cameron geme.
Brusc, ma ridica de pe el si iese cu mine din cada. Cu un prosop, imi sterge corpul si eu sunt confuza. Ce naiba face?
-Urca-te pe pat.
-Ce? Spun eu.
-Papusa, iti arat eu sex adevarat. Urca-te pe pat si stai asa.
Fac cum spune si il vad cum se duce spre un dulap. De acolo, scoate muulta funie. Vine spre mine si imi ridica mainile. Ma leaga strans de o tava care era pe tavan. Picioarele mele atingeau incat cearseaful patului. Eram complet goala in fata lui, legata si extrem de excitata.
-Cameron.. gem eu, nerabdatoare.
Cameron imi observa dorinta in glas si surade. Nenorocitul. Abia astept sa il chinui si eu exact cum ma chinuie el pe mine. Scoate si un bici si incepe sa ma "tortureze". Biciul ma atinge dur pe spate si eu tip. Cameron ma mai biciuie putin, lasand cateva semne pe corpul meu.
Se urca pe pat si se pune in spatele meu. Imi da o palma zdravana la fund. Tip foarte tare.
-Taci, curvo, maraie el in urechea mea.
Imi musc buza involuntar. Cameron imi apuca bucile in mainile lui mari si le strange. Apoi, el fiind in boxeri, incepe sa isi frece amicul de fundul meu. Mainile lui erau acum pe sanii mei. Ii framantau si ii trageau.
-Cameroon, suspin.
Isi scoate penisul din boxeri, dar tot nu il baga in mine. Il tot freaca de mine si eu imi pierd mintile.
Se pune apoi in fata mea. Ma saruta si apoi incepe sa linga pieptul si abdomenul meu, ajungand la locul meu sensibil. Imi desface picioarele, astfel are un peisaj minunat in fata. Imi ia picioarele si le pune dupa gatul lui. Isi baga limba in mine si incepe sa linga. Caldura limbii lui imi dezmierda clitorisul. Artificiile parca izbucneau in pelvisul meu. Cameron incepe sa suga si sa muste si gemetele mele devin tipete. Continua sa ma chinuie pana in final imi dau drumul.
In sfarsit ma dezleaga de teava de pe tavan, dar ma leaga de capatul patului. Cameron intra in mine brusc si incepe sa faca miscari rapide in mine. Imi vine sa mor. Abdomenul mi se contracta si gura mi se deschide. Cameron intra si iese din mine asa de repede incat nu mai puteam gandi clar. Gemetele mele ieseau continuu din gura mea. Cameron da in mine pana ce eu imi dau drumul. Mai intra putin in mine pana isi da si el drumul pe abdomenul meu.
Cameron cade lat langa mine si respirand greu spune:
-A fost..
-Da , a fost.. continui eu.
Respiratiile noastre sacadate se aud in sincron. Deja imi pregatesc in minte pedeapsa pentru el. Cred ca o sa o includ si pe Chantel.
---
Dupa partida noastra nebuneasca, eu si Cameron coboram ciufuliti. In bucatarie, se afla gasca.
-Hei, porumbeilor, spune Chad.
Eu si Cam ii salutam la randul nostru.
-Ati fost ocupati? Intreaba Chantel.
Eu si Cam ranjim.
-Poate, spun eu.
-S-au auzit tipetele voastre si cadranul patului lovind peretele inca de afara.
Incep sa rad, fiind urmata de iubitul meu.
-Avem o singura viata, raspunde Cam.
-Hei, intervine Matt. In seara asta facem ceva?
In minte imi rasare ceva.
-Da! Spun eu. Bagaje.
Toti se uita confuzi la mine.
-Ce ar fi sa mergem intr-o excursie, continui eu.
-Brooke, esti geniala, spune Nash, luandu-ma in brate.
Ne adunam toti in jurul mesei si punem la punct tot ce urma sa facem.
O sa fie bestial!
------
Autoare aici. Nu ma omorati va rog! Nu am mai postat de ceva timp si in plus capitolul este si scurt, dar sper macar ca " scena" a fost fierbinte. Va pregatesc ceva bunnn. Urmatorul capitol s-ar putea sa il pun in weekend. Capitol needitat.
Va pup!
Ah, si nu uitati sa votati si sa comentati! Inseamna multtt pentru mine! Okay acum chiar plec. Paaaaa va pupppp.
CITEȘTI
Rupe-mi patul.
FanfictionBrooke si Cameron Dallas sunt doi nebuni dupa sex. Imediat cum se cunosc, nu pot sa nege atractia dintre ei. -atentie, scene +18 de la primul capitol-