7. Petrecerea

9K 74 12
                                    

Brooke pov.

Săptămâna planificata in Hawaii a trecut repede, mai mult ne-am răsfățat, am facut prostioare prin hoteluri si ne-am imbatat.
Drumul spre casa a fost lung si obositor. Însă, imediat cum am ajuns in Los Angeles m-am trântit in patul meu si am dormit mult si bine.

----
Aud gălăgie la parter. Ma trezesc buimacă si dupa ce ma îmbrac decent pornesc spre bucatarie. Cameron se afla acolo impreuna cu trei fete, care erau mai mult dezbrăcate decat îmbrăcate.
-Brooke, spune Cameron cand ma vede. Vreau sa faci cunoștința cu verișoara mea, Teressa si prietenele ei, Hayley si Lucy.
-Incatata, zambesc eu.
Teressa imi sare imediat in brate si imi mărturisește:
-Am auzit atâtea despre tine! Abia asteptam sa te cunosc.
Rad si ii multumesc.
Însă, din partea prietenelor ei nu primesc aceeași caldura. Ma priveau cu invidie si pot sa jur ca era din cauza ca ieșeam cu Cameron.
-Ele vor sta aici o vreme. Sunt din Manhattam si au niste treaba in California.
-Minunat, ii zambesc Teressei.

--
In zilele care au urmat, Teressa s-a dovedit sa fie o adevarat dulceata. Insa, Hayley si Lucy erau doua scorpii false care stateau mai mereu pe langa Cameron, incercand sa ii intre in pantaloni.
-Hai sa dam o petrecere! Spune Tess entuziasmata.
-Daa! Exclam si eu.
Cameron a fost imediat de acord si a stabilit-o ca sa fie in urmatoarea seara. Pregatirile erau in toi. Teressa se ocupase de muzica si DJ, Chantel a fost la cumparaturi pentru bautura, Nash, Matt si Chad au fost sa cumpere prezervative, caci camerele din casa o sa fie ocupate in timpul petrecerii. Eu si Cameron ne-am ocupat de planificarea after party-ului de dupa. Adica, am cumparat iarba magica si droguri. Ce?! Ne distram.

Petrecerea era un succes total. Casa era plina de oameni pe care nici nu ii cunosteam care se distrau la maxim. Am dat cateva shot-uri pe gat cu Chantel si ne-am rupt picioarele pe melodiile dansante. Cameron s-a frecat de mine toata noaptea... ce sa-i faci?
Se apropia patru dimineata, iar lumea beata parasea pe rand casa. Cand nu am mai ramas decat eu, Cameron, Chantel, Nash, Matt, Chad, Hayley si Lucy, am scos ierburile magice. Cameron a intins pe mine cocaina si a dat-o imediat pe nas. In scurt timp eram toti drogati si radeam din nimic. Am gasit o sticla de vodka si am apropiat-o de gura, gustand din alcoolul fierbinte. Cum stateam in brate la Cameron, acesta a ridicat sticla intentionat, ceea ce a facut sa curga lichid pe sanii mei.
-Ia uite ce ai facut, ma mustreaza el, acum trebuie sa te curat.
Se apropie de pieptul meu, incepand sa linga alcoolul si pielea mea dezgolita, muscand din cand in cand.
Las un geamat sa mi se strecoare printre buze, iar Cameron ma ridica si mergem spre dormitor.
-Vin si eu, spune Chantel.
-Si eu, adauga Nash.
-Un foursome sa fie, spune Cameron.
-Asteptati! Striga Teressa cu Matt in urmele ei.
-Venim si noi, spune falsele fiind urmate de Chad.

Mai sa fie... o sa ma fut cu 8 persoane. Bring it on!

Surprizaaa!! Gang bangul o sa apara abia in urmatorul capitol. Va pupic

Rupe-mi patul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum