N-am mai postat din Martie... suntem in Iunie. Sunt oribila, imi pare rau dar va iubescccc si am revenit si HOLY SHIT 10 000 DE CITIRI SUNTETI GENIALI, NU MA ASTEPTAM IN VECI!
also, enjoy this ^.^Brooke pov.
Ma trezesc din cauza unor ciocanituri enervante. Cameron e langa mine, gol si doarmne dus. Dupa ce ma dau jos din pat si deschid usa larg, Chantel si Nash isi fac aparitia.
-Mergem la plimbare, ati uitat?
Ma uit pe geam si vad ca s-a intunecat. Chantel mai mult ca sigur nu se gandeste la plimbare.
-Defineste "plimbare"! rad eu.
Chantel chicoteste si spune:
-Ne plimbam printr-un club, poate doua. Ne mai facem putin de cap..
-S-a facut! Intr-o ora ne intalnim.Il trezesc pe Cam si ii spun planul nostru. Facem un dus impreuna, ceea ce ne intarzie putin si apoi eu incep sa imi caut prin haine. Imi gasesc o pereche de pantaloni scurti si un top negru decupat, care scoate in evidenta rontunjimile sanilor mei.
Asortez cu o perche de tocuri inalte si o geanta neagra. Parul mi-l fac cret si ma machiez natural.
Cameron poarta niste blugi negri si o camasa alba. In picioare are niste tenesi albi. I-am aruncat apoi, o jacheta de piele neagra, care completa tinuta.
-Iubito, daca nu ar trebui sa plecam, te-as fute chiar acum, chiar aici.
-Nici tu nu arati prea rau, chicotesc eu.Cand ne intalnim cu Chantel si Nash, observ ca si ei arata foarte bine. Nash s-a imbracat la fel ca si Cameron, iar Chantel a optat pentru o fusta neagra scurta, care se mula pe fund si un maieu care ii scotea sanii pe afara mult prea mult, dupa opinia lui Nash.
Ajunsi in club, Chantel ma trage pe ringul de dans si incepe sa isi miste corpul dupa ritmul muzicii. Incep si eu sa ma frec de ea, si fac pariu ca orice barbat care se uita la noi are o erectie.
---
Dau inca un shot pe gât si incep sa tip. Chantel golește paharul de gin si isi ridica mainile in aer bucuroasa.
Nu am mai tinut cont de numărul paharelor si vad ca nici Cameron, ca suntem amandoi pe ringul de dans si ne dam sufletul dansând pe melodia ce răsuna in tot localul.
Iubesc băutura!----
Urăsc băutura! Jur ca nu mai beau in viata mea. Dupa ce am ajuns azi noapte la hotel, m-am trântit direct pe pat fara sa ma mai schimb. Si acum, de dimineata, încercând sa ignor migrena uriașă pe care o am, ma dau jos din pat si clipesc ca sa mi se limpezească privirea.
Fac o baie calda, care imi mai ameliorează durerea si ma schimb in niste pijamale confortabile. Ma pun din nou in pat, langa Cam si acesta cand devine conștient de prezenta mea, isi baga o mana in pantalonii mei. Imi strange fundul in mana lui puternica si ma face sa ma relaxez. Coboară cu mana spre zona mea intimă si introduce un deget jucăuș. Scot un sunet de placere. Nici nu mi-am dat seama ca aveam nevoie doar de Cameron ca sa ma relaxez. El continua sa ma penetreze, accelerând. Incep sa respir sacadat si sa ii gem numele de placere. Ma intorc, acum stand cu fata spre tavan, iar Cameron năpustește asupra mea. Imi ataca buzele cu ale lui si isi strecoară limba in gura mea. Mainile lui se aflau pe sanii mei, strângând ferm. Coboară cu limba lui fierbinte la zona mea intimă. Ma scapa de pantaloni si de chiloți si imi depărtează picioarele.
-Vorbeste-mi murdar, iubire, mârâie el.
Isi îngroapă fata intre picioarele mele si imi linge clitorisul. Printre buze imi scapa gemete continuu, nefiind in stare sa formulez o propoziție coreenta.
Cameron se opreste din a-mi linge zona intima si spune:
-Spune-mi ce vrei sa-ti fac, rânjește el, sau ma opresc.
-Vreau.. incep eu.
-Da, iubire, ma alinta Cameron.
-Vreau sa induci in culmile disperării, sa-mi provoci placere infinita si sa nu te opresti pana nu ma termin, murmur eu.
Incepe sa ranjeasca si spune:
-Continua.
Se apropie de zona mea intimă si depune săruturi umede.
Tânjesc dupa limba lui in interiorul meu si dupa felul in care imi alinta clitorisul.
Cu vocea sugrumată il rog sa continue.
Acesta isi introduce limba in mine, ceea ce face ca spatele meu sa se încordeze. Vocea imi tremura si ii gem numele tare.
Imi dau drumul curând, iar Cameron se bucura de gustul meu.
-Fute-ma, il rog eu cand vad ca vrea sa plece.
Intra in mine incet si face miscari suave. Respiram amandoi sacadat si gemem. Incepe sa se miște mai rapid, ceea ce imi provoacă plăcerea dupa care tânjeam.
-CAMERON! imi scapa un țipat ascuțit, in momentul in care acesta imi atinge punctul G.
Terminam la scurt timp si Cam se tranteste obosit langa mine.
Am ajuns in Hawaii acum scurt timp si tot ce am facut a fost sa ne futem si sa o ardem in cluburi. Nu regret nimic!Hello bitches. E un capitol cam scurt fara prea multa acțiune stiu sorrrrryyyyy. Incerc sa ma revanșez data viitoare.( cat mai curând promit)
Pup
-capitol needitat, mi-e lene-
CITEȘTI
Rupe-mi patul.
FanfictionBrooke si Cameron Dallas sunt doi nebuni dupa sex. Imediat cum se cunosc, nu pot sa nege atractia dintre ei. -atentie, scene +18 de la primul capitol-