8. 3 gauri

14.2K 106 17
                                    

Dormitorul era plin. Insa eu eram prea preocupata cu brunetul din fata mea care parca nu se mai dezlipea de mine. Nu stiu daca din cauza drogurilor, al alcoolului pe care amandoi l-am consumat in exces sau din cauza alcoolului pe care Cameron l-a rasturnat peste mine. Limba lui fierbiente imi mangaia pielea gatului, dintii lui muscand usor. Nu imi pot abtine gemetele care imi parasesc buzele.
Sunt trantita cu brutalitate pe pat, un Cameron infometat aflandu-se deasupra mea. Incepe sa lase saruturi umede pe clavicula mea, coborandu-si senzual limba spre decolteul meu. Imi apuca marginile tricoului si mi-l da peste cap. In scurt timp, toti din camera suntem goi.

Ma uit buimaca dupa falsele de Lucy si Hayley dar observ ca nu se mai afla aici. Nici Chad nu e aici. Trist, ce pot spune...

Cameron se napusteste pe buzele mele, naucindu-ma cu saruturile lui. Mainile lui imi mangaiau corpul dezgolit.

Isi introduce incet un deget in mine, facandu-ma sa gem. Il scoate repede si se rupe din sarut.

-Cameron, nu te opri! am marait eu. Fute-ma ca si cum ma urasti.

Cameron ranjeste si ma ridica, facandu-ma sa stau pe genunchi, tot corpul meu gol fiind expus catre toti din camera, care s-au oprit brusc la cerinta lui Cameron.

-Printesa, nu trebuia sa imi ceri asa ceva. Ranjeste Cam.

Eu imi musc buza de jos, simtind cum zona mea feminina urmeaza sa explodeze. Ii strange pe cei 5 prieteni ramasi ai nostri si le sopteste ceva auzit numai de ei. Cand termina, Matt scoate o esarfa neagra si punandu-se in spatele meu, ma leaga la ochi.

Sunt excitata.

-Acum printesa, o sa te fut asa de tare ca maine nu vei mai putea merge. Acum asculta aici. Nu poti sa vezi dar Nash sta intins pe pat. Ca o fata cuminte care esti, o sa-ti desfaci picioarele si il vei calari. Ne-am inteles, baby girl?

Am dat din cap si m-am lasat indrumata de Cameron. Acesta m-a pozitionat in asa fel incat feminitatea mea sa se aflea deasupra madularului lui Nash. Cameron m-a impins brutal in jos, pula lui Nash intrand rapid in mine. Am gemut tare.

-Nu, nu, nu, dulceata. Daca mai aud un sunet venind din partea ta, o luna de zile nu o sa te mai ating.

Am incuvintat rapid, inchinzandu-mi gura.

Soldurile lui Nash au inceput sa se miste, provocandu-mi placere in zona joasa abdominala. Mi-am tinut gura inchisa, incercand sa nu scot vreun geamat.

Deodata, am simtit ceva intrand in mine de la spate.

-Trebuie sa fii o fata cuminte si sa iei ambele penisuri, da, Brooke? Intreaba Cam din spatele meu si am inteles ca el este cel care ma penetra de la spate.

A inceput sa faca miscari bruste de dute-vino, ceea ce ma facea sa ma zgudui. Astfel, intram mai repede si in Nash.

Era un lucru de care nu stiam niciodata ca am nevoie. Doua pule in mine. Eram in extaz si ma simteam ca in al noulea cer in timp ce cei doi barbati facea miscari rapide in mine.

Mi-am inghit gemetele pana cand n-am mai putut. Mi-am deschis gura si am inceput sa tip. Literalmente. Placerea pe care o simteam atat in feminitatea mea cat si in fund era neimaginabila. Neoprindu-se, Cameron, mi-a palmuit una dintre bucile fundului meu bombat. Tare.

-De ce esti fata rea si nu ma asculti? Matt, acum. Spune el.

Brusc, simt cum penisul lui Matt intra in gura mea.

-Incearca acum sa mai tipi. Murmura Cameron.
Cu toate ca e in spatele meu, ii pot simti ranjetul in cuvintele lui.

In timp ce Nash si Cam intrau in mine cu putere in cele doua gauri ale mele, Matt isi impingea barbatia in gura mea, facandu-ma sa i-o sug.

Imi placea totul prea mult. In curand, nu m-am mai putu abtine si mi-am dat drumul peste Matt. A iesit din mine, la fel si Cameron, iar Matt si-a indepartat penisul din gura mea. Lichidul alb iesea din mine, iar eu am cazut lata pe pat, gafaind puternic.

-Oh, nu, nu printesa, nu am terminat cu tine.

Am facut ochii mari la auzul cuvintelor lui Cam.

-Afara, a marait el, alungandu-i pe toti din camera.

Am ramas singura cu el, curioasa ce face acum. Pieptul meu se ridica si cobora rapid, iar gatul meu era uscat. Simteam o durere usoara in zona mea feminina, pe care am ales sa o ignor.

Iubitul meu scoate niste catuse si imediat ma trezesc legata de pat. Nu doar cu o mana. Cu ambele. Imi indeparteaza si picioarele, legandu-le si pe ele. Eram goala si cracanata in fata lui. In ochii lui am vazut o sclipire. Era la fel de excitat ca si mine.

S-a napustit asupra mea, incepand sa-mi suga pielea abdomenului. Respiratia mi s-a ingreunat cand am simtit un deget intrand incet in mine.

Ma necajea. Stia ca aveam nevoie sa-l simt in mine si el are chef de joaca.

-Cameron, am marait printre dinti. Nu. Ma. Mai. Necaji.

El a ranjit si a introdus doua degete in mine. "Mhm" a gemut deasupra abdomenului meu.

Am inceput sa gem cand am simtit cum isi misca incet degetele in mine. Baiatul asta va fi cauza mortii mele intr-o zi.

A scos degete, iar limba lui fierbinte s-a imprins in clitorisul meu infierbantat. Capul meu s-a impins in perne si mai mult, pe buzele mele scapand numeroase injuraturi. Totul se simtea prea bine. Cameron stia ce face. Era talentat. Sugea si lingea. Musca si ma facea sa tremur din toate incheieturile.

Cu cateva clipe inainte de a-mi atinge climaxul, Cameron se opreste si ma dezleaga de catuse. Intra apoi in mine, incet, ridicandu-mi picioarele pentru a avea mai mult acces. Imi atinge punctul G de cateva ori, fancandu-ma sa-i gem numele. In camera intunecata se auzea doar respiratiile noastre grele si sunetul pe care corpurile noastre il facea cand se atingeau. Totul suna ud. Eu eram uda.

Mi-am dat drumul in acelasi timp cu Cameron si acesta a cazut obosit langa mine. Am stat treaza pana cand respiratia mi s-a mai domolit si apoi am adormit, fiind inconjurata de caldura corpului lui Cameron.

Mi-a luat efectiv o ora sa scriu acest capitol si am scris 1000 de cuvinte descriind o scena de sex. Dumnezeu, te rog, iarta-ma ca sunt asa o whore.
Anywayssss, sper ca v-a placut capitoul,,,, mie mi-a placut sa-l scriu. Incerc sa postez din nou saptamana aceasta!

Hihi byee

Rupe-mi patul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum