Violet in ağzındanHer yerim ağrıyordu. göz kapaklarımı açmaya çalıştım ama açacak gücüm yoktu. en son neler olduğunu hatırlıyorum. aceba öldüm mü? sesler duydum. Jack birşeyler diyordu ama tam olarak anlamıyordum. tekrar gözlerimi açmaya çalıştım ve bu sefer biraz aralayabildim. başımı çevirip elimi tutan Jack e baktım. gözleri yaşlıydı. hafifçe "Jack" dedim. dönüp bana baktı. gözlerindeki o şaşkınlığı görebiliyordum. haifçe kıkırdadım. Jack hemen ayağa kalktı ve yanımayaklaştı. "Violet!" diyip bana sarıldı. SIÇ, SIÇ, SIÇ,SIÇ biraz fazla sarılmış olcak ki kolum yanmaya ve acımaya başladı." Jack kolum" dedim. hemen benden ayrılarak" pardon, pardon. iyi misin?" diye sordu. ben nasıl buraya gelmiştim. hemen Jack e sordum." Ben buraya nasıl geldim?" "senin yerde haraketsizce yattığını gördüğümde yanına koştum ve senin yüzün bembeyaz olmuştu ben...ben çok korktum Violet,sana birşey olacak diye çok korktum. Ve sonra Audrey bana bırak zaten ölecek dedi ben de çok sinirlendim git bi köşede geber dedim-" BEKLE BEKLE Bİ DAKİKA JACK AUDREY E GİT Bİ KÖŞEDE GEBER Mİ DEDİ JHDBVSJBDVSBVHJSBVISFBVSBVHJ(yazar bunu yazarken gülme krizine girdi)"bekle bekle sen gerçekten onu dedin mi, kızı göt etmişsin yazık"dedim. Jack bir güldü ama size anlatamam nasıl gülme."Jack sana gülmeyi yasaklıyorum" "neden?" diye sordu. Ben de "çok seksi oluyorsun" dedim ama dediğimin sonradan farkına vardım çünkü Jack bana arsız bir bakış attı. ALLAHIM SEN BENİ KORU BEN DAHA ÇOK KÜÇÜĞÜM AZARDA SİKE- tamam o kadar değilde nolur nolmaz şimdi onunda bir ihtiyacı- allahım ne diyorum ben ya Violet kendine gel. "aslında sen ameliyata girdiğinde ne düşündüm biliyor musun" ben tabiki bir odun olarak"ne" dedim. "çocuğumuz olsa-" WHAT DEDİN GULÜM "tövbe tövbe" dedim hemen. bana üzgün bir bakış attı ve "neden" diye sordu. ben de utanarak "çocuk olması için şey yapmamız gerekiyooooo" dedim. bana bakıp gülümsedi ve "ne yapmamız gerekiyo" dedi. allahım illa söylettirecek" biliyorsun işte seyyyy" dedim ellerimle garip hareketler yaparak. yemin ediyorum sıcak bastı. bana bakıp gülümsedi ve" neyi biliyorum" dedi. yemin ediyorum elimde kalıcak. ACUN BEY BEN CEVAP VERMEME HAKKIMI KULLANIYORUM "Kıçımın kenarı" dedim. ne yapayım tutamadım kendimi. Jack gülmeye başladı."seviyom seni kız"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KORUYUCULARI 1
FantasyBakalım Hava. Su, Ateş ve Toprak elementlerinin her iki koruyucuları birleşip 5. Element'in sahibinin bütün elementleri ele geçirme planını durdurabilecek mi?