BÖLÜM 14 : NE DEMEK ÇOCUK SENDEN DEĞİL YEME BENİ

289 32 14
                                    

Violet'in ağzından
Koşabildiğim kadar hızlı koşuyordum. Arkama dönüp bakmadan. Jack gerçekten bana bunu yapmıştı. Audrey hamileydi. ALLAHIM BU NE BÜYÜK ACILAR! Eve ışık hızında gittim ve kendimi yatağıma attım. Göz yaşlarım tükenene kadar ağladım. O- LA- MAZ-DI! OLAMAZDI. Offf tamam sakin Violet. Herşeyi boşverdim resmen. 5. Element görevini tamamıyla unutmuştuk. Dünya tehlike altında ben hala aşk acısı çekiyorum. YOK ÖYLE DÜNYA! Kalk be kızım Violet. Topla ekibi yeniden!

Elime telefonumu aldığım gibi sırayla Leo, Liana, Emma'yı aradım... Her ne kadar canımı acıtsa da Jack i de aramalıydım. Sonuçta o benim kehanetteki ruh eşimdi. Jack yazısına tıkladığımda kalbim yerinden fırladı.
JACK: A-Alo
VİOLET: Saçmalık konuşmak için aramadım. Ekibi yeniden topluyoruz. Bu akşam yine ilk toplandığımız yerde buluşacağız. Ha, bakmam gereken hamile bir karım var diyorsan, hiç sıkıntı değil
JACK: Vio-
Telefonu suratına kapadım. OFFF BEEEW ÇOK İYİYİM YA. Artık eski Violet Yok. Eski saf Violet YOK!

Üzerime açık pembe uzun kollu bir gömek, altıma tam popomun altında biten mavi bir şort giydim. Ve elime siyah deri eldivenlerimi taktım. YAKIYORUM BE. İKİ ANLAMDA DA

Buluşma yerine ilk varan bendim. Yükseklik korkum resmen gidivermişti... Asilik bana yaradı galiba. Sonra aşağıdan sesler geldi. Ardından birisi ağaç eve çıktı. Bu Leo'ydu. Arkasından da Liana çıktı. Onları özlemiştim... Hemen sarıldık ve ilk toplantıyı yaptığımız odaya oturarak Emma ve Jack i beklemeye başladık. Çok açtım. Canım gofret ve çay istiyordu.
VİOLET: Ben iki dakika mutfağa gidicem. Gofret mofret birşeyler vardır umarım. AÇIIIIIM
Diye bağırarak mutfağa gittim çay ve gofret buldum. Odaya dönmemle içeride Jack'i gördüm. ANAM! Az daha elimdeki çayı döküyordum. KENDİNE GEL YA KENDİNE GEL. HEM ŞU TİPE BAK YA TİPSİZ! YERİME DE OTURMUŞ MANYAK
VİOLET: Yanlız orada ben oturuyordum.
JACK: Ordada yer var Violet kaldırma beni.
VİOLET: Öyle de bi kalkacaksın ki anlatamam.
Dedim ve çayımdan bir yudum aldım sonra ALLAH ALLAH diyerek çayı Jack'in üstüne döktüm.
VİOLET: ŞİMDİ KALKIYOR MUSUN HA
JACK: Sen cidden manyaksın
Derken kalktı
VİOLET: Sen daha hiç bir şey görmedin. Ayağını denk al. Sinirlerimi de bozma benim Audrey hamile mamile dinlemem gebertirim seni de onu da
LEO: NE! AUDREY HAMİLE Mİ!
LİANA: YUH!
JACK: Çocuklar düşündüğünüz gibi değil, durun anlatayım
VİOLET: Sağol canım bizim yalanlara karnımız tok.
JACK: Ne yapayım sen acıkınca mı söyliym Allah Allah.
VİOLET: Ay sen çok komiksin ya. Gerizekalı
JACK: Memnun oldum Jack ben de.
VİOLET: Ne diyosun be sen
JACK: Tanışalım demiştim çünkü şu an aradığım Violet e ulaşamıyorum.
VİOLET: Hattan ayrılmasaydın belki ulaşırdın.
EMMA: Gençler sakin.
JACK: Senin şu kalın kafan almıyor dimi.
VİOLET: Bana bak düzgün konuş benimle
LEO: İyice 50 yıldır evli çift kavgalarına döndü ya
VİOLET&JACK: SENSİN EVLİ!
LEO: okey sustum.
JACK: O çocuk benden değil.
VİOLET: Ne demek çocuk senden değil yeme beni.
JACK: Yerim
VİOLET: Hem suçlu hem güçlü şuna bak terbiyesiz!
JACK: Audrey'e birisi tecavüz etmiş.
VİOLET: Ne?
Sesim kırılmıştı.
JACK: Doğru duydunuz. Sahip çıkmalıydım ona. Kimsesi yoktu. Öylece bıraksa mıydım.?
LEO: Vay anasını
VİOLET: Bu senin yine de beni hiç birşey yokken terk edip gitmene bir mazeret değil. Seni affetmeyeceğim.
JACK: Ben mi terk etmişim?! Biz hastanedeykenden beri beni bir kere bile görmeye gelmeyen sendin. Audrey de bana senin artık Aiden ile çıktığını söyledi.
VİOLET: NE! SEN DE BUNA İNANDIN MI GERÇEKTEN!?
EMMA: Arkadaşlar, bence bunu sonra halledebilirsiniz. Çünkü şu an dünyanın Yok oluşu sizin romantik komedinizden daha önemli sanki. Plan yapmalıyız...

YORUMLARA BU BÖLÜMDEKİ VİOLET- JACK KAPIŞMALARINDA KİMİ TUTTUYSANIZ TEAM VİOLET YA DA TEAM JACK OLARAK YORUMLARA YAZABİLİRSİNİZ. BAKALIM KİM KAZANMIŞ???

ELEMENT KORUYUCULARI 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin