POV Finn
Ik hoor gesnik, 'Laat me met rust.' klinkt de stem van een meisje. Godver, Damon. Ik klop op de deur, 'Damon, open de deur.' zeg ik dreigend. De deur gaat van het slot en Damon opent grijnzend de deur. 'Dit is hartstikke vals!' roep ik en ik loop de kamer in. Er ligt een meisje, alleen in haar ondergoed op het bed, haar jurk hangt bij haar enkels. 'Wat is er mis? Ik wil gewoon van je winnen.' lacht Damon en ik kijk hem kwaad aan. 'We zouden dit eerlijk doen! Je hebt haar gedrogeerd.' brom ik. Damon kan nooit een spelletje eerlijk spelen. Nee, hij moet altijd vals spelen om te kunnen winnen. Ik kijk naar het snikkende meisje, 'Ik haal haar bij je weg.' zeg ik en ik loop naar het bed, maar Damon trekt me weg. 'Dit is mijn kans om één keer van je te winnen. We weten beide dat jij altijd elk wijf krijgt.' sist Damon en ik geef hem een harde duw, waardoor hij op de grond valt. 'Dit is niet hoe wij het doen.' antwoord ik en ik trek de jurk van het meisje omhoog. Haar ogen blijven gesloten, maar haar gesnik word luider. 'Blijf van me af.' snikt ze afwezig. Ik til haar op, 'Ik neem haar mee.' zeg ik en Damon staat op. 'Waarom? Zodat jij haar kan neuken! Kom op Finn, alsof jij nooit een meisje hebt verkracht.' sist Damon en ik grinnik even. 'Maar ik doe het beter als jou. Ik zorg dat ze er niks van mee krijgt.' lach ik en ik loop met het meisje in mijn armen de kamer uit. Damon is dom, dankzij hem maak ik nu mooi kans en ga ík van hem winnen.
POV Roos
Ik knipper met mijn ogen, 'Hey.' klinkt een stem en ik schiet overeind. Er staat een jongen tegen de muur aan geleund. 'Waar ben ik? Wie ben jij?' vraag ik geschrokken en ik kijk de kamer rond. 'Ik ben Finn. Je bent in mijn kamer.' antwoord de jongen met een Brits accent. 'W..Waarom?' stotter ik angstig. Ik kan me niks meer van gisteravond herinneren. Ik kijk naar de jongen, die Finn blijkt te heten. Hij draagt zwarte skinny jeans met een simpel wit t-shirt, waardoor zijn tattoo's goed zichtbaar zijn. 'Mijn maatje Damon, heeft je gedrogeerd. Hij wilde je verkrachten, maar ik heb je daar weg gehaald.' verteld Finn. Zijn Britse accent klinkt werkelijk prachtig. Ik ril even bij zijn woorden, 'Bedankt.' fluister ik zachtjes, niet wetend of deze jongen eigenlijk wel de waarheid spreekt. Het valt me nu pas op dat ik een zwarte hoodie over mijn jurk aan heb. Finn kijkt naar mijn verbaasde gezicht, 'Je piepte gisteravond de hele tijd dat je het koud had en ik werd er een beetje gek van.' grinnikt hij. Ik sta op en kijk naar de vreemde jongen. 'Het spijt me als ik je tot last was... Ik ga nu.' zeg ik en hij knikt, 'Geen probleem. Ik ken Damon langer dan vandaag, blijf uit zijn buurt.' zegt Finn en ik knik, dat zal ik vanaf nu zeker doen. Ik wil zijn trui uit trekken, maar hij schudt zijn hoofd. 'Het is koud buiten. Hou maar aan.' zegt hij en ik loop wat verbaasd de kamer uit. Deze jongen heeft me gered, maar toch lijkt hij me niet zo een persoon... Waarom deed hij het dan?
JE LEEST
Beauty and the badboy ||Chapter one (NL)
ספרות נוערRoos is een lieve, maar ook stoere meid. Ze gaat studeren aan Yale, één van de beste universiteiten die er is. Ze wilt haar grootste droom waar maken, dokter worden, maar dat krijgt een hele andere wending. Roos wordt goed bevriend met haar lieve, m...