Ik pak een zwart witte jurk en doe het aan. Dan stormen Kenzie en Maddie de kamer binnen. Wij doen je haar en Make up!" Zegt Maddie en ik ga aan mn make up bureau zitten terwijl Maddie mn make up doet en Kenz mn haar. "Jep klaar!" Zeggen na 20 min. "Meisjes!" Roept Shawn. We lopen naar beneden. "Jullie hebben echt een pak aan." Zeg ik lachend als ik ze zie. "En jij hebt een kleedje aan. Ukkepuk!" Zegt Shawn. "Heeey. Ik doe het alleen voor 1 keer aan!" "Het is al goed!" Zegt Zayn en we vertrekken naar de VMA'S. Als we er zijn kan ik het niet geloven. "Jullie zijn de beste! Bedankt dat ik mee moch!" Zeg ik en geef ze een knuffel. We moeten over de rode loper en dan oo de foto. Bij de foto sta ik maar aan de zijkant. Op hun wachtend. "LYNN! Kom er bij!" Roept Maddie en ze trekt me mee. "Maar ik hoor er niet bij." Zeg ik zachtjes. "Natuurlijk wel!" Zegt Kenz. Ik lach en samen gaan we op de foto. Als we klaar zijn gaan we naar binnen. "Maddie! Mackenzie! Jullie zijn er eindelijk!" Roept een vrouw. "Mam!" Zeggen ze. Ik lach. "Hallo. Ik ben Melissa, jij bent vast Lynn." "Ja dat ben ik. Leuk u te onmoeten." Zeg ik beleefd. "Zeg maar je en een vraag is je vader single?" "MAM!" Roept Maddie en ze neemt me mee naar een groep meisjes waar kenz al staat. "MADDIE!" zeggen ze allemaal. "Hey Girls. Dit is Lynn. Ze is mn nieuwe Buurmeisje!" Zegt ze vrolijk. "Hey." Zeg ik verlegen. "Niet te verlegen! Ik ben Kalani. En ik zal de rest van links naar rechts zegge. Dus. Kendall, Nia, Brynn!" "Maar jullie zijn toch van DM?" "Jep we are!" Zegt Brynn. "Je ziet er leuk uit!" Zegt Kendall. "Thx. Jullie ook!" "Met wie ben je hier?" Vraagt Nia. "Ik ben hier met Maddie, Kenzie, Shawn Mendes en Zayn Malik." "Nee. Hoe?" Vraagt Brynn. "Wel Maddie en Mackenzie zijn mn buurmeisjes links van me, Zayn is mn buur rechts van me en Shawn stond vandemorge aan mn deur omdat de papz achter hem zat." "En je mag zomaar mee van je ouders?" Vraagt Kalani. "Mn vader. Ik woon et met mn broer en vader." Ik slik. "Ooohhh. Knuffel." Roept Nia. En ik wordt geplet. Dan kijken Brynn en Kendall me raar aan. "Wat is er?" Ze wijzen achter me en ik draai me om en zie Shawn. "Ow hey shawn." "Hey kleine. We moeten gaan zitten en je moet bij mij zitten." "Oke. Tot de volgende keer" zeg ik tegen de rest en ik volg Shawn en ga aan tafel zitten. Naast me komt Louis Tomlinson zitten en naast Shawn Niall Horan. OMG MN 2 IDOLEN ZITTEN ZO DICHT! "Hallo, wie ben jij?" Vraagt Louis. "Uumm...ik ben Lynn McCartney." "En met wie ben je hier?" "Ik ben hier met Maddie en Mackenzie Ziegler, Shawn en Zayn." "Hoezo?" "Wel ik ben net verhuisd en de meisjes hebben me geholpen uitladen enzo, en van morgen stond Shawn aan mn deur omdat de papz achter hem zat en het schijt dat Zayn mn buur is." Zeg ik. "Aahn ben je een fan?" "Jep." "Wil je een handtekening en een foto." "Ik heb geen pen en een blad en mn telefoon ben ik in de luchthaven van België verlore." Ik zucht. "Ik heb wel een pen en waarom geen servet." Hij zet zn handtekening erop en geeft het me. "En voot de foto. Ik zal wel eens aanbellen als ik bij Zayn ben. Beloofd." "Dankje" en geef hem een knuffel. "Lynn." "Ja Shawn?" "Kom eens oo mn schoot." Ik ga bij hem zitten. "Ja Shawn." "Dit is Niall Horan." Ik kijk en geef Niall een hand maar hij trekt me in een knuffel. "Wauw Shawn dat wist ik niet. Hij is mn favo! Als sins 1D beston. En eindelijk heb ik een Horanhug gekregen." "Wel Lynn ik zal je vaker zien. Ik woon niet zo ver van je. Als je langs Zayn zn kant gaat 10 huizen verder." Ik straal. "Wil je me gitaar leten?" "Ja tuurlijk!" "Mag ik een handtekening?" "Ja hoor" "louis mag ik je pen lenen?" Vraagt ik lief. "Ja hoor. Damn je lijkt op mij!" Zegt hij lachend en ik geef de pen en mn servet aan Niall. "Geen foto?" "Ik ben mn telefoon op de luchthaven van België verloren. Niall" zeg ik en kijk naar beneden. "Maar schat toch!" Zegt ie en neemt me op zn schoot en knuffelt me. "Ik krijg wel een nieuwe van papa." Zeg ik. "Dan kom je gewoon langs!" Ik knik en ga terug tussen Shawn en Louis zitten. De show begint. "De prijs van het beste liedje die een lange tijd heeft gescoord wordt uitgeruikt door Selena Gomez!" Zegt de presentator. Selena stapt op. "Wel het is een eer om dit te doen. Dus deze prijs gaat naaaaar......Niall Horan met zn lied Slow Hands!" We juichen en ik geef Niall en highfive. "Bedankt om op mij te stemmen zonder jullie was dit niet gebeurd." Zegt hij. "Niall jij mag de volgende prijs geven." "Oke ik zal hey snel doen. De volgende gaat naaaarrr....LOUIS TOMLINSON met beide zn liedjes. Miss you en just like you." En louis gaat op en zo gaat het 1 uur door. "De laatste prijs is voor Zayn Malik!" Zegt de presentator. Zayn Stapt op. "Bedankt iedereen en nu heb ik ookal inspiratie voor mn volgende liedje door mn buurmeisje Lynn McCartney. Wil je effe komen" ik kijk naar Shawn, Louis en Niall. Ze knikken en ik ga naar voren. Zayn slaat zn arm rond me. "Lynn heeft me geïnspireerd omdat als er iets was moest ik haar vader bellen." Hij kijkt me aan. "Maar Lynn. Het was omgekeerd. Je vader was met je broer naar de stad gegaan en op de terugweg zijn ze aangereden en heeft je vader zn laatste woorden gezegd voor jou en mij." De tranen komen in mn ogen. "Wat zei hij?" Vraagt ik huilend. Ik zie Louis, Shawn en Niall naar me toe lopen. "Zijn laatste woorden voor jou waren: wees sterk. Laat je niet doen. Ik zal altijd bij je in de buurt zijn. Ik hou van je. Tegen mij zei hij: wil je alsjeblieft voor Lynn zorgen. Vraag het ook aan Shawn. Ik zie dat ze blij is als ze bij jullie is. Willen jullie haar pls opvoeden als jullie eigen dochter." Ik huil nu gewoon en Louis knuffelt me. "Heb ik nog een broer?" Vraagt ik en Zayn schud. Ik huil nu gewoon. Mn familie gewoon weg. Ik voel 8 armen rond me. "Wil je nog iets zeggen Lynn?" Vraagt Zayn. Ik knik en pak de micro van hem over. "Wel ik, mn broer en vader waren naar hier verhuisd om een nieuwe start te maken en nu weet ik dat ik er denk ik alleen voor sta. Toch ben ik blij dat ik Maddie en Mackenzie Ziegler, Shawn, Zayn, Louis en Niall heb leren kennen. Zij gaan me helpen, me hier door slepen en hoop dat ik nog meer vrienden krijg om me hierdoor te helpen." Zeg ik half huilend. Dan komen Maddie, Kenzie, Brynn, Kendall, Nia en Kalani op het podium en geven ze me een knuffel. "Ons heb je ook Lynn" zegt Brynn. Dan gaan we terug aan tafel zitten. Ik zit bij Louis op zn schoot. "Louis nu heb je een mini boobear. Ze lijkt op je." Zegt Niall. "Ik zou ook op jou kunnen lijken Niall." Zeg ik. "Ja misschien. Hoe oud ben je?" "Ik ben 14 Niall." Dan komt er iemand aan de tafel. "Hey Lynn, je kan ook op ons rekenen hé." Ik kijk op en zie Selena Gomez en Justin Bieber staan. Ik knik en geef ze een knuffel. "Hey Lads, hey Lynnie." Ik kijk en zie Liam staan. "Hey Payne." Zeg ik. Hij zakt tot mijn niveau. "Ey kleine. Het gaat goed komen." Ik knuffel hem. "Maar welke achternaam krijg ik. Ik heb hier geen familie en ik wil niet terug naar België." Huil ik. "Dus je hebt nu een huis voor jou alleen?" Ik knik. "Misschien kan er iemand van ons bij jou wonen." "Zayn woont recht van me." "Ooww. We zullen wel iemand vinden schat." Ik knik en ga terug op Louis zn schoot zitten. Dan komt Harry. "Hey Lynn." "Hey harry." Zeg ik sip. "Liam vertelde me. Heb je al iemand gevonden?" "Nee, Zayn woont recht van me en Niall 10 huizen verder." "Hhmm mag ik bij je komen wonen. Ik ben ook lonely." Ik knik. "Louis ik wil gaan slapen." "Ga anders direct met Harry mee naar je huis." "Ma ik wil dat je mee gaat." "En Shawn dan?" "Die kan met Zayn mee." Hij zucht en staat op met mij in zn armen. Hij zet me vanachter met Harry en ik val tegen Harry zn schouder in slaap.
JE LEEST
Am I a normal girl or not?!
FanfictionOnmoet Lynn. Ze verhuist naar Pittsburgh, Pennsylvania in Amerika voor een nieuwe start. Op de eerste dag ontmoet ze al haar 2 beste vrienden en gebeurd er iets wat ze nooit verwacht had. Zo blij is ze. Eindelijk is ze blij dat ze verhuist zijn naar...