Weg voor een Maand!

24 0 2
                                    

Pov. Lynn

Ik word wakker in de armen van Liam. Ik probeer eruit te geraken maar hij trekt me terug en mompeld. "Teddy Bear." Zegt ie. Ik lach en pak mn gsm en film het. "LIAM WAKKER WORDE!" roep ik en gelijk is ie wakker en stormen er 3 mensen de kamer in. Ik kijk ze aan. "Wat is er hier aan de hand?" Vraagt Chris. Ik lach. "Er is niks. Ik wou gewoon dat Liam wakker werd omdat ie me vast had en teddy Bear noemde." zeg ik. "Ze kijken naar Liam die rood wordt. "Ha ha ha Liam echt?" lacht Josh. Ik knik. En wil opstaan maar wordt terug getrokken door Liam. "Ik moet effect met je spreken." zegt hij serieus tegen me. "Oké. Zeg maar." hij kijkt eerst naar de rest en die gaan weg. Dan kijk ik naar Liam. "Dus ik weet niet waarom maar ik denk dat je ms zusje bent." "kan niet." zeg ik. "Heb je wel gezien hoe neig jij, ik en Chris op elkaar lijken." Ik haal mn schouders op. "We hebben alle drie blauwe ogen dat wel ja. Chris zn haar is de lichtste en de jouwe het donkerst en die van mij zit ertussen." Ik spring van het bed af en ren naaar beneden. "HEYO!" roep ik. Ze schrikken. "Pwhahahahahahahaha" ik lig oo dr grond en kom niet meer bij. "I...ik kan....ni...ni...meer!" Lach ik. Chris komt naar me toe en pakt me gemakkelijk op. "Watte?! Hoe sterk ben je wel niet?" "Sterk genoeg blijkbaar." En hij zet me op een stoel en zet een bord voor me neer. "Uuuh wat is dit?" Vraag ik. En kijk naar die rare pannenkoeken die op mn bord. "Dat pannenkoeken met bosbessen en noten in." Zegt Josh. Ik schuif het bord weg. "Sorry voor degene die dit voor me heeft gemaakt. Maar als je wilt dat mn gezicht opgezwollen is moet je me dit laten eten. Ik ben allergisch van noten en bosbessen" zeg ik. Ik zie Jen sip kijken. "Heb jij het gemaakt?" Ze knikt. "Sorry als ik er niet allergisch was dan had ik het opgegeten." Ze knikt. "Is niks. Schat." "Ik maak jullie wel eens belgische pannenkoeken als vergoeding." Zeg ik en ze knikken. Ik ga terug naar boven en pak mn kleedje en i phone en ik doe mn schoenen aan.

We zijn onderweg naar mn huis. "Ik vraag me af met welke film ik begin." "Ik hoop wij als laatste want de laatste zijn de leukste." Zegt Jennifer. Ik knik.

Na een 30 minuten zijn we er en spring ik uit de auto en ren ik naar de deur en bel aan. Louis doet open. "BOOBEAR!" roept hij en hij knuffelt me. "Papa. Ik heb je gemist." Zeg ik en knuffel terug. Hij kijkt me verbaasd aan. "Wat?" "Je noemde me papa." "Ja...dat ben je toch? Of niet." "Jewel jewel." Jennifer geeft me mn kleedje en de thor trui. "Bedankt dat ze bij jullie mocht slapen." Zegt Louis. "Geen probleem." Zegt Chris. "Kom gerust binnen." Zegt Louis en we gaan allemaal naar binnen. "HAZZA! SHAWN!" roep ik en ren op ze af. "LYNN!" roepen ze terug en ik wordt geplet. "Wil je ons de gameroom laten zien want we vinden hem niet." Zegt Shawn. Ik lach. "Ik ga jullie allemaal een housetour geven!" Roep ik en ik toon ze alles en dan gaan we naar beneden en terug naar beneden omdat daar de danskamer en de gameroom is. Ik open de enige deur die er is en toon ze de danskamer. "Dit is dus de danskamer." Zeg ik. "Maar ik zie geen andere deur voor de gameroom." Zegt Louis. Ik stap naar een kast waar er boeken op staan en duw hem open. "Het is verborgen. Kom." Zeg ik en ze stappen met een open mond de kamer in. "Wauw." Ik knik. "Er is een mini keuken dus een koelkast en wat kastjes voor eten en drinken." Zeg ik. Ze staan met hun mond open te kijken. "Bevalt het?" "Had je broer veel vrienden misschien?" Vraagt Louis. "Weet ik niet. Maar soms spelen ik, tristan en papa samen daarmee." Zeg ik en er loopt een eenzame traan over mn wang. Harry ziet het. "Maar schattie toch." Zegt ie en knuffelt me. En de rest komt erbij. Plots voel ik mn i phone trillen en ik kijk. Een reacte op een foto met Liam Hemsworth en Chris Hemsworth. Zegt de melding. Ik klik hem open en zie de foto van gisteren, ik kijk naar de reactie.

@Hemsworth4life: is that the lost sister? She looks so much simular like the two brothers. It's like Lynn is the long lost sister.

Ik bekijk de reactie een paar keer. "uuum waarom denken ze dit?" Vraag ik en toon het aan de rest. "Weet ik niet." Zegt Chris. Ik kijk naar de foto van mij, Liam en Chris. Lijk ik echt op ze? "Lijk ik zo neig op jullie?" Vraag ik. "Ga eens tussen ze staan." Zegt Hazz. Ik doe wat hij zegt en ze staan te kijken. "Ja best wel." Zegt Shawn. Ik huppel naar boven en pak iets te eten. Een wortel. "Wat ben je aan het ete......THATS MY GIRL!" roept Louis. Ik lach en eet verder. Iedereen gaat naar de zetel en gaat zitten. "Mag ik naar mads, Kenz en dan naar papa Z en mama G en Niall en Brynn?" Vraag ik en ze knikken en Louis kijkt op zn gsm. "Om 20u ben je terug." Ik knik. "Thx dad." En ik ga naar Kenzie en Mads.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 20, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Am I a normal girl or not?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu