Pov. Lynn
Als we eenmaal binnen zijn gaan we aan tafel zitten. "Wat is dit eigelijk?" Vraagt ik aan Harry. "Het is een soort feest waar alle celebs met elkaar prate enzo." "Maar ik ben geen celeb. Ik kon evengoed bij kenz en Maddie gebleven zijn." "Je bent nog geen celeb en trouwens de jongere celebs komen straks." Zegt ie terug. "Lynn! Boobear!" "Ja Louis" zeg ik als ik er naar toe loop. "Ik wil je voorstellen aan een andere band." "Wie da?" Hij duwt me naar voor. "Zie je wel." Zegt hij. Dan staan we voor 4 jongens. Luke, Micheal, Calum en Ashton. "Lynn dit zijn...." "Luke, Micheal, Calum en Ashton van 5sos." Ze kijken me aan. "Wat?! Ik luister ze eigelijk niet behalve. She looks so perfect en Amnesia." Ik wil ze een hand geven maar wordt geknuffelt. "Had ik niet verwacht." Zeg ik. Ze lachen. "Wil je bij ons zitten?" Vraagt Micheal. Ik kijk naar Louis. "Als ik mag?" "Ja hoor." "Thx" en ik geef Louis een knuffel. Ik volg 5sos naar hun tafel en ga tussen Luke en Micheal zitten. "En wat is eigelijk je achternaam?" Vraagt Micheal. Shit moeilijk deel. "Ik...mn achternaam was eigelijk McCartney." "Hoe bedoel je was?" Vraagt Ashton. "Wel gisteren was ik met Zayn, Shawn en Maddie en Mackenzie naar de VMA'S en toen Zayn zn prijs kreeg zei hij dat ik naar voor moest komen. Toen ik vanvoor kwam te zijn begin hij zo. Ondertussen heb ik al inspiratie voor mn volgend lied door Lynn haar vader. Hij zei tegen mij dat als er iets was met haar, hem direct te bellen maar Lynn, deze keer is het omgekeerd. Je vader en broer zijn naar de stad geweest en op de weg terug aangereden." Ik stop effe en een traan verlaat mn oog. "Maar Lynn toch." En Luke geeft me een knuffel en zet me bij hem op de schoot. "Ze hebben het niet overleeft maar ik weet wel wat zn laatste woorden waren dus ja." "Dus nu ben je alleen thuis?" Vraagt Calum. "Nope. Harry, Louis en Shawn komen bij mij wonen en ik woon rechts van Zayn en Gigi. Vanaf mijn huis Zayn zn kant op woony Niall en links schuin over me woont Liam. Ik moet juist uitzoeken wie mn overbuur is." Zeg ik. Ze lachen. "Wat?" "Je hebt practies 1D terug gebracht." "Je hé. Ash! En ik ben er trots op" ik ga terug op mn stoel zitten. "Weet je ik denk 2 of 3 dagen geleden is er iemand nieuw tegen over komen wonen." Zegt Calum. "Ja. En wat zag je." "Een meisje dat een doos nam en viel en toen zijn er nog 2 meisjes komen helpen en er was een jongen die totaal ni op de vader of meisje leek." Zegt Mikey. Ik verslik me in mn water. "Wow rustig." Zegt Ash. "Dit meen je niet." Zeg ik. "Wat? Het is waar wat we zagen hoor. We hebben gelachen om het meisje omdat het grappig was." Zegt Cal. "Nou bedankt. Maar dat was ik." Ze kijken me aan. "Uhu. Dus nu u weten jullie waar de rest woont." "Wist ik niet. Maar nee jij kan het niet zijn en wie zijn die andere meisjes dan?" "Luke dat zijn Maddie en Mackenzie die wonen schuin rechts van jullie." "Je hebt gewoon onze groep bij elkaar gebracht." Zegge ze. Ik lach. "Mogen wij even jullie aandacht?" Ik kijk naar het podium en zucht en facepalm mezelf. waarom? Wel omdat Shawn, Zayn, Liam, Louis, Niall en Harry op het podium staat. Het originele 1D band en Shawn. "Uum zoals de meeste van jullie wel weten is Lynn haar vader en broer verloren en nu dat Louis, Shawn en Harry bij haar wonen." Zegt Zayn. Iedereen kijkt me aan. "En ik en Liam practies naast haar en Niall iets verder." "Hebben we haar gevraagd welke achternaam ze wou." Zegt Harry. "Maar ze weet het niet." Zegt Niall. "Dus we hebben papier en stylo's op elke tafel liggen. Jullie mogen elk 3 namen opschrijven en dan gaan we die in ee doos doen en kijken welke het wordt." Zegt Liam. Ik zie iedereen al schrijven en weet ik veel wat. Zelfs 5sos doen het. Ik pak mn i phone en neem foto voor snap enzo. "Heb je de i phone x?" Vraagt Mikey. "Ja. Selfie?" Hij knikt hevig. We nemen een selfie. "Wij willen ook!" Zegt Luke en ik neem met elk van hun een foto en dan ook een groeps foto.
2 uur later.
"LYNN wil je effe komen naar het podium?" Zegt Niall. Ik facepalm mezelf en ga op podium. "Dus de 3 hoogste waren Horan, Tomlinson en Malik." Zegt Liam. Ik krijg ondertussen een micro. "Ja en?" Vraag ik. "Ik ben eruit gevallen." Zegt Niall. "MA FOOD MATE!" hij knikt verdrietig. "Maar er is nog een probleem." Zegt Liam. Ze wachten en wachten. "Ach komop. Laat me niet wachten!" De zaal lacht. "Tomlinson en Malik staan gelijk." Zegt Harry. Ik haal mn schouders op. "Dan neem ik toch beide." Zeg ik. Ze kijken me aan. "Wat nu weer? Jullie hebben iets raar waardoor jullie altijd zo kijken." "Ik dacht da je 1 van de 2 zou kiezen." Zegt Zayn. "Ik kan niet kiezen dus ik neem beide." Ze lachen en we gaan allemaal gaan zitten. Ik neem mn i phone. "Wat doe je?" Vraagt Luke die meekijkt. "Insta aanmaken en al die shit." Hij neemt mn gsm af en doet alles. "Mag ik hem nog terug?" Hij geeft het terug en ik zie dat hij alles al heeft gedaan. "Thx Lukey." "Is niks Lynnie" ik kijk naar mn insta naam. @LynnofficialTomlinsonMalik. Dan wil ik mn bio bewerken als ik zie wat Luke er bij heeft gezet.
JE LEEST
Am I a normal girl or not?!
FanfictionOnmoet Lynn. Ze verhuist naar Pittsburgh, Pennsylvania in Amerika voor een nieuwe start. Op de eerste dag ontmoet ze al haar 2 beste vrienden en gebeurd er iets wat ze nooit verwacht had. Zo blij is ze. Eindelijk is ze blij dat ze verhuist zijn naar...