verhuizen naar Amerika

77 2 0
                                    

Pov. Lynn

Vandaag trekken we in ons nieuwe huis in Amerika. Het is groot en papa zei dat ik de grootste kamer had en en dat ik een eigen badkamer had. Als we er zijn spring ik uit de auto en komt mn broer me achterna. Ja, alleen ik, papa en mn broer Tristan. Ik ren naar binnen en ga naar boven opzoek naar mn kamer. Als ik die gevonden heb ga ik naar binnen. Wauw het is echt mooi. 3 muren zijn wit en 1 muur waar mn 2 persoonsbed staat is appelblauwzeegroen. "Lynn! Kom je spullen halen uit de verhuiswagen!" "Ja papa!" Ik ga terug naar buiten en ga naar de verhuiswagen. Ik pak een doos maar ik val. "Shit. Altijd ik." Zeg ik en doe alles terug in de doos. " "kunnen we je helpen?" Vraagt er iemand achter me. Ik draai me om en daar staan Maddie en Mackenzie Ziegler. "Hoeft niet hoor." "We willen wel. We zijn buren trouwens." Zegt Mackenzie. Ze helpen me en nemen elk nog een doos en stappen achter me aan naar mn kamer. We zetten het op de grond. "Wauw mooie kamer!" Zegt Maddie. "Thx. Ik ben Lynn McCartney." "Mackenzie of kenzie of kenz." "Maddie of mads." Ik lach. "We gaan eerst alles halen en dan gaan we uitpakken." Zegt Maddie. Ik en kenz knikken en na 10 min. Zijn alle dozen boven. "Lynn is alles van jou eruit?!" "Ja pap en ik heb al nieuwe vrienden. Mogen ze helpe?" "Ja tuurlijk." We beginnen uit te pakken. De meiden doen mn kleren en ik doe de decoratie enzo. En samen doen we mn badkamer. Na ongeveer 2 uur zijn we klaar. "Voila! Alles is klaar." Zeg ik. "Het is echt mooi!" Zegt Kenz. Dan belt er iemand maddie. Ze neemt op. En iets later is ze terug. "Kenz en ik moeten terug naar huis. Om te eten." "Is goed. Tot morgen!" "Jep girl." Ze geven me een knuffel en ik loop mee tot het einde van de oprit. Als ze weg zijn ga ik terug naar binnen. En ga in de zetel zitten. "Pffff wat is verhuizen lastig." Zegt Tristan. "Neeeh. Niet als je hulp krijgt." "Tfoe ni eerlijk!" Ik lach. "Pap ik ga slapen! Tot morgen!" "Is goed Lynnie!" Ik zucht. Hij noemt me altijd Lynnie. Ik ga naar boven en pak een onesie. Verbaasd genoeg heb ik 2 inloopkasten en een eigen badkamer. Dus heb ik winter in de ene en de andere zomer. En ik ga naar bed.

Next da

I don't wanna live forever. I just wanna keep calling your name....bam daar gaat de wekker. Ik sta op en ga eten. Als ik klaar ben, gaat de bel. Ik ga naar de deur en doe open. "Hallo?" Zeg ik als er een man voor de deur staat. "Mag ik binnen? Anders gaat de paparazzi me hebben." "Ja hoor. Mn vader is gaan werken." Ik laat hem binnen en leid hem naar de woonkamer. "Als je even wilt wachten maar ik ga me omklede." Hij knikt en ik ren naar boven en doe mn kleren aan. Ik laat mn haar los en ga terug naar beneden. Ik ga naast hem zitten. "Dus wie ben je? Aangezien je geen paz wilt." Vraag ik. Hij doet zn pet en zonnebril af. "Ik ben Shawn Mendes, jij?" "Uuuuhhhh ik ben Lynn McCartney." "Mooie naam." "Thx maar waarom ben je hier zeg maar." "Wel ik ging bij een vriend die rechts van je woont maar ik zag papz dus ben ik snel naar jouw deur gekomen." "Ow" en de bel gaat alweer. Ik ga terug naar de deur en zie Kenzie en Maddie. "Kenz, Mads. Kom maar binnen. Maar wel 1 ding. Shawn Mendes is hier en een vriend van em ook een celeb woont rechts van me." "No way. Ik wil em zien!" Zegt Maddie en loopt naar binnen. Ik en Kenz gaan erachter. "Sorry Shawn." Lach ik. "Is niks. Ly." "Lynn een vraag ben je vrij?" "Ja Kenz waarom?" "Omdat ik en Maddie gezien hebben dat je nog kleren en schoenen nodig hebt en je hebt geen make up en wij willen je daarmee helpen." "Ow oke. Shawn ga je mee?" "Naar?" "De stad." "Is goed Lynnie. Maar ik wil wel effe bij mn vriend hiernaast." "Is goed. Dan ken ik mn andere buur ookal." We gaan naar buiten en naar rechts. Shawn belt aan. "Het mate." "Hey!" Ze geven elkaar een Brohug. "Wie heb je mee?" "Je buurmeisje en haar buurmeisjes" hij stapt opzij en daar staat Zayn Malik. "En jij bent?" Vraagt hij. "Lynn McCartney. Ik woon naast je." "Leuk. Ben je net verhuisd misschien?" Ik knik. "Ga je mee naar de stad?" Vraag ik lief. "Voor?" "Ik heb nog kleren en schoenen nodig en als laatste willen Kenz en Mads me make up kopen." "Ja ik wil wel. We gaan met mijn auto." We knikken en volgen hem. Hij heeft een range rover. Ik zucht. "Wat is er?" Vraagt Maddie. "Ik moet springen om in de auto te geraken." "Ik ook" zegt Kenz. De jongens lachen. "Wat?!" Zeggen ik en Kenz. "Kleintjes." Lacht Shawn. "Ik mag dan wel klein zijn maar ik bn 14 hoor!" Zeg ik en stap in de auto. Als we zitten kijken ze me aan. "Wat?" "Je bent echt niet 14." "Echt wel!" "Oke oke"zegt Shawn. "Ik ben 13" zegt Kenz. "Ik ben 15" zegt Maddie. "Ik ben 19." "Wow Shawn ik dacht dat je 20 of 23 was. Sorry!" Lach ik. "En ik ben 24." Zegt Zayn. "Jij bent de oudste!" Roept Kenz. "Kenz we hoeven niet doof!" Zegt Maddie. We lachen. Als we er zijn sleuren maddie en mackenzie me elke winkel in. "Girls ik heb ni eens zoveel geld bij me!" Zeg ik als ik zie wat ze allemaal nemen. "Wie zegt dat jij het gaat betalen." "Nee mads. Dat kan ik niet aanemen!" "Ach zie het als een welkomscadeau." Zegt Kenzie. Ik zucht. "Pak maar wat je denkt me staat. Ik wacht bij de hokjes." Ze lachen en gaan weg. Voor de hokjes ga ik op een bank zitten. Shawn en Zayn komen naast me zitten. "Willen jullie schoenen voor me halen?" "Ja hoor. Wat vind je leuk?" Vraagt Shawn. "Ik vind adidas superstars leuk maar ook die nieuwe vans en all stars." "Wij betalen. Dus wij kiezen." Zegt Zayn en ze lopen weg. Dan komen kenzie en maddie met een winkel zak vol van elk. "Hier!" En ze geven me de zakken. Na 4 uur zijn we terug thuis en iedereen helpt uit te laden en weg te plaatsen. "Lynn wie is dat allemaal?" O shit. "Kom mee jongens en meisjes." Ze volgen me. "Papa dit zijn mn nieuwe vrienden. Maddie en Mackenzie Ziegler zijn mn buurmeisjes van links. Zayn is wereldberoemd en woont rechts van ons en Shawn is ook wereldberoemd en was op bezoek bij zayn. Met andere woorden ik heb wereldberoemde vrienden." "Leuk. Blijven ze eten of eet je bij hun?" "Papa zou ik echt mogen?" "Ja. Je mag alles doen. Behalve drinken en roken en al die shit." "Thx pap!" Ik zie tristan staren naar Maddie. "Tristan stop met staren!" Zeg ik lachend plots wordt ik opgtild daar iemand. "Uuum wat zijn wr van plan?" "Ik ben het maar. Zayn en iedereen gaat zich klaarmaken we gaan uiteten en ik,Shawn, Kenzie rn Maddie nemen je mee naar de VMA'S" "echt!" en hij zet me neer in mn kamer. Hij knikt. "Weet mn vadet het al?" Hij knikt. "Jullie zijn de beste!" Hij lacht en gaat weg naar zn eigen huis.

Am I a normal girl or not?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu