Pov. Lynn
Maddie trekt me mee naar buiten. "Mads wat is er?" "Wel het gaat over Tyler." "Ja?" "Hij is verliefd op je." "Oowww en?" "Wel hij is 16 en hij vroeg of jij ook op hem bent." "Is hij ook hier?" Ze knikt. "Dan ga ik met hem prate als ik gem heb gevonden." En ga met Maddie terug naar binnen. Ik begin hem te zoeken. Na 20 minuten heb ik hem gevonden. "Tyler?" Hij draait zich om. "Ja?" "Kan ik met je spreken?" "Uuuhh ja." En ik trek hem mee naar een stille kant. "Dus ik heb van Maddie gehoord dat je verliefd op me bent." Hij wordt rood. "Uuu....j..ja." "we kennen elkaar amper. Dus ik denk dat we eerst elkaar beter leren kennen en dan kunnen we zien. Goed?" "Oke?" Zegt hij sip. Ik geef hem een knuffel. En kijk naar hem. "Nu beter?" "Nee. Ik wil eigelijk een kusje." Lacht hij. "Nope not today." Lach ik. Ik ga naar Louis en de rest. "Heeey!" "Hey tommo!" "Wat doen jullie?" En ik zie dat 5sos op mn i phone bezig zijn. "Watte?! Hoe komen jullie aan mn i phone?!" Zeg ik en probeer hem af te pakken maar helaas. Ze zijn groter dus kan ik er niet aan. "Komop! Mikey geef terug!" "Waarom?" "Omdat het die van mij is!" "Je lrijgt hem terug op 1 voorwaarde." "Welke voorwaarde is dat? Luke." "Je rijd met ons mee naar en je blijft bij ons slapen." "Goed voor mij." En ik krijg mn i phone terug. Ik kijk wat ze gedaan hebben. Selfies en spelletjes en celebs toegevoegd. Ik schud mn hoofd. "LYNN! BOOBEAR!" "Louis wat is er?" Ik ga naar hem toe. "Ik wil je aan een paar mensen voorstellen. "O god. Niet opscheppen." "Te laat." O nee. "Lynn dit zijn Robbert Pattinson, Taylor Lautner, Kristen Stewart, Anna Kendrick en Mackenzie Foy." "Jullie zijn van twilight!" Ze knikken. Ik geef ze een hand. "We willen je iets vragen." Zegt Anna. "Ja?" "Het mag al van Louis en Zayn!" Zegt Mackenzie. Ik knik. "Wil je mee spelen in de volgende twilight film. We zoeken een meisje die Jacob zn dochter speelt." "Jaa ik wil wel." "En onze zoektocht is gedaan!" Zegt Robert. Ik lach. "Ik wou eigelijk een zusje in de film maar ja" zegt Kenz. "Wacht was het niet een vampier?" Vraagt Kristen. Ze halen hun schouders op. Ik lach. "Wat ik ook moet zijn. Ik doe mee." Zeg ik en ik wordt meegetrokken. Het is Shawn. "Wat is er?" "Je gaat waarschijnlijk in een film acteren." "Eerst twilight. Welke nu?" "Je gaat blij zijn." Zegt hij en dan staan we voor jennifer Lawrence en Liam Hemsworth. "Uuuuhhhh..." "hey Lynn. Ben je Fan misschien." "En niet zo een kleein beetje!" Zeg ik. "Wil je foto en handtekening?" Ik knik. En ik neem een foto met Jen. En krijg een handtekening. "Liam foto time!" Zegt Jen en hij draai zich om en komt erbij staan e dan neem ik er een met alleen mij en Liam. "Dus jj bent Lynn?" "Jep en waarvoor moest ik komen?" "Wel we willen je graag in de hungergames als mij en Jen's dochter zegmaar." "Echt?!" Ze knikken. "Het zou een eer zijn!" Ze lachen en geven me een knuffel en dan tilt Liam me op. "Ik ga je aan mn broer voorstellen." "Chris Hemsworth." "Hij zoekt ook een meisje voor zn film." "Wauw ik ben 14 en wordt al in 1 misschien 3 films gelaten." Hij lacht. "Hey Chris!" Zegt Liam Hemsworth. En hij zet me neer. "Hey Bro! En wie ben jij?" "Lynn Tomlinson/Malik." En steek mn hand uit. Ik krijg een knuffel. "Dus Chris voor je film. Kan zij het niet doen?" Hij kijkt me aan. "Ja ze is rond die leeftijd." "Welke leeftijd?" Vraag ik. "10 12 jaar." "Ik ben 14 maar ik ben klein" hij kijkt me aan. "Neeee dat kan niet." "Jewel!" Hij lacht. "Je bent schattig." Ik lach. "Liam ik wil terug." Hij knikt en pakt me alweer op en gaat naar Shawn. "Ik ben er weer!" Zeg ik. "Shit!" "Wat vraagt Liam Hemsworth. "Ik ben vergete foto te vrage aan je broer." "Dan ga ik hem effe halen." Zegt hij en dan komt Liam naar me toe. "Hey Lynnie!" "Hey Payno!" "Je bent blij." "Ja! Echt super!" "En dat is waarom?" "Wel eerst nam Louis me mee naar de cast van twilight en ik speel mee in de film en toen nam Shawn me mew naar Jennifer Lawrence en Liam Hemsworth die zochten ook een dochter, dus door doe ik ook in mee en in de film van Chris Hemsworth speel ik ook mee." "Wow." "Jep en vanaf ni noem ik jou Li. Goed. Want je weet wel met Liam Hemsworth." "Jep is goed!" En dan komen Liam en Chris terug. "Foto time!" Zegt Chris. En ik neem een foto met Chris en eentje mey allebij. En ze gaan weet weg. "Li!" "Ja" "selfie?!" Hij knikt en we maken veel foto's. "Lynn Lynn we moeten gaan." Zegt Harry. "Ik kan niet." "Waarom niet?" "Ik moet bij 5sos omdat als ik mn i phone terug wou dan moest met hun meerijden en bij hun slapen." "Maar we weten niet eens waar ze wonen?!" Zegt ie. "Ze wonen recht tegenover ons." "Serieus?!" Ik knik. "Oke dan. Ma ga dan nu naar ze. Wij vertrekken al." "Oke. Doei." En ik geef hem een knuffel en 1D en Brynn en Shawn vertrekken. Ik zucht. Ik ga 5sos zoeken, na 20 min. zoeken vintdt ik ze niet en zet ik me neer. Dan zie ik Taylor Lautner en Chris Hemsworth. Ik ga er naar toe. "Hello!" Zeg ik. "Hey. Wat doe jij hiet nog. Ze zijn al weg." "Ik ga met 5sos mee. Maar ik vindt ze niet. Taylor weet jij waar ze zijn?" "Die zijn 10 min. geleden vertrokken." "Ow." "Wil je anders met mij en Liam mee?" "Als ik mag." "Ja hoor." "Thx Chris." En ik geef hem een knuffel. Ik stuur effe naar iedereen waar ik ben. Gelukkig hebben we een groepchat.
JE LEEST
Am I a normal girl or not?!
FanfictionOnmoet Lynn. Ze verhuist naar Pittsburgh, Pennsylvania in Amerika voor een nieuwe start. Op de eerste dag ontmoet ze al haar 2 beste vrienden en gebeurd er iets wat ze nooit verwacht had. Zo blij is ze. Eindelijk is ze blij dat ze verhuist zijn naar...