~ MISAFIR ~

108 37 21
                                    

Bodrum'dan gitme vaktimiz gelmişti dedem gitmememiz için çok ısrar etmişti ama babamin işlerden dolayı erken gelmek zorunda olmuştuk. Annem de onaylamisti babamı ve uçağa binip Istanbul'a doğru rota almıştık. Hava alanına babamın çalışanlarından biri arabayi getirmişti ve babam arabayi kulanirken annemde babamın hemen yanındaki koltukta oturuyordu. Ben her zamanki gibi arka koltuktaydim .
Babam arabayi  eve doğru sürüyordu.  Evimiz Istanbul da işlek bir yerde değildi birazda uzak dusuyordu şehir merkezine ama güzel bir evimiz vardı babamın ve annemin şaheseri bir evdi. Iyi bir anne ve baba olmaları ile birlikte iyi birer mimarlardi ve evimizi kendileri tasarlamislardi.

 Iyi bir anne ve baba olmaları ile birlikte iyi birer mimarlardi ve evimizi kendileri tasarlamislardi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annem genelde çok yoğun çalışmazdi ama babamın işleri yogundu ve yoğun calisirdi. Sonunda güzel evimize gelmistik korumalar kapıyı açmıştı. Eve gider gitmez odama gidip gunlugumu doldurmustum sonra uyuya kalmıştım. Akşam annem gelip kaldirmisti beni, akşam yemeğini yemistik ama babamın acil işi çıktığı için gitmişti. Ertesi gün ise annem hazırlık yapıyordu evde çünkü aksama babamın ortağı ve ortağının esininde geleceğini söylemişti. Bu yüzden bana da prenses elbisesine benzer bir elbise giydirmisti .Babam eve erken gelmişti misafir geleceği için. Babam bana her zaman ki gibi pamuk prenses masalı ni anlatırken annemde eşlik ediyordu babama ,annem hem eşlik edip hem de sofrayi haazirliyirdu Necla teyze ile. Kapının zil sesi caldigida babam ve annem kapıya doğru gittiler ben de hemen yanlarında duruyorumdum kapıyı actiklarinda Mehmet Emir Amca ve Linda teyze gelmişti. Arada gelirlerdi bize ama yanlarında da bir çocuk getirmişler di .'Arafcim nasılsın bakalım? 'Iyiyim Mehmet Emir Amca siz Nasılsıniz? 'Iyiyiz hamdolsun canım kızım ' 'aynen Arafcim'demisti Mehmet Emir Amca ve Linda teyze 'Araf merak etmedin mi Mehmet Emir Amcanın ve Linda teyzenin yanındaki küçük beyi? ' Baba ama sen söylemeden ben tanisacaktim !
Aa tamam prensesim bir şey demedim sen devam et prensesim. Babam sözünü bitirir bitirmez elimi çocuğa uzatim ilk başta elime baktı sonra sıktı ve tam o anda ona 'ARAF'dedim o da 'Aras'dedi ben elimi çekip salona geçip koltuğa oturdum. Arkadan kahkaha sesleri geliyordu galiba Aras tek gulmuyordu. Yemek boyunca konusmamistim normalde konusurdum bunu herkes anlamisti. Yemekten sonra tatlilara geçilmişti Necla Teyze iki tatlı yapmıştı kazan dibi ve çikolatalı pasta gerçekten pastanede yapılan pastadan bile daha güzel olmuştu Necla teyze çok güzel yemeklerde yapardı. Bir süre gencliginde pastanede çalışmış sonra ünlü bir firmada aşçılık ta yapmıştı anneme anlatırken dinlemistim hatırladığım kadarıyla. Ben tabiki yemeği az yemistim sinirlendigm için ama çikolatalı pastadan sonra yelkenlerim yere düşmüştü. Çikolata gördüğümde tıpkı bir canavara donusuyordum. Ve bunu masdakilerde fark etmişti hafiften gülmeye calisirlarken hiç orali olmamistim ama tatlım çok çabuk bitmişti ve onlar fark etmem için kis kis guluyorlardi hâlâ ve bende çok mu komiktim dediğim de herkes kahkaha atmıştı buna Necla teyze bile katılmıştı. Bir kişi daha gülüyor du oda Aras normalde katı biri gibi gozukuyordu babasına çekmişti galiba çünkü Babası dışarda baya ciddi bir ydi bizim yanimizda böyle gülüyordu babam da aynı sekildeydi .anlamadigim bütün is adamları böyle katı oluyordu. Yemek bitmis ve saat epey bir ilerlemisti Mehmet emir amcalar da kalkmisti Linda teyze yanaklarimdan opmustu. Linda teyze ile baya vakit gecirmistik annemin işi oldugunda bazen Linda teyzenin yanına birakirdi. Ama ben Linda teyze lerin evinde bazen kaldigimda evimize misafir gelen çocuğu (Arasi)hiç görmemiştim .Anneme sorduğumda onun Amerikada okul okuduğunu söylemişti. Ben de kurcalmamistim .Herkes gittiğinde odama gidip gunlugumu yazıp uyumustum .

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Üç yıl sonra...

Günler geçip gidiyordu her yaşadığım anları yazıyordum gunlugume ve bir doğum gunume daha gemistik babam bu sefer süpriz yapsalarda benim anliyacagimi söylemişti vebana ve anneme hazirlanmamizi söylemişti bir organizasyon yaptığını söylemişti bizde hazirlanmistik ve arabaya binip yola çıkmıştık ve şarkı dinliyip şarkı soyluyorduk arbanin önüne  bir kamyon çıktı o anda  , üzerimize doğru geliyordu annem de istem disi çığlık atı. babamda arabayi kontrol etmeye çalışıyordu ve ben sadece şaşkın bir şekilde olanları izliyordum kamyon gittikçe üzerimize gelmeye devam ediyordu. Babam adama bağırmaya ve arabayı kontrolde tutmaya devam ediyordu ama bir ise yaramiyordu kamyon şoförü üzerimize sürüyordu annem hickirarak ağlıyordu ve elimi sıkı sıkı tutuyordu ama ben hiç bir tepki veremiyordum birden bir sarsıntı oldu kafam bir yere çarpıp bilincimi kaybettim ve her şey karanlığa gömüldü.

Arkadaşlar oy vermeyi unutmayın. Oy sayısı fazla olduğunda yeni bölüm gelecektir yeni bölüm sizin oy vermenize bağlı. Oylar geldiği an yeni bölümde gelecektir
❤❤☺❤❤

ARAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin