Her zaman ki gibi yine alarm dan önce uyandım. Günlük rutin işlerimi halledip, babamın kahvaltısını hazırladım. Daha sonra okula gitmek için yola koyuldum. Her zaman okula erken giderdim biraz daha ders çalışma fırsatı bulurdum. Bugün her zamankinden daha erken gelmişim. Ders çalışmaktan uykum gelmişti ama daha ders vakti bile gelmemişti, bu yüzden uykum gitsin diye müzik dinlemeye karar verdim. Müziğin ritmine kendimi o kadar kaptırmışım ki garip garip hareketler yapmaya başladım. Joon Seo u görünce birden irkildim.
Y/n : Joon Seo, korkut tun beni.
Joon Seo : Ahh üzgünüm. Joon Seo sırasına geçti, biraz sessiz kaldık. Sessizliği Joon Seo bozdu.
Joon Seo : Ne dinliyordun seni ilk defa böyle gördüm. (O an gerçekten çok utandım cevapsız kaldım)
Joon Seo : Merak ettim ben de dinleyebilir miyim?
Y/n : E... evet
Joon Seo yanıma oturdu ve kulaklığın taktı. Birlikte müzik dinlemeye başladık. Kısa süre sonra Taehyung sınıfa girdi. O girince Joon Seo biraz tedirgin oldu bunun nedeni Taehyung ' dan nefret etmesiydi. Neden diye sormayın ben de bilmiyorum açıkçası bilmekte istemiyorum. Kısa süre sonra sınıf öğrencilerle dolmaya başladı. Biz hala müzik dinliyorduk. Tüm sınıfın gözleri üzerimizde olduğunu fark edince müziği kapattım, Joon Seo bana dönerek
Joon Seo : Neden kapattın hoca gelmedi
Y/n : Etrafına bak istersen
Joon Seo yanımdan kalkarak sırasına geçti. Daha sonra hoca geldi ve bugün ders olmayacağını acil bir işinin çıktığını söyledi. Bütün sınıfın yüzü güldü. Ne yalan söyleyeyim benim de, bu gün kendimce çok test çözdüm. Bu yüzden biraz hava almak için dışarıya çıkmaya karar verdim. Ama güvenlik tam da kapının önünde duruyordu. Nasıl yaptım bilmiyorum ama kolay bir şekilde dışarı çıkabilmiştim. Benim için büyük bir heyecan oldu, nefesimi düzenliyip tam adım atacaktım ki kolumda bir el hissettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklım!
FanfictionMerhaba ben Y/n 18 yaşındayım Hayatım oldukça güzel demek isterdim ama değil. Annem beni hayata getirirken öldü, bu yüzden babam bana karşı hep soğuk davranır. Sırf babam beni sevsin diye burnum kanı yana kadar ders çalışıyorum. Pek arkadaşım yok...