Tam geri çekilip gidecekken
Taehyung : Artık bana ait olmanı istiyorum. Tam ağzımı açıp birşey derken beni susturan Taehyung 'un dudakları oldu ( sanki başka biri olacak ta) Öpücükler imiz gitgide sertleşmeye başladı. Taehyung beni kucağına alarak yatak odasına taşıdı..............Yorgun olduğum için hemen uyumuştum. Sabah gözlerimi açtığımda Taehyung yanımda yoktu.
(4 Hafta sonra)
Neredeyse bir ay olacak, hala Taehyung' dan haber yok. Okula gelmiyor, telefonlarıma cevap vermiyor. Zorda olsa gerçeği anladım, Joon Seo haklıydı. Ben onun için sadece... Ahh düşünmek, gerçeği kabul etmek, ilk defa bu kadar canımı acıtıyor. Her gün bu korkunç bir kabus olsun istedim, bu kabus tan uyanmak istedim... Nereye baksam onu görüyorum. Buradan gitmek istiyorum, onu unutmak istiyorum. Bu olanları düşündüm en iyisi gitmek, beni burada bağlayacak bir şey yok. Artık ondan, onun anılarından gitmeliyim. En kolay çözüm. Bu konuyu babamla konuşmaya karar verdim. Onun içinde iyi olucaktı, en azından beni görmek zorunda kalmayacak Nasıl başlayacağımı bilemediğim için birden söylemeye karar verdim.
Y/n : Baba seninle bir konuda konuşmak istiyorum. Gerçekten önemli.
B : Hızlı ol, senden önemli işlerim var Bu canımı acıtması gereken cümle tuhaf ki ben de hiç bir etki bırakmadı.
Y /n : Ben... Ben buradan gitmeye karar verdim.
B : Ne saçmalıyor sun?
Y/n : Burada daha fazla kalmam. Hem senin içinde iyi olur, beni her gün görmek zorunda kalmazsın.B : Olmaz! Boşu boşuna masraf çıkarma
Y /n : Senden hiçbir şey istemiyorum, kendi ayaklarım üstünde durabilirim Hiç birşey demeden odasına gitti
Bende babamın duyacağı bir ses tonu ile
Y/n : Merak etme senden asla birşey talep etmicem. İstersen seni aramam bile Hiç ses yoktu, ben de odama geçip çantamı hazırladım. Nereye gideceğimi bilmiyorum ama gitmek istiyorum. Yanıma annemin, babamın fotoğraflarını ve gerekli eşyalarımı alıp çıktım. Babam hala odasındaydı. Ona şuna sımsıkı sarılmak isterdim ama... Onun yerine odanın kapısına yaklaşıp duyabileceği bir ses tonuyla
Y/n : Seni... Seni seviyorum baba! Her ne kadar beni sevmesen de seni seviyorum. Yaşadığım ve annemi senden aldığım için özür dilerim. Beni bu yaşa getirdiğin için teşekkür ederim. Baba kendine dikkat et, mutlu ve huzurlu yaşa. Seni seviyorum, hoşçakal... Göz yaşlarımı sildikten sonra eve son defa baktım buradan ayrılmak çok zor olacak burayı çok özlicem. Of olamaz göz yaşlarımı durmuyor, tekrardan gözyaşlarımı sildim koşar adımlarla evden çıktım. Ne olduğunu anlamadan kendimi bir arabanın altında buldum.
Sonrası karanlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklım!
FanficMerhaba ben Y/n 18 yaşındayım Hayatım oldukça güzel demek isterdim ama değil. Annem beni hayata getirirken öldü, bu yüzden babam bana karşı hep soğuk davranır. Sırf babam beni sevsin diye burnum kanı yana kadar ders çalışıyorum. Pek arkadaşım yok...