Tae İle Hayal Et 2 Bölüm 10

2.1K 90 2
                                    

Ne yapmam gerektiğine karar veremeden hoca imdadıma yetişti. Uzun ders saati sonrası çıkış zili çaldı. Joon Seo yanıma gelerek.

Joon Seo : Y/n Açıklama yapman gerekmiyor mu?

Y/n : Gerekiyor... 

Taehyung : Gerekmiyor! Sen benimsin ve hiç kimseye özellikle de bu ite açıklama yapamazsın!

Joon Seo : Y/n sana ait değil! O kimseye ait değil!

Taehyung : Benden başka birine ait olamaz zaten!

Joon Seo : Taehyung, yine başladın! Bunu bilerek yaptığını biliyorum! Bu yüzden bu sefer izin vermicem !

Y/n : Neye izin vermiceksin?

Taehyung : Bu seni ilgilendirmez!

Joon Seo : Y/n bağırma yoksa seni bu sefer öldürürüm!

Taehyung : Ben de boş durmam! Daha önce ikisinin arasında ne geçti bilmiyorum ama korkmaya başladım. Aralarında ne geçtiyse bu beni de etkileyeceği belli.

Y/n : İkinizde kesin şunu! Joon Seo lütfen benimle gelir misin?

Taehyung : Nereye!? Y/n : Joon Seo ile konuşmam gerekiyor

Taehyung : Benim yanımda konuş!

Y/n : Taehyung lütfen Tamam anlamında başını salladı. Joon Seo ile bir banka oturduk.

Y/n : Taehyung seviyorum, seni umutlandırdığım için özür dilerim.

Joon Seo : Y/n seni seviyorum senin üzülmeni istemiyorum.

Y/n : Beni merak etme üzülmem

Joon Seo : Sen Taehyung tanımıyor sun

Y/n : O zaman tanıt, bende kendimi koruya bilirim

Joon Seo : Taehyung, sırf ben seni seviyorum diye senle uğraşıyor. Taehyung kız kardeşi beni seviyordu, ben aşkına karşılık vermeyince intihar etmeye kalktı.
Bu yüzden kimi sevsem ben den aldı bu sefer izin vermicem!

Y/n : Anladım... Joon Seo 'nun yanından yavaş adımlarla ilerledim. Ya doğruysa, ya gerçekten intikam almak için benimle çıkıyorsa???...

Yakışıklım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin