Tae İle Hayal Et 2 Bölüm 3

3.1K 115 5
                                    

Eve gelir gelmez kendimi yatağa attım. Ne yaptım. Nasıl yaptım. Ne yaptıysam yaptım. Sonuçta sevdiğim adamı öptüm. İçeriden sesler gelmeye başladı, galiba babam gelmişti. Salona geçtim.

Y/n : Hoşgeldin baba

Baba: Bu gün neden okuldan izin aldın?

Y/n : Biraz başım ağrıyordu.

Baba : Yalan söyleme, sen hasta olmazsın.

Y/n : Doğru,senin gözün de ben insan bile değilim.

Baba : Benimle konuşurken kelimelerine dikkat et.

Y/n : Benim artık seninle konuşucak halim kalmadı. ( Bana böyle davranmasına alıştım, ama bazen çok canım yanıyor)
Sabah oldu yine sabah...
Bugün babama kahvaltı hazırlamadan okula gittim. Her zaman ki gibi ilk gelen ben olurum diye düşündüm ama ben şaşırtan bir kişi sınıftaydı. Taehyung sınıftaydı, onu takmadan sırama geçip kafamı sıraya gömdüm. Yanıma gelip

Taehyung : Ne oldu dün yaptıkların için utanıyor musun
Kafamı kaldırmaya bile tenezzül etmedim. Tamam onu seviyorum ama bazen, bazen işte.

Taehyung : Ne yapmaya çalıştığını anladım.

Y/n : Cevap yok

Taehyung : Eğer cevap vermemeye devam edersen senin için hiç iyi olmıcak!

Joon Seo : Eğer Y/n 'ı rahat bırakmaz san senin için iyi olmıcak

Taehyung : Seni ilgilendirmeyen konulara burnunu sokma yoksa senin için iyi olmıcak

Joon Seo : Öyle mi? Asıl Y/n rahatsız etmeye devam edersen senin için iyi olmıcak

Y/n : Şu kavganızı başka yerde yapsanız. Gerçekten moralim bozuk ve sizi dinliyemem.

Taehyung : Demek öpücük ten bu kadar çok etkilendin

Joon Seo : Ne öpücüğün den bahsediyorsun bu adam ne diyor Y/n!

Y/n : Ya, sana ne. Taehyung bu kadar büyütme alt tarafı öpücük

Bunu derken baya yüksek sesle söylemiştim koridordan geçenler bizim sınıfa doğru bakıyordu. Ne yapıyorum ben çantamı alıp koşarak okuldan ayrıldım. Bir yere oturdum ve kendi kendime konuşmaya başladım. Hayat garip dün sevdiğim adamı öptüm diye heyecan dan deliye dönüyordum şimdi şu halime bak o kadar bitkinim ki ağlıyamıyorum bunu sesli söyledim.

(Taehyung anlatımı)

Y/N öyle çekip gitmesi beni üzmüştü o kıza farklı bakıyordum. Çünkü o farklıydı. Arkasından koşarak gittim bir yere oturmuştu yanına tam gidecektim ki Y/n ağzından çıkan kelimeler durdurdu...

Yakışıklım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin