Sonunda son ders de bitti. Tam sınıfın kapısından çıkacakken Joon Seo seslendi.
Joon Seo : Hadi anlat bekliyorum.
Y/n : Neyi? Ha tamam dışarıdaki bankta oturalım. Öyle anlatıcam
Joon Seo : Olur. Okulun bahçesinde ki banka oturduk.
Joon Seo : Dinliyorum
Y/n : Taehyung öptüm ve intikam almak için sevgili yalanını çıkardı.Joon Seo : Ne yaptın ne yaptın!!
Y/n : Bir anda oldu ben - ben
Joon Seo : Tamam, ama anlamadığım birşey var. Yani neden intikam almak istiyor ki, yani onun için gayet normal birşey.
Y/n : Bilmiyorum
Joon Seo : Bana anlatamadığın birşey yok demi?
Y/n : Ne gibi? Ne demeye çalışıyor sun açık açık konuş
Joon Seo : Yani daha ilerisi oldu mu?
Y/n : Ne saçmalıyor sun? Sen ne hakla bana böyle bir itham da bulunur sun?
Joon Seo : Ben - ben özür dilerim seni kırmak gibi bir amacım yoktu. Sadece senin korumaya çalışıyorum. Çünkü benim yüzünden başına bir şey gelsin istemiyorumY/n : Bu olanlardan senin ne ilgin var?
Joon Seo : Seni kullanarak ben den intikam almaya çalışıyor.
Y/n : Neden neden böyle bir şey yapıyor?
Joon Seo : Çünkü - çünkü seni seviyorum Saçma saçmalık beni sevemez. Sevmemesi lazım.
Y/n : Benim - benim gitmem gerekiyor
Joon Seo : Bunu yaptığım için özür dilerim Ben ne dediğine anlam vermezken birden sarıldı. Kulağıma yaklaşıp
Joon Seo : Bana şans veremez misin? Buz kütlesi gibi donup kaldım. Bir elin beni çekmesi ile çözüldüm.
Taehyung : Ne yaptığını sanıyorsun benimle sevgili isen hiç bir erkekle yakınlaşamazsın!
Joon Seo : Kes sesini burada hepimiz de ne olduğunu biliyoruz.
Taehyung : Öyle mi? Cidden bu durumdan bıktım o kadar yorgunum ki nefes almaya halim yok. Buradan gitmem gerekiyor, buradan kaçmam gerekiyor.
Taehyung : Nereye gidiyorsun?
Y/n : Cehenneme!
Taehyung : Ben siz hiç bir yere gidemez sin küçük hanım.
Y/n : Neden benimle uğraşıyor sun ? Tamam herşey için özür dilerim, seni öptüğüm için seni kızdırdığım için beni lütfen rahat bırak artık lütfen peşimden de gelme
(Taehyung anlatımı)
Sana neden böyle davrandığımı anlamıcak kadar aptalsın. Ama ben den kaçmanın cezasını çok ağır çekeceksin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklım!
FanficMerhaba ben Y/n 18 yaşındayım Hayatım oldukça güzel demek isterdim ama değil. Annem beni hayata getirirken öldü, bu yüzden babam bana karşı hep soğuk davranır. Sırf babam beni sevsin diye burnum kanı yana kadar ders çalışıyorum. Pek arkadaşım yok...