27.

380 41 1
                                    

Pajutau kaip mane kažkas purto. Pramerkusi akis tiesiog pamačiau vaikino siluetą ir tai, kad dabar labai tamsu.

-Klaudi! Girdi mane?.- užšaukė vaikinas pažįstamu balsu.

Po kelių akimirkų jis paėjo žingsnį į šoną ir pamačiau žibintų šviesoje, jog tai Tae..

-Ko nori?.- šaltai pasklausiau žiūrėdama į tamsą.

-Klaudi.. Leisk man viską paaiškint.- paimdamas mano ranką atsikvėpęs tarė jis, o tai išgirdus, mano akyse pradėjo kauptis ašaros..

-Tai kada ruošeis man pasakyt?.- žvelgdama į jį tariau..

-Nežinau..- nuleido galvą.

-Mes geriausi draugai.. O tu man net nepasakei, kad blogai jauteisi.. Tai kam reikalingi geriausi draugai? Vien dėl pasakymo?.- pravirkau

Tae pakilo nuo suolelio, sunerė abiejų rankų pirštus į plaukus ir vaikščiojo pirmyn atgal.. Nieko nelaukus nubėgau jį apkabint.. Tai pajutęs jis apkabino mane atgal.. Prastovėjom taip gal 2 minutes ir atsitraukėm, bei nuėjom atsisėsti ant suolelio.

-Taehyung..- nedrąsiai tariau.

-Taip?

-Bet juk tu gydisies?.- liūdnai paklausiau.

-Aš žinau kaip tau tai svarbu, todėl taip..

-Tikraiiiiiii?.- pilna laimės paklausiau.

-Taip.- lengvai atsiduso ir nusišypsojo.- Ko tik nepadarysi, kad būtum laiminga..- apkabino.

-Pala pala, kaip tu mane radai ir kiek valandų??.- susiprotėjus paklausiau.

-Na dabar 01:22 ( pažiūrėjo į telefoną), o tavęs visi ieškojome.. Tiesiog pamačiau žmogų ant suoleliio, galvojau gal negera pasidarė, kad nejuda, pasirodo ten buvai tu..

-O Jimin nepyksta?.- tyliai tariau..

-Nahh.. Nemanau.

-Tada gerai.. O apie savo ligą sakysi kitiems?

-Kai ateis laikas pasakysiu, o tu būk tyliai ir neišduok.- pakuteno.

-Gerai, geraiii.- nusijuokiau.

-Daug sumaišties sukėlei.- kumštelėjo man į petį.

-Žinau žinau.. Pala, o picos palikot??!!.- pakilus nuo suolelio tariau.

-Na.. Mes su vaikinais nutarėm, kol tavęs nerasim, nei filmo žiūrėsim nei valgysim..- nusijuokė.

-Jei kalbant apie maistą.. Tai aš labai norėčiau makaronų su padažu..

- Iš senelio Lee korėjiečių restoranėlio?.- pakilnojo antakius.

-Taip, tų pačių..- atsidusau..

-Heh.. Dabar mano šūkis bus: "Tae, apie viską pagalvotą", nes mašinoje kaip tik turiu du indelius..- pakilnojo antakius.

-Yasyasyasyas, kaip aš tave myliuuuu.- apsikabinau per kaklą.

-Geraii, nesigerink, einam į mašiną ir važiuojam namo.- nusišypsojau ir nuėjome į mašiną.

UnexpectedlyWhere stories live. Discover now