30.

372 35 4
                                    

-Štai ir mes!.- sušaukė Tae. Namjoon nusižvengė kaip arklys.

-Kas juokingo?.- su plačia šypsena paklausė Tae.

-Išvirkščiai apsivilkai marškinėlius.

-Čia per Klaudii, ji mane skubino eit į apačią,nes bijojo jog kažkas suvalgys jos guminukus. Yoongi nusijuokė.

-Aš tik vieną paragavau.

Tai išgirdus pasiėmiau pagalvę ir mečiau jam į galvą.

-Gerai einam visi atsisėst ir įjungsiu filmą.

Tae atsisėdo ant minkšto pledo,kuris buvo ant žemės prie teliko. Jungkook sėdėjo ant foteliuko vienas pats pasiėmęs alaus ir picos didelį gabalą. Likę sėdėjo ant sofos,taip pat pasiėmę alaus ir po didelį gabalą picos. O aš ėjau atsisėst šalia Jimin pasiėmus savo guminukus

-Kvailys Yoongi..- Susiraukiau  ir atsisėdau prie Jimin ir jį apsikabinau. Bet tada supratau, kad jis leido valgyt manoooo guminukus. Supykau dar labiau ir patraukiau nuo jo rankas sunerdama jas ant savo pilvo.

-Kas nutiko? Juk aš nieko nepadariau.- sušnabždėjo į ausį Jimin.

-Tu leidai jam valgyt mano guminukus..- suburbėjau.

-Aš tada buvau virtuvėj,ieškojau savo batonėlių,mažyt..

Toks jo balsas mane tiesiog užvaldydavo.. negalėjau ant jo pykt..

-Nešalta?.- atsisuko į mane ir paklausė.

-Šiektiek.- atsisukau taip pat į jį, nes ištikrūjų buvo kiek vėsoka. Tada Jimin atsistojo ir nuėjo atnešt pledą arba kažką šilto. Šyptelėjau. Labai jauku, kai kažkas nuoširdžiai tavimi rūpinasi. Ir po kelių akimirkų atėjo jis. Su dideliu švelnutėliu pledu ir savo megztiniu. Abu atkišo man ir iš žvilgsnio supratau,kad man reikia apsimaut megztinį, o tada atsisėst šalia jo ir apsikloti pledu. Taip ir padariau. Paėmiau nuo jo megztinį, atsistojau ir apsivilkau. Iš jo šypsenos supratau,kad atrodau mielai. Tiesą sakant,taip ir jaučiausi. Jo megztinis kvepėjo taip skaniai jo kvepalais.. O tas kvapas priklausė tik man.
Tada jis paėmė mane už rankos ir pasisodino vėl šalia savęs. Apklojo pledu. Apsikabino ir padėjo savo galvą man ant krūtinės,o aš su viena ranka glosčiau jo plaukus, o su kita valgiau guminukus. Ko daugiau reikia? Nieko. Viskas buvo tobula. Pamiršau visas bėdas,visus pykčius, nuoskaudas.. Nes aplinkuj patys brangiausi.. draugai,mylimasis ir geras filmas ir žinojimas, kad šeimai viskas gerai.

Buvo labai keista,kad visi taip ramiai žiūri filmą. Na suprantama, juk visi pavargę dėl mano paieškų ir jaudinimosi.. buvo sunki diena,pripažįstu.

-Mažyt.- sušnabždėjo Jimin.

-Mhm?.- klausiamai atsidusau.

-Myliu tave.. ir kas benutiktų žinok tai..

-Žinosiu.. ir aš tave labai myliu.. jei atvirai,tai Tu pirmas vaikinas kuriam tai sakau.- tada pasilenkėm vienas prie kito ir pradėjom bučiuotis.. tai buvo taip nuoširdu.. o tokio nuoširdumo žmonijoje labai trūksta.

Po kelių valandų Pažiūrėjau į telefoną,jau buvo 04:23h Jimin jau miegojo. O kiti  kartu su juo. Tik aš ir Jungkook buvom likę nemiegoję,bet mačiau,kad ir jis tuoj užmigs. Nuklojau pledą ir patraukusi rankas nuo savęs atsistojau ir pradėjau žadint Jimin.  Neatsibudo tada pabučiavau ir pramerkė akis.

-To ir laukiau.- negarsiai tarė ir nusišypsojo.

-Einam miegot, nes jau puse penkių?.- švelniai paklausiau ir apsilaižius lūpas vėl pakštelėjau jį.

-Gerai. Ir baik, nes savęs nesuvaldysiu, jeigu tu taip...- prikando lūpą.

Paėmiau jį už rankos, užlipom į viršų. Greit nusirengiau, net pižamos nesimoviau,nes labai tingėjau ir atsiguliau į lovą laukt jo. Už kelių akimirkų pajutau, kaip jis apsivijo rankomis mano liemenį.

-Labanakt, meile.- tariau.

-Labanakt,mažyte.- pabučiavo ir abu bandėme užmikt.

SVEIKIIII VISII. VĖL SUGRĮŽAUU PO GAN ILGO LAIKO. TURĖJAU DAUG BĖDŲ SU TEL,TODĖL IR NERAŠIAU. BET SUGRĮŽAU IR STENKSIUOS KELT KUO DAŽNIAU. ❤❤❤

UnexpectedlyWhere stories live. Discover now