Su Tae turėjom tikrai smagų laiką. Skaniai pavalgėm. Pasijuokėm. Tada padėkoję už maistą išėjom iš restoranėlio ir jis mane parvežė namo.
-Ačiū Tae už gerą laiką.- nusišypsojau ir patraukiau link savo namų.
-Iki Klaudi!.- sušaukė Tae ir nuvažiavo tolyn
Prisiminiau, kad man rašė Jimin, todėl išsitraukiau telefoną iš kišenės ir parašiau jam.
Klaudi: Aš jau namie jeigu nori susitikt.
Nieko. Praėjo penkios minutės ir nieko.
Gal jis tiesiog užsiėmęs, juk dabar po pietų.
Kažkas lyg pašnibždėjo į ausį..
Pažiūrėjau į kalendorių. Vasaros atostogų liko tik dvi savaitės. Vėl matysiu savo klasiokus, drauges, priešus, BTS vaikinus. Viskas bus kaip anksčiau tik ramybės neduos tai, kad šie metai bus paskutiniai. Lauks egzaminai. O jei man nepasiseks? O jei neišlaikysiu ir turėsiu eit iškart dirbt?
Mano mintis nutraukė atėjusi žinutė. Žinutė buvo nuo Jenie. Jau tikėjaus, jog tai bus jis. Kvailelė.
Jenie 😘: Labas Klaudiii. Labai tavęs pasiilgau. Per vasarą labai mažai bendravomm. Gal nori šandien susitikt, paplepėt? Papasakosi, kaip sekas, nes dabar jokių žinų iš tavęss.
Aš: Labas Jenie. Aš taip pat tavęs pasiilgau, manau tikrai galėsim susitikt.
Jenie😘: Šiandien septintą tiks?
Aš: Taip, žinoma.
Jenie😘: tada iki vakaro! :3 <3
Aš: Iki <3
Jenie yra mano draugė bei klasiokė. Ji viena iš pagrindinių mano draugių. Su ja esam draugės nuo darželio laikų, bet kai atėjo vasara ji išvyko į užsienį ir po to laiko nebesusitikom.
Dabar buvo antra valanda dienos, o kur tėvai yra dabar, neįsivaizduoju. Net nežinojau ką veikt. Net nežinojau kur Jungkook..
Aš: Oppa! Kur tu? Man nuobu.. pasiilgau tavęs. Juk žinai, kad man nepatinka būt vienai namie. :((*
Kookie😍: gerai, neužilgo būsiu. ^^
Padėjau telefoną ant lovos ir nuėjau laiptais žemyn į virtuvę. Pasiėmiau kaktusų sulčių ir pakelį traškučių pomidorų skonio. Nuėjau iki svetainės ir įsijungiau muzikos.
Po maždaug dvidešimt minučių atsidarė durys ir burys vaikinų įlėkė pro duris. Tarp ju ir Jimin.. akimirką pagavau jo žvilgsnį ir po penkių sekundžių neišlaikius nutraukiau.-Kookie.. einam pasikalbėt į virtuvę.- paėmus už rankos nusitempiau jį.
-Kas nutiko?.- pasimetęs pasiksė pakaušį.
-Šį kart tavęs prašiau vieno atvažiuot..- nusivylusi paėmiau septynis puodelius ir užkaičiau vandenį.
-Klaudi..- uždėjo delnus ant mano pečių.-Tiesiog norėjau praskaidrint tau dieną ir.. ir kad susitaikytum su Jimin.
-Ai koks skirtumas.- žadėjau eit į svetainę, bet buvau greit sustabdyta ir atsidūriau brolio glėby.
-Nesijaudink. Viskas susitvarkys. Tiesiog tai bloga diena.- pastovėjom taip kelias minutees ir jis paleido mane, nes užvirė vanduo.
-Einu paklaust vaikinų ar nori ko nors.- nusišypsojau, o Jungkook atgal. Abu nuėjom į svetainę. Visi šeši vaikinai išsidrėbę ant sofos ir buvo įlindę į telefonus.
-Tai, kad jau įsiveržėt į svečius ko nors norėsit atsigert? Kavos, arbatos, kapučino, vandens, alaus?
-Alaus
-Alaus
-Alaus
-Alaus.
-Na manau ir aš alaus.- pakilnojo pečiais Jungkook.
-Tae? Jimin?...
-Man kavos, jei galima.- šiltai nusišypsojo jis
-Man sulčių jei turi žinoma.- visą tą laiką nenuleidęs akių atsakė.
-Amm.. turiu ne vienos rūšies.. pasakyk tiesiog kokių nori ir pasakysiu ar turim.- tyliai pasakiau, nes vis dar buvo nejauku.. ir tiesiog.. atrodo pats norėjo susitikt, pasikalbėt, bet pats nebeatrašė.. Bet mano mintis nutraukė vėl jo balsas.
-Tai aš eisiu tiesiog kartu su tavim, bus lengviau.- nelaukęs net mano atsakymo tiesiog greit nuėjo į virtuvę. Pavarčius akis nuėjau jam iš paskos
YOU ARE READING
Unexpectedly
RomanceMergina turinti Europietiško ir Azijietiśko kraujo, nuo mažens gyvenanti Azijoje-Seule patirs visko: skausmo, ilgesio, glamoniu, juoko iki asaru. Pamatysite kaip viskas netiketai gali nutrukti, įvykti, pasibaigti ar prasideti.. Nes niekada nežinai...