Pabudau nuo šilumos, kuri užliejo mano kūną. Pramerkiau akis ir pamačiau gražiausią vaizdą kokį tik galėjau matyt vos pramerkus akis ryte. Kiek susivėlęs, šiektiek dar mieguistas veidas virš manojo.. Nežinojau ką daryt,todėl tik šypsojaus ir stebėjau jo lūpas,kurios taip pat šypsojosi. Nieko nelaukus pakštelėjau jam į lūpas ir tada susigėdus mikliai palindau po anklode. Jimin sukikeno. Jutau, kaip mano žandai išraudo.. Jis lėtai ptraukė anklodę nuo mano veido.
-Labas rytas, saulele.- pavėlė plaukus.
-Labas.- nusišypsojau.
Tada pajutau staigų veiksmą ir atsidūriau ant viršaus. Susigėdau ir užsidengiau veidą rankomis. Jimin pradėjo kikent.
-Baik,nejuokinga.-kumštelėjau į jo krutinę.
-Tu susigėdai ir išraudonavai, o tai labai miela-.apkabino, o aš vis dar buvau ant jo viršaus. Dabar jis buvo mane stipriai suspaudęs. Taip pragulėjom gal 3 minutes.
-Gal jau paleisi mane?
-Gal ne? Man taip šilta ir patogu.
-Na jei uždusiu ir numirsiu,tai nemanau,kad bus šilta ir patogu.
-Gerai jau gerai.
Jis jau nebebuvo manęs apkabinęs, bet nenulipau nuo ko. Jis miegojo vien po apatiniais,kaip ir aš. Matėsi jo gerai ištreniruotas kūnas. Net nepajaučiau, kaip mano pirštai perbėgo per jo pilvo raumenis, tada jis atsargiai sugriebė mano ranką už riešo ir šiektiek parispaudė dėlną ir su mano ranka pradėjo liest visą jo pilvą. Jaučiau,kaip pilve skraidė drugeliai. Jausmas buvo toks geras..
Tada jis greit pervertė mus ir atsidūrė ant mano viršaus. Sugriebė mano rankas už riešų ir pakėlė jas virš mano galvos. Pradėjo aistringai bučiuoti. Net nesupratau kas vyko,bet jis žinojo ką daro. Su kita savo ranka suėmė kairiąją krūtį.. šiek tiek suspaudė. Tyli aimana išėjo iš manęs. Jutau,kaip jis pradėjo šypsotis ir sušnabždėjo man į ausį.-Nori to?.- giliiu balsu paklausė.
Tada atsipeikėjau ir prisibijojau.. nes.. na.. aš dar ne.. aš bijau..
-Aš dar ne.. na žinai..
-Ahhh, taip... Na nieko viskas gerai,suprantu.
-Ačiū.- švelniai pabučiavau jam į skruostą,kai paleido mano rankas.- Tai ką dabar veikiam.- apsikabinau.
-Na nežinau. Gal einam papusryčiauti?.- pabučiavo man į kaktą.
- O kas jeigu atneščiau pusryčius į lovą ir pažiūrėtume kokį filmą.- pažiūrėjau į jį ir pakilnojau antakius.
-Man tinka.
-Geraii tuoj grįšiu.- išlipau iš lovos ir jau ėjau,bet Jimin mane sustabdė. Žiūrėjom gal pusę minutę keistai viens kitam į akis,bet tada Jimin pradėjo juoktis.
-Kas?.- taip pat nusijuokiau.
-Tu nori,kad vaikinai tave pamatę atimtų tave iš manęs?.- nusijuokė.- Nebent apsirengsi.
Nuleidau galvą ir pamačiau,kad esu vien po apatiniais ir liemenėle. Greit čiupau chalatą nusijuokiau pasikasiau galvą ir greit nubėgau iki virtuvės. Virtuvėje sėdėjo Yoongi ir Jungkook.
-Labas rytas.- net nepakėlęs akių tarė Yoongi siurbčiodamas kavą.
-Labas.- apsikabinau.
-Labas Kookie.- pabučiavau į skruostą.
-Nori kavos?.- pažiūrėjo Yoongi.
-Du puodelius prašyčiau.- besikuisdama spintelėse tariau.
YOU ARE READING
Unexpectedly
RomanceMergina turinti Europietiško ir Azijietiśko kraujo, nuo mažens gyvenanti Azijoje-Seule patirs visko: skausmo, ilgesio, glamoniu, juoko iki asaru. Pamatysite kaip viskas netiketai gali nutrukti, įvykti, pasibaigti ar prasideti.. Nes niekada nežinai...