H10

7 0 0
                                    

Pov. Emily
Bang kijk ik James aan terwijl hij op me af komt lopen. Hij heeft net Orlando in elkaar geslagen omdat ik met hem danste. Dan stopt James met lopen en worden zijn ogen groot. Ik gil het uit. James valt op de grond en er zit een mes in zijn rechter schouder. Orlando kijkt me met een schuine lach aan en pakt me ruw vast.  Ik wil me lostrekken maar hij laat me niet los. Als reflex geef ik hem een knietje in zijn edele delen. Ik hoor een paar mensen joelen en kniel bij james neer. Ik gil tegen wat mensen dat ze weg van jamrs moeten gaan. Ik haal voorzichtig het mes eruit en bel de ambulance en de politie.

Pov. Marit
Ik sta te zoenen met een jongen in een wc hokje ik ben zo dronken. Maar hij is zo lief. Ik hoor een hele harde gil. Emily!!! Ik trek me los en geef hem een server met mijn nummer die ik van te voren al had gemaakt. En ren naar buiten. Ik zie Emily ren jongen een knietje in zijn kruis geven en ik begin te joelen. Totdat ik james zie. Hij ligt op de grond met een mes in zijn rug. "Omg !!!!!!!!!!!!" Al snel is er een ambulance en de politie. De jongen word opgepakt en james word op een brancard gelegd.

Pov. Emily
Als james en ik in de ambulance zitten houd ik zijn hand vast. Tranen lopen non stop over mijn wangen terwijl dokters druk bezig zijn. Dan komt een zuster naar me toe. "Hai ik ben Nancy en ik wilde je wat vragen stellen." Zegt ze. Ik knik. "Oké wat is de naam van de gewonde en wie bent u? Heeft u de nummers van zijn ouders?" "Zijn naam is James Clarcks ik ben Emily Smith ja dit zijn hun nummers" ik laat haar de nummers zien op mijn telefoon. "Oké heel erg bedankt het komt goed." Ik knik en bel de huis telefoon van James.
Telefoongesprek
E: Emily
MJ: moeder james

E: james ziekenhuis mes... (Stamel ik)
MJ: WAT?!?! JAMES LIGT IN HET ZIEKENHUIS?!?!?
E: we zitten nu in de ambulance (na dat begin ik weer te huilen.
MJ: we komen eraan!
*hangen op*
Huilend leg ik mijn hand op james' wang. "Het komt goed".

Later in het ziekenhuis...
Ik praat met james zijn ouders en vertel wat er is gebeurd. "Emy je weet dat hij van je houd en dat hij heel dronken was." Zegt james' moeder. Ik knik en kijk om naar james die aan allemaal slangetjes vast zit. De wond was heel diep en het mes vies. Ik begin weer te huilen, ik weet dat het goed komt maar het is allemaal mijn schuld.

5 uur later Pov. James
Langzaam open ik mijn ogen. Meteen voel ik een steek in mijn schouder. Nu zie ik dat Emily met haar hoofd op mijn schoot ligt. Ik aai zachtjes haar hoofd terwijl de herinneringen terug komen. Ik zie een dokter in de deur opening staan. "Ze heeft hier 5 uur lang op je gewacht en is nét in slaap gevallen. Is ze je vriendin?" Zegt hij glimlachend. Ik kijk hem met grote ogen aan. Heeft ze echt al die tijd op me gewacht. "Ja ze is mijn vriedin." Zeg ik trots. "Nou je hebt maar geluk met haar. Maar goed je mag morgen weer naar huis alles is heel goed en snel gegaan." Ik knik en langzaam kijk om me heen. "Zijn mijn ouder er niet?" Vraag ik een beetje wanhopig. "Ze waren we wel maar hebben ze gezegd dat het beter is om naar huis te gaan. We zullen ze bellen om te vertellen dat het goed met je gaat. Ga nu nog maar even slapen." "Oké dank u maar ik heb nog een vraag. Kan u dit aan Emily, mijn vriendin, geven als ze wakker word?" Zeg ik voor dag ik in slaap val en geef hem een envelop, een liefdesbrief. "Natuurlijk!" Zegt hij en pakt hem uit mijn hand.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 07, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

best friends in love?!? (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu