H9

2 0 0
                                    

Pov. Emily
Ik kijk Marit geïrriteerd aan. "Wat moet je?" Vraag ik kort af. Terwijl ze James aan blijft kijken zegt ze "ach ik wist toch niet dat jullie ook op het strand waren! Ik dacht ik kom er lekker bij!" Ze begint met haar haar te spelen waar ik nog geïrriteerder van word. "Emily haal jij ff wat drankjes ik heb dorst?" Zegt marit op een valse toon. James staat op maar marit zegt dat hij moet blijven. Ik geef een blik naar James en loop dan weg naar de strand hut verderop.

Pov. Marit
Terwijl Emily wegloopt draai ik me om daar James. "Jamie waarom Emily je kan zoveel beter krijgen." Zeg ik terwijl ik mijn hand over zijn sixpack laat gaan. Die slaat hij eraf. "Waarom doe je dit?!?" Roept hij terwijl ik me tegen hem aan druk en omhels. "Omdat ik je zooo lief bent en ik je altijd leuk heb gevonden ik ben gewoon heel jaloers op Emily zij is altijd de betere zus!" Zeg ik met een zielig gezicht. Ik zie meteen zijn harde blik veranderen in wat zachter. Ik knuffel hem stevig terwijl ik aan Emily's verdrietige gezicht denk als ze ons zo ziet. Want dit doe ik altijd bij mijn volgende boyfriend. Een wit leugentje noem ik dit. Mijn ouders hielden even veel van mij en Emily en zij nam altijd de schuld op terwijl hij mijne was. Plotseling laat ik James los. Ik ga te ver. Ik... Ik... Ik zie Emily naar ons toe lopen en zeg snel tegen James "het spijt me ik zal jullie laten."

Pov. James
Als Emily bij ons komt kijkt ze gespannen naar mij en maar Marit. We geven haar allebei een geruststellende glimlach. Ze komt blij naast ons zitten en deelt de cocktails uit.

Pov. Emily
Na heel wat drankjes zet ik wat muziek op en we begin luid lachend te dansen. Er komen even later een groep mensen bij die mee dansen. Voor de grap had ik een slowdance nummer in de wachtrij gezet en als die komt zie ik mensen paartjes vormen. James komt vastberaden op mij aflopen en pakt me bij mijn heupen waar mijn huid helemaal van gaat tintelen. Ik zie Marit met een jongen dansen ze kijkt hem anders aan dan ze normaal doet bij een jongen. Ze kijkt wel... Verliefd. Blij kijk ik James aan. Huh wacht... Dat is niet James!!!! Ik laat de jongen los en kijk om me heen. Waar is james?!?! "James?! James waar ben je?" Gil ik uit. Ik zie een stukje verderop twee mensen als ik dichterbij kom zie ik dat het james is. "Oh gelukkig jame..." Voor ik mijn zin af kan maken zie ik dat hij niet alleen is. Hij staat te zoenen met een of andere chick van die andere groep!!! Tranen lopen over mijn wangen en huilend ren ik weg van hun. Ik hoor james mijn naam roepen maar steek als antwoord zonder om te draaien mijn middelvinger naar hem op en schreeuw "ach rot op!" Ik ben zo boos!

Pov. James
Ik hoor een slowdance nummer en wil naar Emily lopen maar word van achter meegetrokken. Als ik me omdraai. Ben ik even heel duizelig. Ik zie een best knappe chick voor me staan en loop met haar mee. Ze neemt me mee naar achter de strand hut en ze begint me te zoenen. Ik ben zo dronken dat ik alles vergeet. Ik pak haar heupen vast en til haar op. Ze slaat haar benen om me heen. Ik hoor iemand huilen en stop de kus. Ik kijk om en zie Emily weg rennen. Alles komt terug en ik laat die chick los. Ze valt op de grond geloof ik maar het doet me niets. "Emily!!!" Schreeuw ik maar ze steekt haar middelvinger naar me op en schreeuwt "ach rot op!!!" Ik ren achter haar aan maar kan haar niet vinden. Tranen lopen over mijn wangen ik ben zo dom!!!
Ik kom voor de achste keer kijken bij de strand hut of ze daar is. Nee. Boos op mezelf boks ik tegen de stenen muur. Het doet pijn maar ik merk het niet. Ik heb te veel pijn ergens anders. Mijn hart viel in tween toen ze huilend weg rende. Ik veeg mijn tranen weg en kijk naar de groep. K zie Emily vrolijk dansen met een jongen. Ik word daar zo boos van. Ik ren naar ze toe en trek de jongen Orlando weet ik toevallig van haar of. "Wtf man!" Zegt hij tegen me maar ik beuk hem in zijn gezicht. Waarna hij op de grond valt. Ik draai me om daar Emily die me bang aankijkt. Mijn blik verzacht en tranen lopen weer over mijn wangen. Dan worden mijn ogen groot. Een ondraaglijke pijn in mijn rechterschouder. Alles word zwart.

Hey ppl
Ik back!!!! Omg wat is er gebeurt?!?! Please leave a comment and a like!!!!<3
Tysm!!!!!!!! Luv u guys
XXX ME

best friends in love?!? (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu