Lehetséges, hogy most érzékeny pontot érintettem?
Derek még ott voltam Scott-tal hozzám sem szólt, sőt! Még rám sem nézett. Nem gondoltam volna, hogy még tudni fog jobban utálni, de úgy tűnik most sikerült végleg megutáltatnom vele magamat. Nos gratulálok saját magamnak!
Az ágyban fekve gondolkodom, hogy-hogy lehetne valahogyan holnap Lydiát rávenni, hogy eljöjjön velem. Ha ott együtt lennék biztosan közelebb kerülnénk egymáshoz. Scott pedig akkor már nem fogja érdekelni kicsit sem! Elmosolyodom ahogy belegondolok abba ahogy kézen fogva sétálunk Lydiával az iskola folyosóján és mindenki minket néz.
Ránézek az órámra. Már este tíz óra van, ideje lefeküdni ha holnap teljes erővel Lydiára akarok koncentrálni.
Nos a reggeli kelés maga a borzalom, főleg nekem. Egyszerűen nem tudom rávenni magamat, hogy kiszálljak az ágyból.
-Fiam, én elindulok, lassan te is indulj!-Hallom meg apám hangját majd ahogy csapódik az ajtó. Lassan kimászok az ágyból, és beletúrok a hajamba.
A szekrényhez sétálok ahonnan gyorsan kiveszek egy fekete pólót szintén fekete nadrággal. Mint aki temetésre készül, bár ha Lydia megint nemet mond valószínűleg eltemetem magamat.
Magamra kapom még a pulcsimat meg felveszem a cipőmet, a táskát a hátamra csapom, és már indulok is, hogy időben beérjek.
Az iskolába érve rögtön Lydiát keresem a szemeimmel, de amit látok az minden rémálmomnál rosszabb. Scott nevetgélve beszélgetett éppen Lydiával miközben ő a haját tekergeti. Megdöbbenve nézem őket, egyszerűen nem hiszem el, hogy Scott ezt teszi velem!
-Sziasztok, mi jót csináltok?-Kérdezem mikor odasétálok és próbálok mosolyt erőltetni az arcomra.
-Nos Scott elhívott a bálra!-Kezdett el ugrálni örömében miközben fülig ért a szája. Nme gondoltam volna, hogy végül Scott fogja elhívni, de ezek szerint az öve Lydia...
-Nos örülök neki Scott, hogy ilyen jó szíved van! Nahát, még a szó is belém fagyot!-Mondom miközben jó mélyen a szemébe nézek, Scott összeráncolt homlokkal néz vissza rám. Valószínűleg érzi, hogy ez most nem volt a legjobb ötlet. Hogyan nem bírta felfogni, hogy nekem Lydia a mindenem?
-Én megyek...mert megyek, szóval majd találkozunk!-Mondja Lydia sejtelmesen Scott szemébe nézve majd gyorsan elsétál. Ennyit tud ő is.
-Haver, csak azért hívtam el, hogy végre leszálljon rólam!
-Semmi gond, jól tetted!-Megveregetem a vállát. Annyiszor próbálkoztam Lydiánál és mindig csak elutasított, ideje felfognom, hogy soha nme fogok neki kelleni. Nem mintha eddig bárkinek is kellettem volna. Ma lesz a bál és nekem senkim sincsen!
-De azért majd eljössz, ugye?-Kérdezi egy mosoly kíséretében.
-Persze, ott leszek teljes díszben!-Felelem majd elindulok az első órámra. Ma muszáj lesz szereznem egy párt az estére. Valaki csak akar velem is menni.
Hát úgy tűnik, hogy senki sem akar velem menni, ugyanis már itthon vagyok és még mindig nincsen párom. Pedig végig kérdeztem az egész iskolát, és egyszerűen senki sincsen aki velem akarna menni! Még az egyik leglúzerebb lány is nemet mondott mondván, hogy már van párja. Apámnak nem mondhatom el, hogy nincs kivel menjek, akkor biztosan csalódna bennem. Így hát hazudni fogok neki, csak az ő érdekében.
Lassan ideje elkezdjek készülődni. Hallom ahogy nyitódik az ajtó.
-Megjöttem Stiles! Remélem még nem mentél el mert szeretnék képet készíteni rólad és a partneredről!-Hallom meg apám hangját és egyből görcsbe rándul a gyomrom. A partneremről. Nincs is partnerem!
YOU ARE READING
Tudsz szeretni? (STEREK)
FanfictionStiles megrögzötten kajtat Lydia után miközben még ő sem veszi észre, hogy mit kezd érezni Derek iránt. Miután szinte minden nap találkoznak ugyanis Scott már Derek falkájához tartozik egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Vajon Stiles meddig tudja ti...