-Minden vágyam, hogy átöleljelek.
Karjaival teljesen átölel, érzem a szívverését amint hozzám simul. Leírhatatlan az a biztonság amit most a karjaiban érzek. Mintha csak mi ketten lennénk a világon, és senki más nem érdekel. Nekem már nem is létezik más rajta kívül.
-És, hogyan tovább?-Kérdezi suttogva. Amint meghallom a hangját mosoly kúszik a számra.
-Fogalmam sincs...-Felelem halkan miközben felé fordulok. Hosszasan nézek a szemébe majd nyomok egy hosszú csókot az ajkaira. Az egész testem elkezd bizseregni amint megcsókolom.
-Allisont ma tervezzük elkapni Scottal és a többiekkel.-Mondja Derek miután szétváltak ajkaink. Rögtön görcsbe rándul a gyomrom amint Allison eszembe jut. Az a csaj bármire képes lenne, csak, hogy Dereket magához láncolja.-Szeretném ha ott lennél mikor elkapjuk, már nem akarlak kizárni ebből az egészből.-Jól esik, hogy Derek végre megbecsül és 'tán már nem félt annyira.
-Akkor ott leszek.-Gyengéden végig simítok az arcán mire közelebb kúszik hozzám.
Már egy ideje csöndben fekszünk mikor megcsörren Derek telefonja. Kiveszi a zsebéből, miközben kicsit felül.
-Scott az.-Mondja nekem majd felveszi.-Szia, mizu?-Kérdezi, de én már nem hallom a választ.-Aha, akkor várlak.-Ezzel le is teszi, és felém fordítja a tekintetét.-Vége az óráknak, és Scott jön ide Adamékkel együtt, hogy pontot tegyünk az Allisonos ügy végére.-Felülök én is az ágyon.
-És pontosan mi a terv?-Kérdezem felvont szemöldökkel.
-Mivel a testvére nálunk van ma már itt lesz mi pedig várunk rá. Azt hiszi okos, de ismerem minden kis trükkjét.
-Olyan sok mindenkinek ártott már, de mégis, megérdemli ezt?-Idegesen nézek a szemeibe, csak szeretném tudni, hogy biztos jó ez-e így. Nem akarok bűntudattal élni.
-Hidd el, hogy ennél még rosszabbat érdemelne. Ártatlan emberek öl lépten nyomon, csak azért, hogy megkapja azt amit akar.-Feleli miközben feláll a kanapéról, én is felállok majd elé lépek.
-Szeretném ha most vigyáznál magadra, csak mert ha meghalsz még utáni ki is tekerem a nyakadat, majd valószínűleg még mindenkijét.-Figyelmeztetem mire felnevet és a két kezébe veszi az arcomat.
-Ez úgyan úgy tartozik rád is, bár úgyis magam mellett foglak tartani, szóval nem eshet bajod.-Mondja majd nyom egy gyors csókot az ajkamra.
-----------------------------------------------------------------------------------
Miután megjöttek Scotték eljöttünk kocsival egy szinte teljesen elhagyatott raktárépülethez. Szerencsére Scott nme kezdett el gyanakodni ami miatt ott voltam Dereknél, hiszen azt hitte Emilyhez jöttem. És még mindig fogalma sincs az igazságról.
-Szóval, hagytunk nyomokat Allisonnak, hogy idetaláljon, így könnyebb idecsalogatni.-Kezd el magyarázni Derek, én pedig le sem tudom róla venni a szememet.-Szépen körbe kerítjük, mert biztos, hogy nem egyedül jön, majd elkapjuk és a többi már magával értetődő.-Ez pedig annyit jelent, hogy a végén Allison szépen meghal. Mondjuk azt még nme tudom, hogy a testvérével mit kezdünk, hiszen ha őt is csak manipulálta akkor nem érdemel halált.
Derek a raktár elé lép és egy mozdulattal felhúzza az ajtaját. Egy kábé húszas éveiben járó srácot pillantok meg teljesen leláncolva, a szája pedig le van ragasztva. Amint Derek visszafordul és meglátja a rémült arcom közelebb jön hozzám.
-Ő is farkas, azért van leláncolva, egyébként semmi baja, még kanapéja is volt.-Mondja majd maga mögé mutat mire odanézek. Tényleg ott van egy fekete bőrkanapé amire le is tud ülni. Szinte észrevétlenül bólintok egyet Dereknek, hogy semmi baj. Nyugodtabb arccal arrébb áll és a többiekhez fordul.
ESTÁS LEYENDO
Tudsz szeretni? (STEREK)
FanficStiles megrögzötten kajtat Lydia után miközben még ő sem veszi észre, hogy mit kezd érezni Derek iránt. Miután szinte minden nap találkoznak ugyanis Scott már Derek falkájához tartozik egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Vajon Stiles meddig tudja ti...