Autoare pov
De cand Yiru a iesit din spital si a venit acasa cu copiii lui,totul a decurs perfect.Taku a nascut si el gemeni,doi baieti.Nu seamna asa mult intre ei ca baietii lui Yiru.Totusi....semanau putin.
Aki pov.
Y-Akito!Makito!Trezirea!!!
Aki-Acum!!!
Maki-Iar tipa sa ne trezim?
Aki-Da.Si trebuie sa ii trezim si pe Song si Sung.
Maki-Dar de ce nu ii trezeste unchiul Taku?
Aki-Pentru ca noi suntem mai mari si trebuie sa fim un exemplu pentru ei.
Maki-Azi ii trezesc eu!
Aki-Bine.
Oh,buna!Eu sunt Akito Makysao.Sunt fiul lui Yiruma si Mattew Makysao si am un frate geaman.Pe Makito.Suntem frati gemeni.Mai sunt si fratii Song si Sung.Sunt cu patru luni mai mici ca noi.Acum avem 15 ani.Eu si Makito aratam exat la fel.Avem parul mov,ochii albastri si inaltimea e de 1,72.
Maki pov
Ma duc si ii trezesc pe Song si Sung.
Maki-Song?Sung?V-ati trezit?
Am inceput sa bat in usa din ce in ce mai tare.
So-Oi,Maki!O sa spargi usa!
Maki-Atunci treziti-va!
Su-Bine!
Frati astia.....Credeam ca eu si Aki suntem imposibili dar ei ne intrec!Ca tot vorbeam de Aki...ce face acum?Mai bine merg sa vad ce face!
Maki-Ce mai faci Aki?
Aki-De ce faci asta mereu?De ce trebuie sa ma sperii in halul asta?
Maki-Imi pare rau!
Aki-Nu e nimic!Inca incerc sa ma obisnuiesc...
Maki-Chiar trebuie sa mergem la scoala?
Aki-Da!
Maki-Bine!
Sung pov
Su-Oi,copilul asta!
So-De ce zambesti cand te gandesti la Maki?
Su-Poftim?
So-Nu conteaza.Lasa asta acum.Imbraca-te sa nu vina si a doua oara.
Su-Bine.
Salut!Eu sunt Sung Semyante.Am un frate geaman,aproape geaman,Song Semyante.Parul nostru e diferit.Al meu e blond si al lui e saten deschis.Avem aceeasi inaltime:1,67.Sincer sa fiu...imi cam place de Makito...imi e frica sa spun...nu stiu ce va spune.Prefer sa tac si sa nu ii spun.