Yiru stie

195 18 5
                                    

~Makito pov~
Akito s-a dus sa il cheme pe Yiru iar eu am ramas in camera asteptandu-i.Dupa cateva minute au intrat pe usa.Yiru s-a pus pup in fata mea iar Akito langa mine.
Y-Deci,ce vreti sa imi spuneti?
Akito ma tinea strans de mana.
M-Eu si....Akito...suntem impreuna.imi e teama.Si stiu ca si lui Akito ii este.
Y-Serios?Felicitari!Sper sa va tina mult.
A-Dar...nu esti suparat?Adica...suntem frati...
Y-Si ce dac sunteti frati?Cat timp va iubiti nu am nimic impotriva.
M-Multumim!sar la gatul lui si il iau in brate.Akito face la fel.
Y-Bine.Baieti eu trebuie sa merg inapoi in bucatarie.
Ne-am indepartat de Yiru iar el ne-a sarutat pe frunte pe amandoi apoi a plecat.
A-Bun....acum suntem doar noi doi.
M-Asa si? Crezi ca ru nu pot fi ca tine?l-am luat pe sus si l-am pus in pat.Stateam deasupra lui.Ne priveam in ochi si zambeam.Ochii lui sunt superbi,mereu ma pierd in ei.As putea sta toata ziua asa:Utandu-ma la el.

~Sung pov~
Imcep sa merg catre baie si observ ca usa fratilor Maky e deschisa.Trag putin cu ochiul si il vad pe Makito stand deasupra lui Akito.Se priveau in ochi apoi....se saruta?Ce?Sunt frati!S-sunt gemeni!
Am incercat sa imi stapanesc lacrimile.M-am dus la baie si m-am spalat pe fata apoi m-am dus inapoi in camera.

So-Ce e?

Su-Nimic...sund doar obosit...
Minteam!Eram ranit. Nici macar nu puteam sa cred ca gemenii aia sunt impreuna...

So-Bine!Odihneste-te.

Am dat din cap afirmativ si m-am pus in pat.Am adormit repede.

Pe inversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum