In mintea lui.....

222 16 5
                                    

Maki pov

Acum sunt in camera cu fratele meu,Aki.As vrea atat de mult sa ii spun totul...mi-e frica sa nu ma respinga...Imi voi aduna curajul intr-o zi si o sa ii spun....dar nu azi.

Ne imbracam si ne luam ghiozdanele.Suntem clasa a 9-a.Eu sunt unul din tipii aia care e bataia de joc a tuturor dar de fiecaredata Aki e langa mine.

Iesim din camera si coboram scarile mergand in bucatarie.Acolo,Yiru,adica tata Yiru,ne pregatea micul dejun si pachetele de scoala.

Y-Ati dormit bine?ne intreaba dupa ce vine la noi si ne da un sarut pe frunte.

Aki-Da

Maki-Tu?

Y-Am dormit si eu bine.Acum mancati!ne pune in fata bolurile cu cereale.

Aki-Unde sunt fratii S?

Maki-Nu stiu.Cand plecasem de la ei tipau pe mine sa nu sparg usa.

Aki-O sa vine ei.

Su-Daca tot zici de lupi uite-i ca apar.

So-Neata!

Maki-Neata!

Y-Neata baieti!

Su&So-Neata,unchiu Yiru!

Aki-Daca,ati terminat,putem merge la scoala?

Maki-Da.

Aki-In sfarsit!

Ne ridicam de la masa si plecam spre scoala.Fratii S nu mananca niciodata dimineata,nu stiu de ce.Raman cu Aki putin mai in spate,lasandui pe ceilalti sa se duca inainte.




Gomene ca e scurt dar acum am cateva idei si noroc ca am avut scris putin din capitol.

Pe inversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum