~pov Makito ~
Le-am cerut să mă lase la baie;m-au bătut
Le-am cerut mâncare;m-au bătut
Le-am cerut apă; m-au bătut
Mă țin legat în lanțuri.
E mai rău ca la închisoare!~pov Sung~
Acum ca orele s-au terminat mă voi duce la Makito.**************
-Am venit!
-Să trăiți, domnule!
-Unde este?
-În camera.
-Bun
Am intrat în cameră și l-am văzut stând pe pat ținut cu lanțuri. M-am apropiat ușor de el și am văzut ca doarme și avea.... lacrimi pe față. Corpul iua plin de vânătăi, iar stomacul îl anunța ca ii e foame. Buzele erau uscate, foarte uscate*
Am ieșit încet de acolo și m-am dus la cei doi topi care aveau grijă de el.-Ce i-ați făcut?
-A vrut să iasă.
-Și de asta l-ați bătut?
-Ăăă.... Da
În următoarea secundă eram plin de nervi. Am început să ii bat. Când an considerat ca sunt destul de vineți m-am dud în așa-zisa bucătărie și i-am făcut lui Makito ceva de mâncare. Am pus totul pe o tavă alături de o cană cu apă și am intrat în cameră.
Makito, când a văzut ca întru s-a ghemuit în vârful patului. M-am apropiat ușor de el și i-am lăsat tava cu mâncare. Am luat cheile și i-an eliberat mâinile de lanțuri.~pov Makito~
Mda trezesc din cauza unor tipete. La un moment dat acestea se opresc. An stat tăcut în cameră până când ușa s-a deschis iar pe ea a intrat..... Sung? M-a ghemuiesc în vârful patului cât timp acesta se apropie tot mai mult de mine. Lăsa tava cu.... Mancare și o cana cu apă lângă mine și scoate niște chei. Îmi eliberează mâinile.
-Mănâncă!
M-am uitat ușor speriat la el apoi am început să mănânc. Îmi era foarte foame. Am bătut și niște apă car să îmi potolesc setea.
Sung se pune lângă mine mă ia în brațe.-Makito, îmi pare rău!
Eu, sincer, eram confuz.
-Te duc acasă, la Akito.
Acum sunt fericit, îl voi revedea pe fratele și totodata iubitul meu.
După ce am terminat de mâncat, Sung mi-a dat un prosop si m-ia aratat unde e baia. Am făcut un dus rapid apoi m-am șters, îmbrăcat și asteptat pe Sung care avea ceva de terminat cu cei doi tipi.A venit la mine m-a luat în brațe apoim-a dus acasă.