~Makito~
Da,stiu,am spus ca nu o fac azi dar nu mai pot astepta....Imi e frica ca o sa fie prea tarziu...
M-A-Akito?
A-Da?
M-Te iubesc!
A-Si eu fratioare!
M-Nu ca pe un frate....
A-D-dar cum?
M-Ca....pe un iubit...
Pot sa jur ca in momentul ala eram rosu...si el zambea...
A-Si eu!se apropie usor de mine si ma saruta dupa ce imi pune gluga in cap.
Nu am mai stiut cum sa reactionez.Primul lucru care imi trecea prin cap era sa ii raspund la sarut.Asa am si facut.Sarutul nu a fost lung.Ne-a oprit strigatul lui Song.
So-HEI!vENITI SAU STATI LA POVESTI?tipa de la departare.
M-Hai sa mergem...
A-Bine!ma saruta scurt apoi,tinandu-ma de mana,ne indreptam spre fratii S.
Orele au trecut repede.In pauze eu si Akito mergeam in locuri retrase pentru cate un mic sarut.Spre casa ne tineam de mana.Nu imi pasa daca fratii S ne vad.
Ajunsi acasa intram in camera si incuiem usa.Akito ma lipeste de perete si ma saruta.Eu ii raspund flamand la sarut.Incepe sa isi plimbe mana pana la tur-ul tricoului.Isi baga mana pe sub el plimband-o pe abdomenul meu.Am inceput sa gem slab.Incepe sa isi coboare mana la pantalonii ce ii purtam insa l-am oprit.M-Akito,n-nu sunt pregatit....
A-Bine micutule!ma ciufuleste putin.
M-Ar trebui sa ii spunem lui Yiru...
A-Esti sigur?
M-D-da.
A-Bine,o sa il chem.ma saruta scurt dar apasat apoi pleaca.
Doamne,cat pot sa il iubesc!