Va salutt !! Primul capitol ... Vom cunoaste personajul principal ..yupiii ..
Salut , sunt Brittany, o fata normala care locuieste cu sora ei mai mare si mai proasta (asta ii zic mereu pentru a o tachina ). Parinti mei am murit intr -un accident de masina cand aveam 2 ani cred , deci mereu am fost lasata sa fac ce vreau...In copilarie am avut parti bune dar si parti mai putin bune ... Sunt din New York ,orasul oamenilor nesuferiti ... Dap azi auzit bine oamenii de aici sunt de -a dreptul diabolici !! ...Muhaha !!
Este prima zi de scoala , off nu suport scoala e prea plictisitor cu toate ca baieti dintr- a 12 sunt chiar frumosi... Off Brittany ai iubit ... Sincera sa fiu cateodata uit acest aspect...
Dupa ce imi iau niste pantaloni foarte scurti si un tricou pe care scrie " bitch " , pentru toate curvele noi venite dar si pentru cele vechi aplic putin machiaj (furat de la Brianna ,sora mea ) ma incalt si astept ca Michel , iubitul meu , sa vina sa ma duca la scoala...
Aud soneria si merg sa deschid in speranta ca va fii el deoarece este 1 :30 si eu incepeam orele la 1 , de obicei intarzii ,nu e mare chestie pentru mine...
- Buna iubito! ma saluta el ~iubiricios ~
- Buna ,dragul meu ! il salut eu cu o voce prefacuta ... ma cam plictisisem de el.... Sunt genu ' de persoana ce se plictiseste repede de un baiat... Michel era foate protector...El are ochii albastri si parul drept si nu foarte foarte lung... cred ca ne pierdem in detalii.... Nu conteaza cum arata ,conteaza ca m-am saturat de el...
-Mergem ?? intreb eu politicoasa ...
-Desigur ... Astazi sa nu chiulesti de la vreo ora, astazi e prima zii de scoala....
-Mdea.... Vad eu ce fac... raspund eu dezinteresata...Vedeti v-am spus ca e prea protector!!!
- Imi pare rau ca ai intarziat la scoala din cauza mea ...
- Nu -i nimic
Michel' s ~POV~
O iubesc din toata inima pe Brittnay dar uneori e prea rece , ma respinge foarte mult ... Oare am gresit cu ceva ?? Oare sunt prea grijuliu ?? Ii ofer libertatea necesara?? Are pe altcineva ??
Telefonul imi suna ...E Liam ... Oare ce vrea si el ??
-Alooo?? Incearca sa spuna el dar a iesit mai mult o intrebare...
- Dap... Ce vrei?? .. raspund eu distras ...
-Sa iesim la un pub ... Sa bem ceva..... Ce zici??
- Nu prea cred...
Nu am deloc chef sa ies cu el dar nu ii pot spune ,e prietenul meu cel mai bun, nu vreau sa il dezamagesc ,de cand cu Brittany l-am cam evitat si nu prea am mai iesit cu el... Dar chiar nu am chef de bautura...
(Liam era cu Brittany in clasa , desigur si cu Harry,Niall ,Louis si Dj Malik cum ii spun prietenii lui Zayn...dar decat voi stiti asta )
-Offf ...Haide amice... Daca nu vrei sa bei macar du -ma acasa ,sunt mort de beat si nu pot conduce...
-Prietene , esti atat de prost uneori...Spun eu batandu -mi joc de el....Ok ,in ce pub esti ??
- Nu sunt prost , uneori nu gandesc limpede si nici nu prea vad bine... aia e o p*** roz cu luminite?? What the fuck... Ce cool ,vreau si eu!! Pai sunt intr-o padure si i -au cina cu piticii lui Alba-Ca-Zapada..Dââ... Sunt la pub-ul meu preferat!!! ...Follow my ( pe twitter )... Imi spune cred ca putin ametit... putin mai mult....
-De unde dracu crezi ca stiu eu care e barul tau preferat??... Gay betiv.. raspund eu pe un ton iritat
Il salvez ,apoi merg acasa revenind la gandurile mele...
Heii... Cum este acest capitol ?? Este ok ?? Astept pareri :-*:-*:-*
Voi vreti o p*** roz cu luminite sau vreti sa luati cina in padure cu piticii Albei-ca - Zapada ??
CITEȘTI
Talk Dirty (Harry Styles - Fan Fiction )
FanfictionO fata de doar 17 ani ,fara parinti, ajunge in clasa cu misteriosul Harry Style... Ce se poate intampla atunci cand tu il placi si eu nu ?? Dar cand situatia se va inversa ??Prin cate incurcaturi vor trece?? Harry avea un trecut cu multe infractiuni...